Lektura, pomoč in vezava diplom, diplomska naloga, magistrska Seznam forumov Lektura, pomoč in vezava diplom, diplomska naloga, magistrska
Lektura, pomoč in vezava diplom, diplomska naloga, magistrska naloga, magisterij, diploma, pomoč pri pisanju diplome, pisanje diplome, pisanje diplomske naloge, pisanje magistrske naloge, študij, seminarska naloga
 
 Pogosta vprašanjaPogosta vprašanja   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   RSS Feed   Registriraj seRegistriraj se 
 Tvoj profilTvoj profil   Zasebna sporočilaZasebna sporočila   PrijavaPrijava 




DODATNA NAVODILA ZA PISANJE ZAKLJUČNIH, DIPLOMSKIH, SPECIALI

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Lektura, pomoč in vezava diplom, diplomska naloga, magistrska Seznam forumov -> Pisanje magistrske naloge
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
mojstudij
Administrator foruma


Pridružen/-a: 03.07. 2009, 16:07
Prispevkov: 934

PrispevekObjavljeno: 31 Mar 2011 06:01    Naslov sporočila: DODATNA NAVODILA ZA PISANJE ZAKLJUČNIH, DIPLOMSKIH, SPECIALI Odgovori s citatom

1
DODATNA NAVODILA ZA PISANJE ZAKLJUČNIH, DIPLOMSKIH,
SPECIALISTIČNIH, MAGISTRSKIH IN DOKTORSKIH DEL
SPLOŠNA NAVODILA
1. Osnovna navodila za pripravo zaključnega/diplomskega/specialističnega/magistrskega/doktorskega dela so navedena v veljavnem pravilniku Ekonomske fakultete, ki ga dobite na referatu ali fakultetnih spletnih staneh. Moja dodatna navodila pa služijo kot dopolnilo osnovnim navodilom, ki jih prav tako dosledno upoštevajte pri pripravi vašega dela.
2. Po tem, ko se z vami dogovorim za 'načelno mentortsvo', želim pred dokončno potrditvijo mentortsva od vsakega kandidata dispozicijo dela na dovolj visokem nivoju. Ob potrditvi, da je dispozicija ustrezna in primerna, je smiselno, da začnete s pisanjem dela.
3. Pred pisanjem dispozicije in dela si obvezno preberite dva ali tri dela, ki so bila izdelana pod mojim mentorstvom v obdobju zadnjih dveh let (do njih lahko dostopate preko spletnih strani cek ali pa jih dobite v tiskani verziji v cek) – s tem boste dobili občutek, kako je potrebno pristopiti k pisanju dela.
4. Namen dispozicije je oblikovati jasen okvir in temeljne usmeritve dela, ki vam nato pomagajo pri nadaljnjem pisanju. Dispozicija mora vsebovati vsaj naslednje točke: problematika, namen in cilje, temeljno tezo in iz nje izpeljane hipoteze (nujno le pri magistrskih in doktorskih delih), opis metode dela oz. metodologije, potencialni prispevek, strukturo dela (v obliki kazala), morebitne omejitve ter navedbo temeljne literature. Temeljna literatura se mora navezovati na vašo konkretno tematiko, ne pa le na področje trženja, turizma in managementa blagovnih znamk na splošno. Pri pisanju dispozicij za specialistična, magistrska in doktorska dela se dosledno držite navodil, ki jih narekujejo fakultetna pravila.
5. Pomembno je, struktura dela v dispoziciji dobro razčlenjena, saj vam le-ta daje dobro osnovo za kasnejše pisanje.
6. Preverite dovoljeno število strani, ki jih lahko ima vaše delo. Nekako v splošnem se predvideva polovica strani za teoretičen, polovica pa za praktičen (empiričen) del.
7. Dela vedno berem v celoti, torej teoretični in praktični (empirični) del skupaj, zato mi prosim ne pošiljati posebej sestavnih delov dela. V preteklosti sem največkrat dobila prošnje kandidatov, da si želijo 'hiter pregled teoretičnega dela'. Omenjeni hitri pregledi dela se mi v preteklosti niso izkazali kot primerni in potrebni koraki pri pisanju del.
8. V kolikor pa se vam med pisanjem dela dejansko 'zatakne', pa sem vam vedno na voljo in dosegljiva na govorilnih urah, kamor se pridite pogovoriti, kako rešiti težave, s katerimi se soočate. Pogovor med pripravo dela podpiram, seveda pa morate priti na pogovor z jasnimi vprašanji in pregledano literaturo.
