|
Lektura, pomoč in vezava diplom, diplomska naloga, magistrska Lektura, pomoč in vezava diplom, diplomska naloga, magistrska naloga, magisterij, diploma, pomoč pri pisanju diplome, pisanje diplome, pisanje diplomske naloge, pisanje magistrske naloge, študij, seminarska naloga
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
ninanana123
Pridružen/-a: 03.07. 2009, 16:45 Prispevkov: 1007
|
Objavljeno: 28 Maj 2015 09:00 Naslov sporočila: Pomoč pri pisanju diplome,diplomske naloge,magistrske naloge |
|
|
Odločba oz. sklep oz. sodba in vrsta sodišča, opravilna št. in ime zadeve (če obstaja), datum dokumenta. URL: ….. xx.xx.2013 (datum klika na povezavo)
Če je iz opravilne številke razvidno leto dokumenta, potem navajanje datuma dokumenta lahko izpustimo. Če se leto opravilne številke in izdaje dokumenta razlikujeta, zapišemo oba. Vrste sodišč ne pišemo s kraticami, ampak jih pri navajanju literature navajamo v celoti. Primere sodne prakse navajamo zgolj tiste, ki smo jih v nalogi dejansko uporabili.
Primeri različnih načinov vpisov glede na primarni vir:
1. SODBA Sodišča, opr. št. C-39/72-Komisija proti Italiji, 7.2.1973. URL: http://curia.europa.eu/juris/liste.jsf?language=sl&jur=C,T,F&num=c-39/72&td=ALL xx.xx.2013
2. SODBA Sodišča, opr. št. C-31/78-Bussone. URL: http://curia.europa.eu/juris/liste.jsf?language=sl&jur=C,T,F&num=c-31/78&td=ALL xx.xx.2013
3. SKLEP Višjega sodišča v Kopru, opr. št. Cp 508/2011. URL:
http://www.sodisce.si/znanje/sodna_praksa/visja_sodisca/2012032113042219/ xx.xx.2013
4. SODBA Upravnega sodišča RS, opr. št. I-U-1778/2011. URL:
http://www.sodisce.si/usrs/odlocitve/2012032113043494/ xx.xx.2013
5. SKLEP Ustavnega sodišča RS, opr. št. U-I-236/08 na dan 4.8.2010. URL:
http://odlocitve.usrs.si/usrs/usodl.nsf/bcaf0777a0b458cac12579c30036ecff/9538932d978faed2c125770a004663f1?OpenDocument xx.xx.2013
6. SKLEP Vrhovnega sodišča RS, opr. št. I-Up-457/2007. URL: http://www.sodisce.si/vsrs/odlocitve/21337/ xx.xx.2013
7.ODLOČBA Višjega sodišča v Ljubljani, opr. št. U-I-94/07, 14.2.2007. Uradni list RS, št. 45/2007, 21/2008.
8. ODLOČBA Višjega sodišča v Kopru, opr. št. U-I-130/11, 6.7.2011, 16.2.2012. Uradni list RS, št. 60/2011, 16/2012.
9. ODLOČBA Višjega sodišča v Ljubljani, opr. št. U-I-372/06, 13.11.2008. Uradni list RS, št. 111/2008, Medobčinski uradni vestnik Štajerske in Koroške regije, št. 27/2008.
*Primeri opomb znotraj naloge:
Sodba sodišča, opr.št. C-31/78-Bussone
Sklep VSK, opr. št. Cp 508/2011
Sklep USRS, opr. št. U-I-236/08, 4.8.2010
Odločba VSK, opr. št. U-I-372/06, 13.11.2008 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ninanana123
Pridružen/-a: 03.07. 2009, 16:45 Prispevkov: 1007
|
Objavljeno: 29 Maj 2015 14:47 Naslov sporočila: MojSTUDIJ.com-Pomoč pri pisanju in oblikovanje diplome |
|
|
SPLETNI VIRI
Dela, ki so objavljena samo na internetu navajamo tako, da namesto založbe, kraja izdaje, letnice in strani navedemo ustrezni popolni naslov dokumenta - URL (Uniform Resource Locator). To pomeni, da najprej zapišemo avtorja (če je znan), naslov uporabljenega vira ter datum objave besedila (če je znan). Števila strani pri navajanju del z interneta ne navajamo, z izjemo če je dokument v PDF obliki. Na koncu URL naslova dokumenta navedemo datum, ko smo dokument našli in nanj kliknili.
PRIIMEK, ime, Naslov. Datum objave na spletu (če je znan). URL: ___, xx.xx.2013 (datum klika na povezavo)
Primeri:
NOVAK, Jure, Klasifikacija slovenskega zračnega prostora; 21. 3. 2010. URL: »http://sierra5.net/index.php?option=com_content&task=view&id=1155« xx.xx.2013.
