Lektura, pomoč in vezava diplom, diplomska naloga, magistrska Seznam forumov Lektura, pomoč in vezava diplom, diplomska naloga, magistrska
Lektura, pomoč in vezava diplom, diplomska naloga, magistrska naloga, magisterij, diploma, pomoč pri pisanju diplome, pisanje diplome, pisanje diplomske naloge, pisanje magistrske naloge, študij, seminarska naloga
 
 Pogosta vprašanjaPogosta vprašanja   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   RSS Feed   Registriraj seRegistriraj se 
 Tvoj profilTvoj profil   Zasebna sporočilaZasebna sporočila   PrijavaPrijava 




BIOTEHNIŠKI IZOBRAŽEVALNI CENTER LJUBLJANA

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Lektura, pomoč in vezava diplom, diplomska naloga, magistrska Seznam forumov -> Diplomsko delo
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
mojstudij
Administrator foruma


Pridružen/-a: 03.07. 2009, 16:07
Prispevkov: 934

PrispevekObjavljeno: 25 Nov 2010 07:20    Naslov sporočila: BIOTEHNIŠKI IZOBRAŽEVALNI CENTER LJUBLJANA Odgovori s citatom

1
BIOTEHNIŠKI IZOBRAŽEVALNI CENTER LJUBLJANA
Ižanska c. 10
1000 Ljubljana
VIŠJA STROKOVNA ŠOLA
NAVODILA
ZA IZDELAVO DIPLOMSKEGA DELA IN
PRIPRAVO ZAGOVORA
LJUBLJANA, FEBRUAR 2010
2
KAZALO:
I. PREDGOVOR ...........................................................................................................................3
II. SLOG PISANJA........................................................................................................................4
1. Kako pišemo?......................................................................................................................4
2. Jaz ali mi? Ali moram v nalogo vkljuciti svoja lasta mnenja v prvi osebi?.........5
III. STRUKTURA DIPLOMSKEGA DELA.................................................................................6
1. Strani diplomskega dela pred besedilom.....................................................................6
2. Besedilo diplomskega dela:.............................................................................................6
IV. TEHNICNO OBLIKOVANJE DIPLOMSKEGA DELA...................................................7
1. Oblikovanje naslovne strani na platnici .......................................................................7
2. Oblikovanje ponovljene naslovne strani z mentorjem in somentorjem ..............8
3. Oblikovanje besedila..........................................................................................................8
4. Številcenje strani: ...............................................................................................................9
5. Oznacevanje preglednic in slik .......................................................................................9
6. Vkljucevanje preglednic in slik.....................................................................................10
V. NAVAJANJE VIROV IN PLAGIARIZEM ...........................................................................11
1. Kaj je plagiarizem in zakaj je pomemben ...................................................................11
2. Kako se izogniti plagiarizmu..........................................................................................12
3. Navajanje literature in virov ...........................................................................................12
VI. VEZAVA IN PRIPRAVA ELEKTRONSKE OBLIKE DIPLOMSKEGA DELA...........15
1. Priprava tiskane oblike diplomskega dela .................................................................15
2. Priprava elektronske oblike diplomskega dela.........................................................15
VII. ZAGOVOR DIPLOMSKEGA DELA..................................................................................16
3
I. PREDGOVOR
Ko zacnete razmišljati o diplomskem delu, je prav, da si najprej odgovorite na nekatera
kljucna vprašanja.
Kaj je namen diplomskega dela?
Namen diplomskega dela je natancno opredeljen v Pravilih o izdelavi in zagovoru
diplomskega izpita.
Z diplomskim delom dokazujete, da ste si v casu študija pridobili teoreticna in prakticna
znanja, spretnosti in sposobnosti, da kriticno ovrednotite poslovno prakso v podjetju z
vidika strokovnega podrocja, na katerem pridobivate formalno izobrazbo. To pomeni, da
znate opredeliti problem, ga postaviti v interdisciplinarni kontekst in predlagati rešitev,
oceniti prednosti in slabosti predlagane rešitve in predvideti nadaljnji razvoj poslovne
prakse podjetja, ki se neposredno ali posredno navezuje na predlagano rešitev. Zato naj
bo predstavljena rešitev rezultat vašega dela v casu priprave diplomskega dela oz. v
casu študija in ne rezultat vašega minulega dela ali celo dela drugih zaposlenih. Vaše
diplomsko delo naj torej jasno kaže vaš prispevek k izboljšanju poslovne prakse
podjetja.