9. Najprej morate pripraviti teoretični del, potem pa preiti na pisanje empiričnega (praktičnega) dela. V kolikor vaše delo vključuje empirično raziskavo, želim pred izvedbo raziskave obvezno pregledati raziskovalni instrument - vprašalnik, opomnik ipd. Skratka, pred izvedbo raziskave morate dobiti mojo zeleno luč, da je raziskovalni instrument ustrezen. Prav tako se moramo dogovoriti o raziskovalnem načrtu (vzorcu, vzorčnem okvirju ipd.). Najbolje je, da mi raziskovalni načrt pošljete preko e-maila v pregled.
10. Preden delo oddate (tudi v prvo branje), ga natančno in v celoti preberite in odpravite vse morebitne slovnične, oblikovne in druge pomanjkljivosti. Vedno oddajte le dela z vsemi potrebnimi sestavnimi deli (poleg osnovnih poglavij mora delo imeti tudi kazalo in seznam literature in virov, ki mora biti urejen v skladu s fakultetnimi navodili).
11. Dela mi oddajte v branje v natisnjeni verziji, najbolje kar v mapi, ne rabite pa jih vezati v spiralo. Ko oddajate popravljene verzije dela (drugo, tretjo, itd.), vedno zraven oddajte še predhodno (že popravljeno) verzijo.
2
VSEBINSKA NAVODILA
12. Delo mora biti razčlenjeno na ustrezna poglavja. Po kazalu sledi uvod, temu ponavadi dve ali tri teoretični poglavji, potem sledi uvedba praktičnega primera in njegova aplikacija oz. empirična poglavja (ponavadi dve ali tri); končno se delo zaključi s sklepom ter navedbo literature in virov.
13. Vsa poglavja (razen uvoda, sklepa in literature) in podpoglavja morajo biti ustrezno oštevilčena.
14. V uvodu na ustrezen način predstavite vse potrebne sestavne dele uvoda. Podobno kot v dispoziciji so to problematika, namen in cilji, temeljna teza in hipoteze (nujno pri specialističnih, magistrskih in doktorskih delih), opis metodologije, struktura dela ter morebitne omejitve. Uvod mora biti usklajen z napisanim delom. Nemalokrat se mi namreč zgodi, da kandidati le prekopirajo uvod kot prvo verzijo dispozicije dela, ki pa se je tekom izdelave dela že močno nadgradila. Skratka, pazite, da bo uvod usklajen s celotno vsebino dela.
15. Pri pisanju teoretičnih poglavij in teksta med poglavji sledite principu "lijaka" – od splošnega k posebnemu. Temu principu sledite tako pri oblikovanju ključnih poglavij, kakor tudi med pisanjem teksta med poglavji. Med posameznimi poglavji in podpoglavji izluščite in izpostavite ključne povezave med obravnavanimi koncepti.
16. Delo mora biti osnovano na podlagi pregleda literature z omenjenega področja. Ključne misli več avtorjev združujte in jih predstavite s svojimi besedami, v oklepaju pa potem nanizajte vse avtorje, na osnovi katerih ste izoblikovali svoje ideje. Npr. Mnogi avtorji (Grönroos, 2000; Kotler, 2006; Potočnik, 2004; Parasuraman et al., 1985 in 1988) ločujejo kakovost storitev …. Literaturo in vire dosledno navajajte povsod, kjer povzemate ali navajate misli drugih avtorjev, še posebej, če gre za opredelitve ali naštevanja. Dobesedna navajanja del drugih avtorjev morajo biti navedena »pod narekovaji«. Pri citatih morate obvezno navesti tudi strani.
17. Pri povzemanju ključnih ugotovitev drugih avtorjev uporabljajte vezne stavke kot npr.
• Po mnenju mnogih avtorjev (avtor 1, leto; avtor 2, leto; avtor 3, leto) bodo….
• Kljub temu, da se opredelitve ….. med avtorji (avtor 1, leto; avtor 2, leto; avtor 3, leto) razlikujejo, pa jim je skupna izpostavitev….
• V nasprotju z opredelitvijo …. po avtor (leto, str. ???), pa je opredelitev avtor (leto, str. ???) širša, saj……
18. V seznamu na koncu navajajte le tiste enote literature in virov, ki jih dejansko vsaj enkrat omenjate v tekstu. Pri tem se dosledno držite navodil za pisanje zaključnih/diplomskih/specialističnih/magistrskih/doktorskih del na ekonomski fakulteti.
19. V kolikor je med vašo uporabljeno literaturo tudi slovenski prevod Kotlerja, uporabljajte različico iz leta 2004, ki naj bo tudi navedena na koncu seznama literature.