LAIN, Corinne, Upside-down judicial review; 12.1.2012. URL: »http://papers.ssrn.com/sol3/papers.cfm?abstract_id=1984060« xx.xx.2013
*Primera opombe znotraj naloge: J. Novak, 2010 (e-vir); C. Lain, 2012 (e-vir)
RAZVOJ podeželja. Kmetijsko gozdarska zbornica Slovenije. URL: http://www.kgzs.si/gv/razvoj-podezelja.aspx. Xx.xx.2013
*Primer opombe znotraj naloge: Razvoj podeželja, 2013 (e-vir)
V kolikor avtor dela oziroma lastnik moralne avtorske pravice ni znan se na mestu avtorja
zapiše naslov uporabljenega vira in lastnika materialne avtorske pravice (podjetje, zavod,…).
Primer:
ESTABLISHING professional and impartial administration. OECD. 25.11.1999
URL: http://www.oecd.org/puma/sigmweb /acts/act4.htm. xx.xx.2013
*Primer opombe znotraj naloge: Establishing professional and impartial administration, 1999 (e-vir)
3.4 SEZNAM GRAFIKONOV
Seznam grafikonov (slik, tabel) je oblikovan tako, da so grafikoni navedeni po zaporednem seznamu, glede na vrstni red pojavljanja v besedilu. Za vsak posamezen grafikon se navede številčna oznaka grafikona, naslov grafikona in številka strani na kateri je naveden grafikon (seznam je izoblikovan po principu kazala). |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ninanana123
Pridružen/-a: 03.07. 2009, 16:45 Prispevkov: 1007
|
Objavljeno: 30 Maj 2015 13:00 Naslov sporočila: Pomoč pri pisanju diplome,diplomske naloge,magistrske naloge |
|
|
Ilustracije so razne tabele, grafikoni, načrti, zemljevidi, fotografije, sheme in drugi avtorjevi dokazi, ki jih avtor uporablja za ilustracije teksta, da bi s tem nazorneje in enostavneje predstavil zapletene pojave bralcu.
Tabela je sistematičen pregled podatkov o značilnostih opazovanih pojavov, do katerih se pride z grupiranjem, zbiranjem in obdelavo. Je primerna oblika prikazovanja obdelanih številčnih podatkov, dobljenih z anketiranjem, eksperimentiranjem ali na drugačen način pridobljenih podatkov.
Grafikon nazorno prikazuje in predoča pojave s pomočjo znakov in geometrijskih likov. S pomočjo grafikona lahko hitro vidimo odnose, korelacije in funkcionalne povezanosti med proučevanimi podatki oz. dejavniki nekega procesa.
Načrti se zlasti uporabljajo na znanstveno tehničnih področjih in predstavljajo določene predmete najpogosteje v ortogonalni projekciji s potrebnimi izračuni in podatki.
Zemljevidi kot posebne ilustracije se zlasti uporabljajo na področju prometnih znanosti za prikazovanje položaja posameznih držav, prometnic, poti idr.
Fotografije se uporabljajo predvsem v delih, ki obravnavajo promet, s katerimi se prikazujejo npr. prevozna sredstva, manipulativna sredstva, kontejnerski terminali, morske luke, pristanišča idr.
Sheme predstavljajo in prikazujejo odnose, zapletene postopke, pojave ..., ki zamenjujejo dolge opise.
Slika
Slika je določena površina, na kateri se z organizacijo načrtov in barv ustvarja iluzija dejanskih pojavov narave in prostora. Navajanje in označevanje slik v besedilu diplomskega dela morajo biti slike označene z zaporednimi številkami, naslovljene (npr. Slika 1: Predlog potrdila o diplomiranju) ter zapisane krepko. Postavljene morajo biti na mesta, kamor vsebinsko sodijo. V besedilu morajo biti omenjene tako, da se navede njihova številka (npr. kot je to prikazano na sliki 1). Slike se ravnajo sredinsko.
Vsaka slika mora imeti:
• zaporedno številko (npr. Slika 7:, Slika 8:, itd),
• naslov, ki je zapisan z malimi poudarjenimi črkami,
• jedro (slika s podatki oziroma informacijami), |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ninanana123
Pridružen/-a: 03.07. 2009, 16:45 Prispevkov: 1007
|
Objavljeno: 31 Maj 2015 14:37 Naslov sporočila: Pomoč pri pisanju diplome,diplomske naloge,magistrske naloge |
|
|
• vir, na osnovi katerega je slika prirejena ali povzeta.
V kolikor je potrebno se za jedrom slike navedejo tudi opombe, kratice in simboli, ki razlagajo, dopolnjujejo ali dodatno pojasnjujejo vsebino slike.
Primer:
Slika 1: Predlog potrdila o diplomiranju
Diploma
Ime in priimek diplomanta/diplomantke: Tina VZOREC
je z naslovom diplomskega dela: RAZVOJ PRAVA NA SLOVENSKEM
dne: 26.01. 2009 diplomirala na univerzitetnem študijskem programu Pravo 1. stopnje
in si s tem
pridobila strokovni naziv: diplomantka prava (UN)
Evropska pravna fakulteta
Dekan:
Vir: Janežič (2009, str. 12).