Diplomsko delo naj (brez kazal in prilog) obsega najmanj 40 strani formata A4.
Kakšna naj bo sestava diplomskega dela
Sestava diplomskega dela je opredeljena v Pravilih o izdelavi in zagovoru diplomskega
izpita. Na tem mestu vam predstavljamo nekaj napotkov, ki vam bodo pomagali pri
predstavitvi in organizaciji vsebine.
V primeru, da je diplomsko delo izdelek vec avtorjev, postopek izdelave in podrobna
navodila dorece mentor s študenti. Predlog izdelave take diplomskega dela poda mentor
študijski komisiji, ki mora predlog potrditi.
4
II. SLOG PISANJA
Diplomsko delo je za vsakega študenta ne le preizkus strokovnega znanja, temvec tudi
preizkus strokovnega pisanja. Je najobsežnejše in najzahtevnejše pisno delo študenta,
s katerim mora pokazati spretnost strokovnega izražanja svojih mnenj, stališc in trditev.
Ob visoki ravni teoreticnega znanja, mora pokazati tudi visoko stopnjo jezikovne kulture.
Prvi okvir, ki ga je potrebno upoštevati pri pisanju diplomskega dela, je pravilen knjižni
jezik. Jezik je neustrezen, ce vsebuje:
• slovnicne in pravopisne napake,
• strokovno neustrezne izraze,
• neustrezno stilistiko.
Preden oddate delo v referat za zagovor mora biti le-ta strokovno lektorirana. Slovnicne
in pravopisne napake v nalogi je mogoce še v zadnji fazi odpraviti, težje pa je naknadno
spreminjati neustrezen slog pisanja. Stilistika je jezikovno in slogovno prilagajanje
besedila želenemu ucinku. Diplomsko delo zahteva poseben jezikovni slog, ki se
imenuje strokovni jezik. Vsaka stroka ima svojo sprecificno terminologijo. Poleg
terminologije pa morate kot avtor naloge upoštevati tudi pravila pisanja strokovnega
besedila, kot so:
• jasnost
• jedrnatost
• povezanost
Jasnost sloga je dosežena takrat, ko se pri bralcu razvijejo enake misli in obcutki, kot jih
je imel avtor, ko je pisal diplomsko nalogo. Kot avtorji se torej morate zavedati, da ne
pišete zase, zato morate bralcu sporociti svoja stališca na razumljiv nacin.
Jedrnatost sloga se kaže v natancnem in strnjenem besedilu. Pravilo jedrnatosti zahteva
od vas kot avtorja racionalno pisanje.
Povezanost besedila pomeni, da mora imeti diplomsko delo logicno povezane stavke,
odstavke, poglavja in podpoglavja. Diplomsko delo ni strokovna, ce vsebuje le nanizane
odstavke iz razlicnih virov, brez veznega besedila avtorja.
1. Kako pišemo?
Pri pisanju naloge ne predvidevajte, da je bralec raziskoval, tako kot vi. Ne delajte dolgih
povedi. Ce se vam zapišejo, jih pustite, vendar jih pozneje razstavite. V dolgih povedih
bralcu ni vec jasno, o cem avtor govori.
Napišite vse, kar vam pade na misel, vendar le v prvem osnutku. Potem boste opazili,
da ste se pustili zapeljati zanosu in ste se oddaljili od središca teme. Namen naloge je
dokazati trditev, ki ste jo opredelili v dispoziciji, ne pa dokazati, da ste vsevedni. Ni
nujno, da zacnete s prvim poglavjem. Morda ste bolje pripravljeni in imate vec gradiva
za npr. cetrto poglavje. Zacnite tam, kot da bi bila prejšnja poglavja že napisana.
5
Ne uporabljajte treh pikic in klicajev. Jezik naj bo stvaren, ne uporabljajte besed, ki lahko
imajo dvojni ali simbolni pomen. Vselej opredelite izraz, preden ga vpeljete. Ce ga ne
znate opredeliti, se mu izognite. Ce gre za enega kljucnih izrazov v nalogi in ga ne znate
opredeliti, takoj vse skupaj opustite. To namrec pomeni, da si najverjetneje niste izbrali
prave teme diplomskega dela, saj ne obvladate teoreticnih izhodišc.