20. Uporabljajte domačo in tujo literaturo. Vsako delo mora vsebovati tudi tujo literaturo (vsaj 1/3 literature mora biti tujega izvora – izjema so v tem pogledu le zaključne strokovne naloge). Osnova morajo biti znanstvena dela (monografije ali članki), medtem ko so strokovna dela dodatek znanstveni literaturi. Do kakovostnih člankov lahko dostopate preko baz ekonomske fakultete kot so Sciencedirect, Ebschohost, Emerald, Proquest ipd. Do baz lahko dostopate iz računalnikov v spodnjih prostorih CEK-a ali pa si v knjižnici pridobite ustrezna gesla, s pomočjo katerih lahko dostopate do baz podatkov tudi od doma. Seznam ključnih revij s področja trženja, turizma in managementa blagovnih znamk pa najdete tudi na moji spletni strani (kategorija življenjepis in povezave): http://www.majakonecnik.com/?a=1&m=2&z=11.
21. V osnovi mora biti delo osnovano na pregledu mnenj in dognanj dosedanje literature. Vendar mora hkrati izražati vaš osebni prispevek in razmišljanje. Vaša razmišljanja je najbolje uvajati ob zaključevanju poglavij, kjer lahko dodate vaše kritično razmišljanje, povzetke, predloge ipd.
22. Po teoretičnih poglavjih naj sledi praktični oz. empirični del dela, ki se mora ustrezno povezovati s teoretičnim delom. Razmisliti morate, katera metodologija je primerna za obravnavo problematike (kvantitativna, kvalitativna).
23. Ko zaključite s teoretičnimi poglavji in začnete z uvajanjem empiričnega dela oz. praktičnega primera, teoretični stavki in odstavki niso več potrebni. Če se vam zdi, da bi morali še kaj teoretično podpreti oz. napisati, to smiselno vključite k teoretičnim poglavjem (seveda, če je to ustrezno in primerno).
24. Rezultate je potrebno objektivno in nepristransko predstaviti, potem pa nadgraditi z vašimi razmišljanji. Tudi razlaga rezultatov zahteva neko osebno interpretacijo, diskusijo, povezavo s predhodno navedeno teorijo.
3
25. Hipoteze morajo biti razvite na osnovi predhodne literature. Pred uvedeno hipotezo torej predstavite ugotovitve drugih avtorjev, ki naj vam predstavljajo osnovo za razvoj hipotez. (le pri empiričnih delih)
26. Čeprav morate vključiti sociodemografska vprašanja o anketirancih na koncu vprašalnika, jih pri predstavitvi rezultatov navedite pred predstavitvijo rezultatov iz vprašalnika. Predstavitev rezultatov iz vprašalnika si lahko sledi v podobnem vrstnem redu kot v vprašalniku, smiselno pa je, da oblikujete ustrezne vsebinske sklope. (le pri empiričnih delih)
27. V kolikor imate v okviru vprašalnika uvedene merske lestvice, morajo biti rezultati predstavljeni vsaj z aritmetičnimi sredinami (AS) in standardnimi odkloni (SO). Ko imate več spremenljivk, je najbolje, da AS in SO predstavite v tabelah, med tekstom pa jih komentirate. (le pri empiričnih delih)
28. V sklepu najprej naredite kratek povzetek dela. Vključite dva do tri teoretične odstavke, potem pa preidite na predstavitev ključnih rezultatov in ugotovitev. Ključne rezultate in ugotovitve morate sicer predstaviti že v predhodnem poglavju, v sklepu naj bodo samo povzetki. Zaključite lahko s predlogi za izboljšavo, predvidevanju o razvoju obravnavane problematike v prihodnosti, nadgradnji in omejitvah vašega prispevka ipd. Sklep predstavlja pomemben del vašega dela, zato mu namenite dovolj časa, da ga kakovostno pripravite.
29. Pazite, da bodo odstavki primerno dolgi. En stavek še ne more predstavljati samostojnega odstavka! Samostojni odstavek mora imeti vsaj 4 vrstice. Prav tako se morajo odstavki vsebinsko navezovati na predhodne in naslednje odstavke. Tudi tukaj upoštevajte princip lijaka.
TEHNIČNA NAVODILA
30. V kolikor želite določene besede ali besedne zvezi izpostaviti, jih poudarite (krepki tisk). Krepki tisk uporabljajte dosledno čez celotno delo. Glejte osnovna fakultetna pravila.