Če je slika prevzeta iz literature, mora biti v naslovu slike naveden vir (glej primere citiranja), celoten zapis vira pa naveden v spisku literature oziroma med viri. Debelina črt na slikah naj bo najmanj 0,5 točke in velikost črk na slikah najmanj 10 točk (oboje kot na zgornjem primeru).
Zgoraj zapisana določila, ki se nanašajo na slike, se smiselno uporabljajo tudi za prikaz tabel in drugih ilustracij, s tem da je v osrednjem delu tabele najprej zapisana glava in nato jedro tabele. V glavi, gornjem delu, tabele je označena vsebina posameznih stolpcev. Zapisi v glavi naj bodo poravnani sredinsko, v prvem stolpcu pa levo. Vrednosti v stolpcih so poravnane desno.
Primer:
Tabela 1: Udeleženci seminarjev v letu 2008, po področjih in glede na spol
ženske moški
jezikovni 36 23
organizacija 12 54
računalništvo 67 45
ekonomika 11 17
Vir: Ravnikar (2008, str. 6).
3.5 SEZNAM UPORABLJENIH KRATIC IN OKRAJŠAV
V seznamu se uporabljene kratice razvrstijo na abecedni način. Poleg kratice se zapiše |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ninanana123
Pridružen/-a: 03.07. 2009, 16:45 Prispevkov: 1007
|
Objavljeno: 01 Jun 2015 09:26 Naslov sporočila: MojSTUDIJ.com-Pomoč pri pisanju in oblikovanje diplome |
|
|
pomen kratice.
Primer:
ZUP Zakon o splošnem upravnem postopku
3.6 SEZNAM SLOVENSKIH PREVODOV TUJIH IZRAZOV
Navedbi uporabljenega jezika sledi seznam izrazov, po načelu tuj izraz – slovenski prevod. Navedejo se predvsem prevodi tistih tujih izrazov, ki še niso v splošni uporabi.
Primer:
Prevodi iz angleškega jezika
ability test - test sposobnosti
knowledge test - test znanja
4 OBLIKA ZAKLJUČNE NALOGE
4.1 OBLIKA DIPLOMSKEGA DELA
4.1.1 Ovojna stran
Na zunanji strani diplomskega dela (na platnicah) mora biti v sredini zgoraj z velikimi tiskanimi črkami napisano EVROPSKA PRAVNA FAKULTETA V NOVI GORICI. Na sredini strani je z velikimi tiskanimi črkami zapisan NASLOV DIPLOMSKEGA DELA. Sledi ena vrsta presledka in nato z velikimi tiskanimi črkami zapisana vrsta dela: DIPLOMSKO DELO. Sledi ena vrsta presledka in pod tem navedba imena in priimka kandidata z velikimi tiskanimi črkami. V spodnji vrsti je z velikimi črkami zapisano kraj in leto oddaje diplomskega dela. Velikost črk je 14, z izjemo naslova, ki je 16. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ninanana123
Pridružen/-a: 03.07. 2009, 16:45 Prispevkov: 1007
|
Objavljeno: 02 Jun 2015 09:29 Naslov sporočila: MojSTUDIJ.com-Pomoč pri pisanju in oblikovanje diplome |
|
|
Primer izdelave velja za vsa zaključna dela:
EVROPSKA PRAVNA FAKULTETA V NOVI GORICI
NASLOV ZAKLJUČNEGA DELA
MAGISTRSKO DELO
IME IN PRIIMEK
KRAJ, LETO
4.1.2 Naslovna stran
Zgoraj je na sredini lista z velikimi tiskanimi črkami napisano EVROPSKA PRAVNA FAKULTETA V NOVI GORICI. Na sredini lista je z velikimi tiskanimi črkami naveden NASLOV DIPLOMSKEGA DELA, nato je ena vrsta presledka in z velikimi črkami zapisano DIPLOMSKO DELO. V spodnjem delu je z malimi črkami na levi strani navedeno Kandidat oziroma Kandidatka, poleg tega, nekoliko odmaknjeno v desno, zapiše kandidat(ka) svoje ime in priimek in pod njim vpisno številko. Sledi navedba študijskega programa (npr. Triletni dodiplomski študijski program Pravo 1. Stopnje, Triletni dodiplomski študijski program Pravo in management infrastrukture in nepremičnin). Sledi navedba Mentor in poleg tega (poravnano z imenom kandidata(ke) naveden znanstveni in strokovni naslov ter ime in priimek mentorja (npr. prof. dr. Janez Čebulj). V zadnji vrstici je na sredini zapisano kraj in leto oddaje.Velikost črk je 14, z izjemo naslova, ki je 16. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ninanana123
Pridružen/-a: 03.07. 2009, 16:45 Prispevkov: 1007
|
Objavljeno: 03 Jun 2015 12:18 Naslov sporočila: MojSTUDIJ.com-Pomoč pri pisanju in oblikovanje diplome |
|
|
Primer izdelave velja za vsa zaključna dela:
EVROPSKA PRAVNA FAKULTETA V NOVI GORICI
NASLOV ZAKLJUČNEGA DELA
DIPLOMSKO DELO
Kandidat/-ka: Ime in Priimek
Vpisna št.:
Štud. program:
Mentor: prof. dr. Ime in Priimek
Kraj, leto
4.1.3 Označevanje in zapis delov diplomskega dela
Označevanje delov diplomskega dela temelji na dekadnem (decimalnem sistemu), pri čemer se poglavje lahko deli na najmanj dve podpoglavji. Priporočamo, da poglavij ne členite preveč, saj to zmanjšuje preglednost (priporočamo največ do štiri ravni, kot je to navedeno v spodnjem primeru).