2. Jaz ali mi? Ali moram v nalogo vkljuciti svoja lasta mnenja v prvi osebi?
Vi ste avtor diplomskega dela, zato uporabljajte 1. osebo ednine. Zagovarjate namrec
svoje argumente. Pri tem pa pazite, da ste v svojem izražanju cim bolj nevtralni, da
osebni zaimek 'jaz' ne izstopa. Torej: ni potrebno napisati "clanek, ki sem ga že navedel"
dovolj je, da zapišemo "že omenjeni clanek".
6
III. STRUKTURA DIPLOMSKEGA DELA
Sestava diplomskega dela je opredeljena v Pravilih o izdelavi diplomskega dela in
zagovoru diplomskega izpita. Na tem mestu vam predstavljamo nekaj napotkov, ki vam
bodo pomagali pri predstavitvi in organizaciji vsebine.
1. Strani diplomskega dela pred besedilom
• Naslovna stran na platnici
• Prazna stran
• Ponovljena naslovna stran, z mentorjem in somentorjem
• Zahvala – ni obvezna vsebina diplomskega dela
• Povzetek
Povzetek je namenjen splošni predstaviti naloge: katero tematiko/problematiko
obravnavate, v katerem podjetju oz.zavodu, zakaj ste se lotili obravnave izbrane
problematike in kako, kakšni so glavni rezultati vašega dela. V povzetku diplomske
naloge ne predstavljajte eksplicitno namena, ciljev, metod dela. To naredite v
uvodu. Ob koncu povzetka dodate bistvene kljucne besede, ki najbolj
transparentno povzemajo vsebino vašega diplomskega dela. Uporabite med 4 in 6
kljucnih besed.
Primer:
Kljucne besede: odnosi v podjetju, motivacija
• Abstrakt
Abstrakt je angleški prevod povzetka.
• Kazalo vsebine
• Kazalo slik (vsebuje tudi grafe), kazalo preglednic, seznam prilog
(Seznam prilog oblikujete kot PRILOGA A, PRILOGA B… Priloge nimajo
oštevilcenih strani, zato seznam prilog ne vsebuje številk strani, kjer se nahajajo
priloge.)
2. Besedilo diplomskega dela:
1. Uvod
Uvod je namenjen temu, da natancno opredelite problem, predstavite opredeljen
problem v širšem teoreticnem kontekstu in v kontekstu podjetja oz. zavoda, torej to,
kar želite izboljšati. Predstavite, kako ste se lotili reševanja problema in zakaj. Ce
boste pri svojem delu uporabljali anketne vprašalnike, intervjuje ali druge metode
zbiranja podatkov, na kratko razložite, zakaj ste izbrali doloceno metodo. Z drugimi
besedami, v uvodu predstavite namen, cilje in metode.
2. Pregled teoreticnih izhodišc
Teoreticnega okvirja ne zastavljate preširoko, saj namen teoreticnega dela ni, da
povzemate vse to, kar ste prebrali v literaturi oz. našli v drugih virih. Poskušajte biti
selektivni, omejite se na tisto teorijo, ki se neposredno navezuje na opredeljeno
problematiko. Poišcite kljucna teoreticna izhodišca in jih uporabite kot argument (ali
protiargument), torej utemeljitev, zakaj predlagate uvedbo neke novosti oz. rešitev
nekega problema.
7
3. Opis raziskave
Opis raziskave je vaše porocilo o tem, kako ste pristopili k reševanju izbrane
problematike in katere rešitve ste predlagali ter zakaj. Tu torej natancneje
predstavite to, kar ste napovedali v uvodu.
Ce delate diplomsko nalogo v podjetju, naj bo predstavitev podjetja kratka. Ko
predstavljate podjetje, se osredotocite na tisto podrocje dejavnosti, ki se navezujete
na opredeljeno problematiko. Pri predstavitvi podjetja pazite, da ustrezno navajate
vire, po katerih povzemate podatke, npr. spletne strani, katalog podjetja, letno
porocilo.