31. Pri naštevanju v obliki alinej se držite ene od naslednjih dveh možnosti:
a. Če so posamezne alinee sestavljene iz celih stavkov ali celo več stavkov, vsako alineo začnite z veliko začetnico in jo zaključite s piko.
b. Če pa so posamezne alinee sestavljene le iz nekaj besed, vsako alineo začnite z malo začetnico in jo zaključite z vejico oz. podpičjem (le zadnjo alineo v tem primeru zaključite s piko).
32. Pri naštevanju v alineah uporabljajte v celotnem delu enotne oznake (najbolje pike in/ali številke). Pike so bolj primerne, ko gre za naštevanja, kjer vrstni red ni tako pomemben, številke pa takrat, ko je vrstni red alinej pomemben (npr. ko naštevate zaporedne korake).
33. Tabele in slike ustrezno "uvedite" v tekst. To pomeni, da tabelo oziroma sliko vsaj enkrat omenite med tekstom.
34. Tabele in slike naj vsebujejo osnovne informacije, potrebne za njihovo razumevanje (te informacije predstavite pod legendo).
35. Med dvema odstavkoma mora biti ena vrstica prosta.
JEZIKOVNA NAVODILA
36. Že pri prvi oddaji dela poskrbite za berljivost teksta in odpravo pravopisnih napak.
37. Pišite na znanstvenemu nivoju, izogibajte se uporabi slengov, populizmov ipd.
38. Pišite tekoče in jasno. Uporaba alinej je zaželena le v manjši meri. Vsebino iz alinej smiselno predstavite v stavkih, ki jih povežete v odstavke.
39. Glavna poglavja v delu začnite s kratkim uvodom, kjer poglavje povežete s problematiko oziroma predhodnim poglavjem. Po drugi strani poskušajte vsako glavno poglavje končati s kratkim zaključkom, ki povzema ključne vsebine/ugotovitve z vidika obravnavane problematike.
40. Izogibajte se uporabi tujk. V primeru, ko se uporabi tujk ni moč izogniti, poskrbite za njihovo ustrezno razlago med tekstom.
41. Uporabljajte okrajšave in kratice le v primeru, če se okrajšava oziroma kratica pojavlja skozi večji del teksta. V tem primeru jo ustrezno uvedite v tekst na mestu, ko se kratica pojavi prvič.
42. Pri navajanju avtorjev navajajte le priimke (npr. "Priimek navaja, da…", ne pa "Ime Priimek navaja, da…").
4
43. Uporabljajte izraze, ki so na področju trženja, turizma in managementa blagovnih znamk splošno sprejeti. V nadaljevanju v tabeli navajam najpogostejše izraze, pri katerih prihaja po mojih izkušnjah največkrat do neustrezne uporabe. V delu dosledno uporabljajte izraze, navedene v prvem stolpiču.
IZRAZ, KI GA UPORABLJAJTE V DELU
IZRAZI, KI JIH ŠTUDENTJE VELIKOKRAT UPORABLJAJO
ANGLEŠKI IZRAZ
Segment
Izraz segment uporabljajte za skupino kupcev in ne za skupine izdelkov, kar je sicer tudi pogosta uporaba izraza v praksi
Trženjsko komuniciranje
Promocija
Promotion
Oglas
Reklama
Advertisement
Trg
Tržišče
Market
Zvestoba
Lojalnost
Loyalty
Trženje (če se navezuje na vse P-je)
Marketing
Promocija
Marketing
Promotion
Tržne poti
Prodajne poti
Placement
Porabnik
Potrošnik
Vedenje
Obnašanje
Blagovna znamka
Storitvena znamka
Korporacijska znamka
Destinacijska znamka/znamka destinacije
Nacionalna znamka
Znamka države
Premoženje blagovne znamke
Brand equity
Vrednost blagovne znamke
Brand value
Elementi premoženja blagovne znamke: zavedanje, podoba, zaznana kakovost, zvestoba
Potrebe (ko se nanašajo le na osnovne potrebe); sicer želje
Trženjski splet: izdelek, cena, tržne poti, trženjsko komuniciranje
Storitveni trženjski splet: izdelek, cena, tržne poti, trženjsko komuniciranje, ljudje, postopki in fizični dokazi
Orodja trženjskega komuniciranja so: oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostmi, neposredno trženje, osebna prodaja
Želim vam uspešno in učinkovito pripravo vašega dela.
Ljubljana, junij 2010 doc.dr. Maja Konečnik Ruzzier
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Lektura, pomoč in vezava diplom, diplomska naloga, magistrska Seznam forumov -> Pisanje magistrske naloge Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.