Primer:
1 POGLAVJE, 14 TOČK, VELIKE ČRKE, POKONČNO, KREPKO
1.1 PRVO PODPOGLAVJE, 12 TOČK, VELIKE ČRKE, POKONČNO, KREPKO
1.1.1 Drugo podpoglavje, 12 točk, male črke, pokončno, krepko
1.1.1.1 Tretje in vsako naslednje podpoglavje, 12 točk, male črke, poševno, krepko
Pri označevanju in zapisu delov diplomskega dela velja:
• Naslov (vsakega) poglavja je zapisan na vrhu nove strani,
• Za naslovom poglavja je ena vrstica prazna, nato sledi besedilo oziroma
navedba podpoglavja.
• Pred naslovom prvega in drugega podpoglavja je ena vrstica prazna, pred
naslovom tretjega in vseh naslednjih podpoglavij je ena vrstica prazna.
• Za naslovom vsakega podpoglavja je ena vrstica prazna.
• Poglavja oziroma podpoglavja (kakor tudi slike, tabele,…) so oštevilčena z
arabskimi številkami. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ninanana123
Pridružen/-a: 03.07. 2009, 16:45 Prispevkov: 1007
|
Objavljeno: 04 Jun 2015 08:14 Naslov sporočila: MojSTUDIJ.com-Pomoč pri pisanju in oblikovanje diplome |
|
|
4.2 OBLIKA MAGISTRSKEGA DELA
4.2.1 Ovojna stran
Na zunanji strani magistrskega dela (na platnicah) mora biti v sredini zgoraj z velikimi tiskanimi črkami napisano EVROPSKA PRAVNA FAKULTETA V NOVI GORICI. Na sredini strani je z velikimi tiskanimi črkami zapisan NASLOV MAGISTRSKEGA DELA. Sledi ena vrsta presledka in nato z velikimi tiskanimi črkami zapisana vrsta dela: MAGISTRSKO DELO. Sledi ena vrsta presledka in pod tem navedba imena in priimka kandidata. V spodnji vrsti je z velikimi črkami zapisan kraj in leto oddaje magistrskega dela. Velikost črk je 14, z izjemo naslova, ki je 16.
4.2.2 Prva stran
Zgoraj je na sredini lista z velikimi tiskanimi črkami napisano EVROPSKA PRAVNA FAKULTETA V NOVI GORICI. Na sredini lista je z velikimi naveden NASLOV MAGISTRSKEGA DELA, nato je ena vrsta presledka in z velikimi črkami zapisano MAGISTRSKO DELO. V spodnjem delu je z malimi črkami na levi strani navedeno Kandidat oziroma Kandidatka, poleg tega, nekoliko odmaknjeno v desno, zapiše kandidat(ka) svoje ime in priimek in pod njim vpisno številko. Sledi navedba študijskega programa (npr.: Dvoletni magistrski študijski program Pravo 2. stopnje, Dvoletni magistrski študijski program Pravo in management 2. stopnje). Sledi navedba Mentor in poleg tega (poravnano z imenom kandidata(ke) naveden znanstveni in strokovni naslov ter ime in priimek mentorja (npr. prof. dr. Janez Čebulj). V zadnji vrstici je na sredini zapisan kraj in leto oddaje. Velikost črk je 14, z izjemo naslova, ki je 16.
4.2.3 Označevanje in zapisov delov magistrskega dela
Označevanje delov magistrskega dela temelji na dekadnem (decimalnem sistemu), pri čemer se poglavje lahko deli na najmanj dve podpoglavji. Priporočamo, da poglavij ne členite preveč, saj to zmanjšuje preglednost (priporočamo največ do štiri ravni, kot je to navedeno v spodnjem primeru).