3.1. Potek raziskave
Opišete, kako in kje ste izvedli raziskavo, katere korake ste uporabili.
3.2. Metode
Opišete metode dela. Navedete in opišete material, ki ste ga uporabili.
4. Rezultati
Analizirate podatke ter zapišete rezultate in ugotovitve.
5. Zakljucek
Preden zacnete pisati zakljucek, ponovno preberite uvod: poglejte cilje, ki ste si jih
zadali, in jih komentirajte. Ali so bili cilji doseženi? Pri tem se izognite splošnim
komentarjem, kot so: ''Cilji naloge so bili uspešno doseženi.'' Prav tako poglejte
osnovne trditve, ki ste jih postavili v uvodu in tudi te kriticno ovrednotite. V kakšni
meri so se izkazale kot pravilne? Zakljucek je namenjen temu, da s širše
perspektive kriticno umestite svoje ugotovitve in/ali rešitve. Zato v zakljucku
povzemite glavne tocke, ki ste jih obravnavali v nalogi, predstavite kljucne rešitve,
nakažite možnost nadaljnje uporabe/razvoja rešitve, ki ste jo predlagali: Ali je
rešitev kratkorocna, kaj bo/bi bilo potrebno storiti, da bo rešitev dolgorocneje
uspešna v praksi. Nakažite morebitne omejitve, ki bi lahko vplivale na uvajanje
novosti, ki ste jih predlagali, predstavite dodano vrednost novosti, ki jo predlagate,
nakažite, kakšen bo dolgorocen ucinek predlagane rešitve (na kakšne spremembe
lahko racunate v prihodnosti zaradi ugotovitev/uvedenih rešitev v sedanjosti). Prav
tako lahko v zakljucku predstavite morebitne slabosti, ki so se že pokazale ob
uvajanju novosti/rešitve, ki jo predlagate in predstavljate.
6. Literatura in viri
7. Priloge
IV. TEHNICNO OBLIKOVANJE DIPLOMSKEGA DELA
1. Oblikovanje naslovne strani na platnici
• Besedilo je pisano s pisavo Arial
• Naziv šole – velika tiskana, 16 pt krepko, sredinska poravnava
• Naslov naloge - velika tiskana, 28 pt krepko, sredinska poravnava
8
• Diplomsko delo – velika tiskana, 20 pt krepko, sredinska poravnava
• Ime in priimek diplomanta – velika tiskana, 14 pt krepko, sredinska poravnava
• Kraj, mesec, leto – velika tiskana, 14 pt, krepko, sredinska poravnava
• Širina robov: levi 2,5 cm, desni 2,5 cm, zgornji 2,5 cm, spodnji 2,5 cm
2. Oblikovanje ponovljene naslovne strani z mentorjem in somentorjem
• Besedilo je pisano s pisavo Arial
• Naziv šole – velika tiskana, 16 pt krepko, sredinska poravnava
• Naslov naloge - velika tiskana, 28 pt krepko, sredinska poravnava
• Diplomsko delo – velika tiskana, 20 pt krepko, sredinska poravnava
• Ime in priimek diplomanta – velika tiskana, 14 pt krepko, sredinska poravnava
• Mentor: ime in priimek – velika tiskana, strokovni naziv – mala tiskana, 14 pt
krepko, leva poravnava
• Somentor: ime in priimek – velika tiskana, strokovni naziv – mala tiskana, 14 pt
krepko, leva poravnava
• Kraj, mesec, leto – velika tiskana, 14 pt krepko, sredinska poravnava
• Širina robov: levi 3 cm, desni 2,5 cm, zgornji 2,5 cm, spodnji 2,5 cm
3. Oblikovanje besedila
• Besedilo je pisano s pisavo Arial.
• Oblika in velikost crk v glavnih naslovih je velika tiskana in 14 pt (lahko krepko). Oblika
in velikost crk v prvih podnaslovih je velika tiskana 13 pt (lahko krepko, poševno …), v
drugih podnaslovih pa mala tiskana, velikost 12, krepko. Oblika in velikost crk v samem
besedilu je mala tiskana in 12 pt.
Vrsta besedil Oblika pisave Velikost pisave (pt) Videz pisave
Naslov (poglavje) Arial 14 (poudarjeno) NASLOV
Naslov 2 (podpoglavje) Arial 13 (ležece poudarjeno) NASLOV
Naslov 3 (drugo podpoglavje) Arial 12 (poudarjeno) Naslov
Osnovno besedilo, vsebina
preglednic Arial 12 Besedilo
Opombe v nogi, navajanje virov
pod slikami, grafi
Arial 10 opombe
Naslov slike, grafa … Arial 12 (poudarjeno) Slika 1:
• Razmik med vrsticami je 1 ½ .
• Širina robov: levi 3 cm, desni 2,5 cm, zgornji 2,5 cm, spodnji 2,5 cm, obojestranska
poravnava robov.
• Naslovi so številceni:
1 NASLOV 1
1.1 NASLOV 2
1.1.1 Naslov 3
Vsako novo glavno poglavje (naslov 1) se zacne na novi strani.
9
4. Številcenje strani:
Številciti zacnete s tisto stranjo, s katero se zacne vaše besedilo diplomskega dela, in
sicer tako, da imajo vse strani pred tem skrito številko. Kazala se delijo na kazalo
vsebine, kazalo slik (vsebuje tudi grafe), kazalo preglednic in seznam prilog.
Primer zaporedja in številcenja zgoraj omenjenih
5. Oznacevanje preglednic in slik
Preglednice in slike številcimo. Vsaka preglednica ali slika mora imeti naslov, ki na
kratko oznacuje vsebino preglednice ali slike.
Ce v preglednicah uporabljate kratice, morate pod preglednico razložiti njihov pomen.
Ce slike ali podatke v preglednicah povzemate po dolocenem viru, morate pod sliko ali
preglednico navesti vir.
NASLOVNA
STRAN NA
PLATNICI
KAZALO SLIK
KAZALO
PRILOG
PONOVLJENA
NASLOVNA
STRAN,
z mentorjem in
somentorjem
(se šteje kot
prva stran)
ZAHVALA
POVZETEK
KAZALO
VSEBINE
KAZALO SLIK
IN GRAFOV
KAZALO
PREGLEDNIC
SEZNAM
PRILOG
ZACETEK
BESEDILA
7
ABSTRAKT
10
Primeri:
Preglednica 1: Želja po izobraževanju
1. Zakaj ste se odlocili za izobraževanje? %
1.1 Pridobiti formalno izobrazbo. 30
1.2 Želja po boljšem materialnem položaju. 28
1.3 Želja po osebni rasti in napredovanju. 18
1.4 Želja po strokovnem izpopolnjevanju in pridobivanju novih znanj. 48
1.5 Želja po uglednejšemu družbenemu statusu. 12
1.6 Zaradi vpliva svojcev. 7
1.7 Drugo (navedite).Želja po novih znanjih. 6
Vir: Šolski vodnik 2006, 15
Slika 1: Ovire pri izobraževanju
0
5
10
15
20
25
30
35
40
45
1.1. 1.2. 1.3. 1.4. 1.5. 1.6. 1.7.
% odgovorov
anketirancev
Vir: Jelenc 2007, 25
6. Vkljucevanje preglednic in slik
Preglednice in slike uporabljamo zato, da nazorneje prikažemo vsebino. Namen je torej,
da podprejo vaše argumente. Uporabljamo jih tam, kjer povedo vec in bolje, kot bi lahko
to povedali z besedami. Nadalje velja, da morajo biti vsi elementi ustrezno naslovljeni
(uporabljate funkcijo vstavljanje/sklic/napis). V besedilu vsebino, ki jo predstavlja
preglednica ali slika, na kratko razložite. Pri tem ne ponavljajte/prepisujte podatkov,
predstavljenih v preglednici ali sliki, ampak jih interpretirajte – osvetlite z drugega
zornega kota. Razložite, zakaj je podatek, ki ga predstavljate, pomemben pri predstavitvi
problema oz. za dosego ciljev, ki ste si jih postavili v nalogi.
11
Primer:
Starostna struktura zaposlenih
Slika1: Starostna struktura zaposlenih
%
do 20 let = 5%
od 20 do 29 let
= 43%
od 30 do 39 let
= 25%
od 40 do 49 let
= 27%
Vir: anketa (15. 6. 2007)
Primer slabega komentarja v besedilu:
Iz slike 1, ki predstavlja starostno strukturo zaposlenih v podjetju, je razvidno, da je v
podjetju 43 % zaposlenih starih od 20 – 29 let, 5 % je mlajših od 20 let, 25 % je starih
med 30 in 39 let, 27 % zaposlenih pa je starih od 40 do 49 let.