Primer:
1 POGLAVJE, 14 TOČK, VELIKE ČRKE, POKONČNO, KREPKO
1.1 PRVO PODPOGLAVJE, 12 TOČK, VELIKE ČRKE, POKONČNO, KREPKO
1.1.1 Drugo podpoglavje, 12 točk, male črke, pokončno, krepko
1.1.1.1 Tretje in vsako naslednje podpoglavje, 12 točk, male črke, poševno, krepko |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ninanana123
Pridružen/-a: 03.07. 2009, 16:45 Prispevkov: 1007
|
Objavljeno: 05 Jun 2015 09:22 Naslov sporočila: MojSTUDIJ.com-Pomoč pri pisanju in oblikovanje diplome |
|
|
Pri označevanju in zapisu delov magistrskega dela velja:
• Naslov (vsakega) poglavja je zapisan na vrhu nove strani,
• Za naslovom poglavja je ena vrstica prazna, nato sledi besedilo oziroma
navedba podpoglavja.
• Pred naslovom prvega in drugega podpoglavja je ena vrstica prazna, pred
naslovom tretjega in vseh naslednjih podpoglavij je ena vrstica prazna.
• Za naslovom vsakega podpoglavja je ena vrstica prazna.
• Poglavja oziroma podpoglavja (kakor tudi slike, tabele,…) so oštevilčena z
arabskimi številkami.
4.3 OBLIKA DOKTORSKEGA DELA
4.3.1 Ovojna stran
Na zunanji strani doktorskega dela (na platnicah) mora biti v sredini zgoraj z velikimi tiskanimi črkami napisano EVROPSKA PRAVNA FAKULTETA V NOVI GORICI. Na sredini strani je z velikimi tiskanimi črkami zapisan NASLOV DOKTORSKEGA DELA. Sledi ena vrsta presledka in nato z velikimi tiskanimi črkami zapisana vrsta dela: DOKTORSKA DISERTACIJA. Sledi ena vrsta presledka in pod tem navedba imena in priimka kandidata z velikimi črkami. V spodnji vrsti je z velikimi črkami zapisan kraj in leto oddaje doktorskega dela. Velikost črk je 14, z izjemo naslova, ki je 16.
4.3.2 Naslovna stran
Zgoraj je na sredini lista z velikimi tiskanimi črkami napisano EVROPSKA PRAVNA FAKULTETA V NOVI GORICI. Na sredini lista je z velikimi črkami naveden NASLOV DOKTORSKEGA DELA, nato je ena vrsta presledka in z velikimi črkami zapisano DOKTORSKA DISERTACIJA. V spodnjem delu je z malimi črkami na levi strani navedeno Kandidat oziroma Kandidatka, poleg tega, nekoliko odmaknjeno v desno, zapiše kandidat(ka) svoje ime in priimek in pod njim vpisno številko. Sledi navedba študijskega programa (npr.: Doktorski študijski program Pravo 3. stopnje, Doktorski študijski program Pravo in management nepremičnin 3. stopnje). Sledi navedba Mentor in poleg tega (poravnano z imenom kandidata(ke) naveden znanstveni in strokovni naslov ter ime in priimek mentorja (npr. prof. dr. Janez Čebulj). V zadnji vrstici je na sredini zapisan kraj in leto oddaje. Velikost črk je 14, z izjemo naslova, ki je 16.
4.3.3 Označevanje in zapis delov doktorskega dela |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ninanana123
Pridružen/-a: 03.07. 2009, 16:45 Prispevkov: 1007
|
Objavljeno: 06 Jun 2015 11:09 Naslov sporočila: Pomoč pri pisanju diplome,diplomske naloge,magistrske naloge |
|
|
Označevanje delov doktorskega dela temelji na dekadnem (decimalnem sistemu), pri čemer se poglavje lahko deli na najmanj dve podpoglavji. Priporočamo, da poglavij ne členite preveč, saj to zmanjšuje preglednost (priporočamo največ do štiri ravni, kot je to navedeno v spodnjem primeru).
Primer:
1 POGLAVJE, 14 TOČK, VELIKE ČRKE, POKONČNO, KREPKO
1.1 PRVO PODPOGLAVJE, 12 TOČK, VELIKE ČRKE, POKONČNO, KREPKO
1.1.1 Drugo podpoglavje, 12 točk, male črke, pokončno, krepko
1.1.1.1 Tretje in vsako naslednje podpoglavje, 12 točk, male črke, poševno, krepko
Pri označevanju in zapisu delov doktorskega dela velja:
• Naslov (vsakega) poglavja je zapisan na vrhu nove strani,
• Za naslovom poglavja je ena vrstica prazna, nato sledi besedilo oziroma
navedba podpoglavja.
• Pred naslovom prvega in drugega podpoglavja je ena vrstica prazna, pred
naslovom tretjega in vseh naslednjih podpoglavij je ena vrstica prazna.
• Za naslovom vsakega podpoglavja je ena vrstica prazna.
• Poglavja oziroma podpoglavja (kakor tudi slike, tabele,…) so oštevilčena z
arabskimi številkami.