Primer dobrega komentarja v besedilu:
Iz slike 1, ki predstavlja starostno strukturo zaposlenih v podjetju je razvidno, da je
zaposlenih približna polovica mlajše in polovica starejše generacije.
V. NAVAJANJE VIROV IN PLAGIARIZEM
1. Kaj je plagiarizem in zakaj je pomemben
V casu študija, pri pripravi seminarskih in drugih nalog, smo v stalnem stiku z idejami
drugih ljudi: beremo jih v raznih besedilih (knjigah, strokovnih revijah, casopisih, na
spletnih straneh), slišimo jih na predavanjih, o njih diskutiramo in jih vkljucujemo v svoje
pisanje. Pri tem je pomembno, da priznamo, kdo je njihov avtor. Uporaba idej in besed
drugih ljudi brez jasne navedbe vira informacije se imenuje plagiarizem. Plagiarizem je
kazniv in mentor ali diplomska komisija lahko diplomsko nalogo zavrne in sproži
ustrezne postopke sankcioniranja, ce ugotovi, da diplomsko delo ne vsebuje ustrezno
navedenih virov.
12
2. Kako se izogniti plagiarizmu
Plagiarizmu se izognemo tako, da ustrezno navedemo vir, kadarkoli uporabljamo:
• ideje, mnenja, teorijo drugih ljudi,
• dejstva, statistike, grafe, risbe – kakršnekoli informacije, ki niso splošno znanje,
• citiranje izgovorjenih ali napisanih besed drugih ljudi,
• parafraziranje izgovorjenih ali napisanih besed drugih ljudi.
2.1 Strategije za izogibanje plagiarizma
a. Dajte v narekovaje vse, kar uporabite neposredno iz besedila.
b. Parafrazirajte, ampak pri tem pazite, da ne preuredite ali nadomestite samo
nekaj besed. Parafraziranje pomeni, da uporabite ideje nekoga drugega, a jih
predstavite s svojimi besedami.
Namig: Natancno preberite besedilo, ki ga želite parafrazirati. Potem z roko prekrijte
besedilo, tako da ga ne vidite. S svojimi besedami povzemite in napišite, kar ste si
zapomnili, brez da bi pogledali besedilo.
c. Preverite svoje parafraze z originalnim besedilom, da se prepricate, da
slucajno niste uporabili istih besed ali fraz in da je informacija, ki jo navajate, tocna.
3. Navajanje literature in virov
Po zakljucnem delu besedila mora študen(-ka) napisati vso literaturo in vire, ki jih navaja
v besedilu, preglednicah in slikah. Seznam virov mora biti urejen po abecednem
vrstnem redu avtorjev, naslovov ali institucij.
V besedilu mora biti razvidno, kdaj je misel izvirna in kdaj je citirana ali povzeta. Le
trditve, ki niso oznacene kot citati oziroma povzetki, so lastne misli pisca. Za vse druge
misli je treba napisati, iz katerega vira izhajajo. Vir je kakršno koli pisno delo, ki ste ga
prebrali in njegova sporocila v besedilu uporabili, to je citirali ali povzeli. Navajati je treba
torej reference.
Navajanje literature in virov je pomembno, saj je dokaz zrelosti vašega strokovnega
izražanja. Verjetno ste se v casu študija, pa tudi kako drugace, seznanili z drugim
nacinom navajanja virov. Pri diplomski nalogi pa boste uporabljali Chichago pristop.
Vire, na katere se sklicujete, navedite v samem besedilu in potem še po abecednem
vrstnem redu na koncu vaše naloge.
13
NAVAJANJE REFERENC V PRIMERU ZNANSTVENIH DEL:
Knjiga- en avtor
V seznamu referenc:
Vsebina Priimek, ime avtorja. Leto objave knjige. Naslov knjige. Kraj: založba.
Primer Pashigian, Peter. 1995. Price Theory. New York: McGrawhill, Inc.