Ta navodila začnejo veljati naslednji dan po sprejetju na Upravnem odboru Evropske pravne fakultete v Novi Gorici in se jih objavi na spletni strani fakultete. Uporabljati se začnejo en mesec po začetku veljavnosti.
Datum: 27.11.2013
Mag. Olga Jambrek
Predsednica UO |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ninanana123
Pridružen/-a: 03.07. 2009, 16:45 Prispevkov: 1007
|
Objavljeno: 08 Jun 2015 08:22 Naslov sporočila: Pomoč pri pisanju diplome,diplomske naloge,magistrske naloge |
|
|
Na osnovi 16. člena Statuta Mednarodne fakultete za družbene in poslovne študije (Številka:
6/2014-Statut) je Senat Mednarodne fakultete za družbene in poslovne študije, na svoji 70.
seji, dne 30. 9. 2014 sprejel
Pravilnik o zaključku študija na drugi stopnji
I. Splošne določbe
1. člen
S tem pravilnikom se določajo pogoji in postopek za prijavo, izdelavo in oddajo ter zagovor
magistrske naloge.
2. člen
Magistrska naloga je pisni izdelek, ki je rezultat samostojnega raziskovalno strokovnega dela
študenta.
V magistrski nalogi študent pokaže poznavanje in razumevanje teoretičnih konceptov in
modelov, ki jih obravnava študijski program; poznavanje izbranega področja; aplikacijo
teoretičnih spoznanj v prakso obravnavane organizacije oz. področja; ustrezen pristop k
obravnavanju in reševanju določenega raziskovalnega problema ter kritičen odnos do lastnega
dela in obstoječe prakse.
3. člen
Magistrska naloga je praviloma pisana v slovenskem jeziku. Tudi zagovor praviloma poteka v
slovenskem jeziku. Če želi študent magistrsko nalogo pisati in zagovarjati v angleškem
jeziku, ob prijavi magistrske naloge priloži ustrezno vlogo. O vlogi odloča dekan.
V primeru, ko je magistrska naloga pisana v angleškem jeziku, vsebuje razširjen povzetek v
slovenskem jeziku.
II. Prijava magistrske naloge
4. člen
Prijava magistrske naloge vsebuje prijavo teme magistrske naloge in dispozicijo magistrske
naloge (v nadaljevanju dispozicija).
Študent predlaga temo magistrske naloge samostojno, na pobudo visokošolskega učitelja
MFDPŠ ali pa na pobudo organizacije. Študenti lahko pridobijo temo magistrske naloge tudi z
vključitvijo v raziskovalne projekte MFDPŠ.
5. člen
Mentorja študent praviloma pridobi sam.
Mentor študentu na magistrskem študijskem programu je visokošolski učitelj MFDPŠ z
nazivom docent, izredni profesor ali redni profesor. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ninanana123
Pridružen/-a: 03.07. 2009, 16:45 Prispevkov: 1007
|
Objavljeno: 09 Jun 2015 08:16 Naslov sporočila: MojSTUDIJ.com-Pomoč pri pisanju in oblikovanje diplome |
|
|
Mentor na poziv Referata za študij (v nadaljevanju Referat) sporoči podatke študenta (ime in
priimek, študijski program), s katerim se je dogovoril za mentoriranje.
6. člen
Študent lahko prijavi magistrsko nalogo, ko mu poleg magistrske naloge do zaključka študija
manjka še največ 9 kreditnih točk.
Študent odda v celoti izpolnjeno in podpisano prijavo teme magistrske naloge (obrazec
PZaključek študija-II.stopnja_Obr-1) in dispozicijo magistrske naloge (obrazec PZaključek
študija-II.stopnja_Obr-2) v Referat.
7. člen
Zgradba in obseg dispozicije magistrske naloge sta opredeljeni v prilogi k pravilniku (Priloga
PZaključek študija-II.stopnja_Pr-1).
8. člen
Referat preveri, ali študent izpolnjuje pogoje za prijavo magistrske naloge.
Referat v 7-ih dneh po prijavi magistrske naloge posreduje prijavo teme in dispozicijo
pooblaščeni osebi, ki jo določi dekan (npr. visokošolski učitelj, ki izpolnjuje pogoje za
mentoriranje). Le-ta dekanu v 15-ih dneh poda predlog odobritve (z navedbo morebitnih
izboljšav) ali zavrnitve (z ustreznimi pojasnili). Dekan v 7-ih dneh predlog potrdi ali zavrne.
Referat ustrezno dopolni obrazec prijave teme, ga arhivira, in kopijo v 7-ih dneh pošlje
študentu in mentorju.
Zavrnjeno prijavo teme in dispozicijo lahko študent popravi in ponovno odda v potrditev. V
primeru, da je prijava teme in dispozicije tudi drugič zavrnjena, mora študent prijaviti novo
magistrsko nalogo.