Navajanje reference v besedilu:
Vsebina (Priimek avtorja leto objave knjige, stran(i), na kateri(h) ste našli citirano besedilo)
Primer (Pashigian 1995, 415)
Knjiga- dva avtorja
V seznamu referenc:
Vsebina Priimek, ime 1.avtorja, ime priimek 2.avtorja, Leto objave knjige. Naslov knjige.
Kraj: založba.
Primer Murgatroyd, Stephen in Colin Morgan. 1992. Total Quality Managment and
School. Buckingham: Open University Press.
Navajanje reference v besedilu:
Vsebina (Priimek 1.avtorja, priimek 2. avtorja, leto objave knjige, stran(i), na kateri(h) ste
našli citirano besedilo)
Primer (Murgatroyd, Morgan 1992, 115)
Knjiga- vec avtorjev
V seznamu referenc:
Vsebina Priimek, ime 1.avtorja, ime priimek 2.avtorja, ime priimek 3.avtorja, ime priimek
4. avtorja, ime priimek 5. avtorja, ime priimek 6. avtorja. Leto objave knjige.
Naslov knjige. Kraj: založba.
Primer Možina, Stane, Rudi Rozman, Miroslav Glas, Mitja Tavcar, Danijel Pucko, Janko
Kralj, Štefan Ivanko, Bogdan Lipicnik, Jože Gricar, Metka Tekavcic, Vlado
Dimovski, Bogomir Kovac. 2002. Managment nova znanja za uspeh. Radovljica:
Didakta.
Navajanje reference v besedilu:
Vsebina (Priimek 1.avtorja in drugi leto objave knjige, stran(i), na kateri(h) ste našli citirano
besedilo)
Primer (Možina in drugi 2002, 235)
Knjiga, ki jo je izdala institucija, organizacija...
V seznamu referenc:
Vsebina Naziv institucije, organizacije.Naziv nižje organizacijske enote. Naziv oddelka, centra,
instituta, ki je izdal knjigo. Leto. Naslov knjige.
Primer Ohio State University. College of Administrative Science. Centre for Human
Resource Research. 1977. The National Longitudinal Surveys Handbook.
Navajanje reference v besedilu:
Vsebina (Skrajšan naziv institucije, organizacije... leto, stran(i) na kateri(h) ste našli citirano
besedilo)
Primer (Ohio State 1977, 147)
14
Clanek v reviji
V seznamu referenc:
Vsebina Priimek, ime avtorja. Leto objave clanka. Naslov clanka. Ime revije Tekoca številka
revije: strani, na katerih je natisnjen celoten clanek.
Primer Mencinger, Jože. 1998. Tolar in evro. Gospodarska gibanja 291:25-40.
Navajanje reference v besedilu:
Vsebina (Priimek avtorja leto objave clanka, stran(i) na kateri(h) ste našli citirano besedilo)
Primer (Mencinger 1998, 29)
Zakonodaja
V seznamu referenc:
Vsebina Ime zakona oz. pravilnika. Uradni list RS, številka in leto izdaje.
Primer Zakon o delovnih razmerjih. Uradni list RS, 42/2002.
Navajanje reference v besedilu:
Vsebina (Ime zakona leto izdaje v Uradnem listu, clen, iz katerega citiramo besedilo)
Primer (Zakon o delovnih razmerjih 2002, 2. clen)
Lahko uporabljamo kratico, ce smo jo pred tem pojasnili:
(ZDR 2002, 2. clen)
NAVAJANJE REFERENC V PRIMERU ELEKTRONSKIH VIROV:
Elektronski viri
V seznamu referenc:
Vsebina Priimek, ime avtorja ali urednika. Leto zadnje spremembe besedila. Naslov spletne
strani (datum, ko ste iz tega vira prebrali vsebino).
Primer Sewell, Meg. 2006. The Use of Qualitative Interviews in Evalution.
http://ag.arizona.edu/fcs/cyfernet/cyfar/Intervu5.htm (4.5.2006)
Navajanje reference v besedilu:
Vsebina (Priimek leto zadnje spremembe besedila)
Primer (Sewell 2006)
15
VI. VEZAVA IN PRIPRAVA ELEKTRONSKE OBLIKE DIPLOMSKEGA DELA
Diplomsko delo boste vezali v trdno vezavo. Za potrebe knjižnice boste pripravili en
izvod diplomskega dela v elektronski obliki na CD-ROM-u. Izvod diplomskega dela na
CD-ROM-u mora biti identicen tiskanemu. V primeru, da bi prišlo do razlike med vsebino
diplomskega dela v tiskani in elektronski obliki, se upošteva verzija v tiskani obliki.