III. Izdelava in oddaja magistrske naloge
9. člen
Študent odda magistrsko nalogo, ko je opravil vse preostale študijske obveznosti.
Magistrsko nalogo, ovrednoteno s 24 KT 1, študent odda najpozneje v 6 mesecih, magistrsko
nalogo, ovrednoteno s 15 KT, pa najpozneje v 3 mesecih po njeni potrditvi.
V primeru, ko študent magistrske naloge ne odda v roku, določenem v prejšnjem odstavku,
lahko praviloma enkrat, vendar pred potekom roka, pisno zaprosi za podaljšanje roka za
izdelavo naloge. O podaljšanju odloča pristojna komisija.
V primeru, ko študent po preteku roka ne odda magistrske naloge, se smatra, da je odstopil od
teme magistrske naloge. V primeru odstopa se lahko postopek prijave magistrske naloge
ponovi. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ninanana123
Pridružen/-a: 03.07. 2009, 16:45 Prispevkov: 1007
|
Objavljeno: 10 Jun 2015 08:59 Naslov sporočila: MojSTUDIJ.com-Pomoč pri pisanju in oblikovanje diplome |
|
|
10. člen
V primeru, ko želi študent med izdelovanjem magistrske naloge iz utemeljenih razlogov
zamenjati mentorja, pisno zaprosi za imenovanje drugega mentorja (obrazec PZaključek
študija-II.stopnja_Obr-5). O prošnji v 15-dneh odloči dekan.
Od mentorstva lahko odstopi tudi mentor v primeru, ko ugotovi, da sodelovanje s študentom
ni več mogoče. O prošnji v 15-dneh odloči dekan.
Če študent ugotovi, da magistrske naloge ne more izdelati, lahko zaprosi za odstop od
izdelave potrjene magistrske naloge (obrazec PZaključek študija-II.stopnja_Obr-6). O
utemeljenosti prošnje odloči dekan v roku 15 dni od prejema prošnje. V primeru odstopa se
lahko postopek prijave magistrske naloge ponovi.
Študent sme prositi za odstop od potrjene teme ali za zamenjavo mentorja samo enkrat.
11. člen
Značilnosti magistrske naloge, ki jih mora študent pri njeni izdelavi upoštevati, so opredeljene
v prilogah k pravilniku (PZaključek študija-II.stopnja_Pr-1: Zgradba dispozicije in magistrske
naloge; Priloga SOP_ONOSB: Osnovni napotki za oblikovanje strokovnih del na MFDPŠ;
Priloga SOP_ONRZA: Osnovni napotki za rabo znanstvenega aparata na MFDPŠ).
12. člen
Študent izdeluje magistrsko nalogo samostojno ter pod vodstvom in s smernicami mentorja.
Študent osnutke magistrske naloge ustrezno označuje z njihovo zaporedno številko in
datumom oddaje mentorju. Študent je odgovoren, da hrani vso dokumentacijo do končanega
zagovora. Komisija za zagovor lahko pozove študenta k predložitvi te dokumentacije.
Mentor študentu posreduje napotke za spremembe in dopolnitve najpozneje v 30-ih dneh po
prejemu osnutka magistrske naloge.
13. člen
Študent s soglasjem mentorja v Referat odda:
- izvod končane magistrske naloge v e-obliki (Word format),
- soglasje mentorja o ustreznosti magistrske naloge (obrazec PZaključek študija-
II.stopnja_Obr-3SM),
- potrdilo o slovnični ustreznosti magistrske naloge (obrazec PZaključek študija-
II.stopnja_Obr-.
- izpolnjen kontrolni list tehnične presoje besedila na 2. stopnji (obrazec PZaključek
študija-II.stopnja_Obr-9). |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ninanana123
Pridružen/-a: 03.07. 2009, 16:45 Prispevkov: 1007
|
Objavljeno: 11 Jun 2015 13:56 Naslov sporočila: Pomoč pri pisanju diplome,diplomske naloge,magistrske naloge |
|
|
14. člen
Z računalniškim programom za ugotavljanje podobnosti besedila se lahko ob oddaji
magistrske naloge preverja morebitne kršitve avtorskih pravic, opredeljene v Pravilniku o
ocenjevanju znanja na MFDPŠ.
15. člen
Referat magistrsko nalogo tehnično pregleda. Ob prvem in morebitnem drugem tehničnem
pregledu Referat v 14-ih dneh od prejema naloge izda potrdilo o tehnični (ne)ustreznosti
magistrske naloge (na obrazcu PZaključek študija-II.stopnja_Obr-9).
Ob vsakem nadaljnjem tehničnem pregledu Referat izda potrdilo o tehnični (ne)ustreznosti v
30-ih dneh od datuma zadnje prejete naloge za tehnični pregled.
Prvi in drugi tehnični pregled sta brezplačna, tretji in nadaljnji pregledi pa se zaračunavajo po
veljavnem ceniku.