1. Priprava tiskane oblike diplomskega dela
Tiskano obliko diplomskega dela boste pripravili v skladu z vsemi tehnicnimi navodili.
Diplomsko delo boste vezali v trdno vezavo. V referat boste oddali tri v trdno vezavo
vezane izvode.
2. Priprava elektronske oblike diplomskega dela
Elektronsko obliko diplomskega dela boste shranili kot Word-ov dokument in jo brez
zašcit shranili/zapekli na CD-ROM. Višja šola bo poskrbela za ustrezno zašcito pred
spreminjanjem in kopiranjem vsebine diplomskega dela. V referat boste oddali en izvod
elektronske oblike diplomskega dela. Elektronska oblika diplomskega dela bo
namenjena za uporabo v knjižnici.
Na CD in na ovitek mora študent napisati naslednje podatke:
• ime in priimek,
• vpisno številko,
• študijski program,
• mentorja predavatelja VSŠ.
Priloge v elektronski obliki diplomskega dela
Vse priloge, ki ste jih predvideli v svojem diplomskem delu, so sestavni del le-te in jih v
kolikor je to mogoce pretvorite v elektronsko obliko in dodate ob koncu diplomskega
dela. Priloge morajo biti oblikovane kot wordov ali excellov dokument, slike pa v formatu
jpg.
V primeru, da gre za posebne priloge, ki imajo bodisi neobicajne formate (na primer:
starejši nacrti, blue printi ..., ) ali drugacne karakteristike in jih ni mogoce pretvoriti v
elektronsko obliko, le-te oblikujete kot posebno tiskano prilogo k elektronski obliki
diplomskega dela.
16
VII. ZAGOVOR DIPLOMSKEGA DELA
Datum in razpored zagovora diplomskega dela študenta je objavljen na oglasni deski
oziroma na spletnih straneh šole.
Nasveti študentu pri zagovoru diplomskega dela:
• na zagovor naj se temeljito pripravi (folije, izdelki, slike, dokumentacija,
video posnetki, itd.),
• pripravi naj si izvlecke iz diplomskega dela,
• pomembno je, da nalogo predstavi jasno, nedvoumno in nazorno,
• predvideni cas zagovora naloge je do 15 minut, zato podaja le bistva,
• pripravi naj se, da bo lahko pojasnil teoreticne osnove ali principe, ce bodo
takšna vprašanja izpitne komisije pri zagovoru diplomskega dela.
Ocena je sestavljena iz ocene diplomskega dela (70 % ocene) in zagovora (30 %
ocene).
Ocena diplomskega dela upošteva:
• nastajanje diplomskega dela: (planiranje, organiziranje dela, vodenje,
samostojnost dela, vkljucevanje v timsko delo, komuniciranje s sodelavci,
motiviranost za delo, ustvarjalnost),
• strokovna vrednost naloge,
• vkljucevanje teoreticnih spoznanj,
• multidisciplinarnost naloge,
• uporabnost naloge za prakso v podjetju,
• izvirnost vsebine in rešitev.
Ocena zagovora diplomskega dela upošteva:
• nastop in sposobnost komunikacije,
• jasnost predstavitve in uporabe didakticnih pripomockov,
• pravilnost odgovorov,
• obvladljivost teoreticnih podlag,
• poznavanje uporabljenih metod dela,
• poznavanje vsebine in zakljuckov naloge.
Po uspešno opravljenem zagovoru prejme diplomant potrdilo o diplomiranju.
Kasneje pa prejme diplomant diplomo, ki jih šola na svecan nacin podeljuje enkrat ali
dvakrat letno.
V primeru, da je diplomsko delo izdelek vec avtorjev, postopek izdelave in podrobna
navodila dorece mentor s študenti. Predlog izdelave takega diplomskega dela poda
mentor študijski komisiji, ki mora predlog potrditi.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Lektura, pomoč in vezava diplom, diplomska naloga, magistrska Seznam forumov -> Diplomsko delo Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.