V primeru pomanjkljivosti in nepravilnosti v magistrski nalogi študent le-te odpravi in ponovi
postopek ugotavljanja tehnične ustreznosti. Postopek ponavlja, dokler magistrska naloga ni
tehnično ustrezna.
Kopijo potrdil o presojah tehnične ustreznosti Referat po elektronski pošti pošlje v vednost
študentu in mentorju.
Študent v 15-ih dneh po potrjeni tehnični ustreznosti magistrske naloge v referat odda:
- v celoti izpolnjen in podpisan obrazec Oddaja magistrske naloge (obrazec PZaključek
študija-II.stopnja_Obr-3),
- tri izvode magistrske naloge, tiskane dvostransko in vezane s spiralo. V vseh tiskanih
izvodih mora biti lastnoročno podpisana izjava o avtorstvu(priloga PZaključek študija-
II.stopnja_Pr-2).
Mentor po prejemu potrjenega potrdila o presoji tehnične ustreznosti magistrske naloge v 15
dneh v Referat odda poročilo o magistrski nalogi (obrazec PZaključek študija-II.stopnja_Obr-
4).
IV. Imenovanje Komisije za zagovor magistrske naloge
16. člen
Dekan s sklepom določi sestavo tričlanske Komisije za zagovor magistrske naloge (v
nadaljevanju Komisija). Sestavljajo jo predsednik, mentor in tretji član komisije.
Predsednik in član Komisije sta visokošolska učitelja z nazivom docent, izredni profesor ali
redni profesor.
Mentor študenta (drugi član komisije) ne more biti predsednik komisije.
Referat članom Komisije pošlje sklep o imenovanju Komisije za zagovor, poročilo mentorja o
magistrski nalogi in izvod magistrske naloge. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ninanana123
Pridružen/-a: 03.07. 2009, 16:45 Prispevkov: 1007
|
Objavljeno: 14 Jun 2015 10:04 Naslov sporočila: Pomoč pri pisanju diplome,diplomske naloge,magistrske naloge |
|
|
17. člen
Predsednik komisije v 15-ih dneh od izdaje sklepa o imenovanju Komisije odda v Referat
poročilo o ustreznosti magistrske naloge za zagovor (obrazec PZaključek študija-
II.stopnja_Obr-7).
Če predsednik v magistrski nalogi ugotovi pomanjkljivosti, po posvetovanju s člani Komisije
določi ustrezne popravke. Študent jih uredi najkasneje v roku 3 mesecev. Po ponovni oddaji
predsednik Komisije pregleda popravljeno magistrsko nalogo in odda dopolnjeno poročilo o
njeni ustreznosti.
Če je magistrska naloga tudi po drugi oddaji neustrezna, mora študent prijaviti novo temo
magistrske naloge.
Če je magistrska naloga ocenjena kot ustrezna ali ustrezna za zagovor z dopolnitvami, Referat
v dogovoru s člani Komisije določi datum zagovora.
Referat obvesti študenta o datumu zagovora praviloma 7 dni pred zagovorom.
Zagovori magistrskih nalog praviloma potekajo najmanj enkrat mesečno, razen v mesecu
juliju.
Zagovori magistrskih nalog so javni.
V. Zagovor magistrske naloge
18. člen
Datum zagovora je objavljen praviloma 7 dni pred njegovo izvedbo v visokošolskem
informacijskem sistemu Novis in/ali oglasni deski MFDPŠ. Študent se na zagovor prijavi
preko Novisa najpozneje 3 dni pred razpisanim zagovorom magistrske naloge.
Zagovori magistrskih nalog se razpisujejo na sedežu MFDPŠ oziroma drugi ustrezni lokaciji,
ob zagotovitvi ustreznih pogojev pa tudi on-line.
Dokumentacija za zagovor vsebuje:
- obrazec Oddaja magistrske naloge (obrazec PZaključek študija-II.stopnja_Obr-3),
- sklep o imenovanju Komisije za zagovor magistrske naloge in
- poročilo predsednika Komisije o ustreznosti magistrske naloge (obrazec PZaključek
študija-II.stopnja_Obr-7).
Vsi člani Komisije praviloma pred zagovorom magistrske naloge pripravijo pisna vprašanja,
ki so del dokumentacije o zagovoru magistrske naloge.
19. člen
Zagovor magistrske naloge poteka tako, da predsednik Komisije predstavi študenta ter v
nadaljevanju pojasni postopek zagovora.
Študent v približno 15 minutah predstavi magistrsko nalogo, zlasti razloge za izbiro teme,
pomembne ugotovitve, njihovo uporabnost ter prispevek k stroki. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Lektura, pomoč in vezava diplom, diplomska naloga, magistrska Seznam forumov
-> Diplomska naloga |
Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas Pojdi na stran Prejšnja 1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 21, 22, 23 Naslednja
|
Stran 17 od 23 |
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|