|
Lektura, pomoč in vezava diplom, diplomska naloga, magistrska Lektura, pomoč in vezava diplom, diplomska naloga, magistrska naloga, magisterij, diploma, pomoč pri pisanju diplome, pisanje diplome, pisanje diplomske naloge, pisanje magistrske naloge, študij, seminarska naloga
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
ninanana123
Pridružen/-a: 03.07. 2009, 16:45 Prispevkov: 1007
|
Objavljeno: 08 Mar 2015 19:25 Naslov sporočila: Pomoč pri pisanju diplome,diplomske naloge,magistrske naloge |
|
|
Tel. št.:
Mail naslov: mskrget@gmail.com Datum:
Univerza v Mariboru
Fakulteta za organizacijske vede Kranj
Način študija – redni, visokošolski strokovni program
Smer študija – organizacija in management kadrovskih in izobraževalnih procesov
Številka indeksa:
Dispozicija diplomskega dela
VODENJE IN ČUSTVENA INTELIGENCA
v okviru predmeta:
mentor:
1. UVOD – TEMA DIPLOMSKEGA DELA
Čustvena inteligenca je zelo pomembna pri ljudeh na vodstvenih položajih in pri delu z ljudmi. Pri čustveni inteligenci gre za sposobnosti prepoznavanja, obvladovanja in izražanja svojih občutkov ter sposobnost, da se na odziv soljudi v različnih situacijah ustrezno odzivamo. Gre za sposobnost empatije in obvladovanja čustev, ki pomaga pri ravnanju z ljudmi.
Za uspešnost podjetja in odnosov v podjetju je zelo pomembno, kako se vodja odziva v različnih okoliščinah, kako s svojim vedenjem vpliva na ravnanje sodelavcev, kako se odziva na njihove čustvene reakcije ter vpliva na njihovo delovno storilnost. Vodja z obvladovanjem čustev uspešneje vodi, sodeluje s podrejenimi ter vpliva na medsebojne odnose ter reševanje konfliktov.
2. METODOLOGIJA
Namen in cilji naloge
Namen diplomskega dela je prikazati pomen čustvene inteligence za uspešnost pri vodenju ljudi. Cilj diplomske naloge je raziskati področje čustvene inteligence, opredeliti pojem vodenje in z njim povezane ključne pojme ter raziskati sloge vodenja pri različnih tipih vodij z vidika čustvene inteligence. Spoznati želim pomen čustev v ustvarjalnem procesu, prikazati razliko med vodenjem in managmentom, ugotoviti želim kakšen pomen ima čustvena inteligenca na vodenje. Rada bi ugotovila, kako velik vpliv ima čustvena inteligenca na odnos med zaposlenimi, na odnos s samim seboj in kako lahko pozitivno pripomore k boljši klimi in posledično tudi k večji delovni storilnosti zaposlenih.
Predlagane metode
- Pregled literature, člankov in elektronskih virov na izbrano temo
- Deskriptivna metoda (opredelitev pojmov)
- Komparativna metoda (primerjanje vodenja in managmenta, primerjava različnih tipov vodenja, primerjava čustveno inteligentnega in čustveno neinteligentnega vodenja)
- Metoda kompilacije (povzemanje spoznanj, stališč, sklepov in ugotovitev različnih avtorjev)
3. PREDLOG VSEBINE DIPLOMSKEGA DELA
1. UVOD
2. VODENJE
2.1. Opredelitev pojma
2.2. Proces in oblike vodenja
2.3. Lastnosti uspešnega vodje
2.4. Razlika med vodenjem in managmentom
3. ČUSTVENA INTELIGENCA
3.1 Opredelitev pojmov čustvovanje, inteligenca in čustvena inteligenca
3.2 Osnovne komponente čustvene inteligence
3.3 Vloga čustev pri kreativnosti in delovni storilnosti
3.4 Spol in čustvena inteligenca
3.5 Značilnosti čustveno inteligentne osebe
4. POMEN ČUSTVENE INTELIGENCE PRI MEDOSEBNIH ODNOSIH
4.1 Samozavest in samopodoba
4.2 Izražanje čustev
4.3 Čustvena inteligenca in komunikacija
3.4 Moč pozitivnih misli
5. ČUSTVENA INTELIGENCA PRI VODENJU
4.1 Lastnosti vodje
4.2 Oblike vodenja z vidika čustvene inteligence
4.3 Razvijanje čustvenih sposobnosti vodij
4.4 Izobraževanje in osebni razvoj vodje
4.5 Stil vodenja čustveno inteligentnega vodje
6. POVZETEK
7. SEZNAM LITERATURE
4. PREDVIDENA LITERATURA
Goleman, D. (2001) Čustvena inteligenca na delovnem mestu, Ljubljana: Mladinska knjiga.
Možina, S. (1994) Osnove vodenja, Ljubljana: Ekonomska fakulteta.
Mayer, D. J., Salovey, P., &Caruso, R. D. (1999) Emotional Intelligence Meets traditional standards for an Intelligence, Intelligence, 27(4) 267-298
Clemmer, J. (2008) Učinkoviti vodja, založba Tuma, Ljubljana
Brajša, P. (1983) Vodenje kot medosebni proces, Univerzum, Ljubljana
Brečko, D. (2003) Vedenjske kompetence in čustvena inteligentnost pri vodenju, GV Izobraževanje, Ljubljana
Goleman, D. (1997) Čustvena inteligenca, zakaj je lahko pomembnejša od IQ, Založba MK, Ljubljana
Gross, S.F. (2001) Umetnost inteligentnega sporazumevanja, DZS, Ljubljana
Keller, J. (2001) Miselna naravnanost je vse, Lisac in Lisac, Ljubljana
Wesisinger, H.(2001) Čustvena inteligenca pri delu z ljudmi, neizkoriščen vir uspeha, Tangram, Ljubljana
Križman, A., Angelovski, B. (2008) Poslovno komuniciranje in vodenje, Ministrstvo za šolstvo in šport, Ljubljana
Maxwell, J. (2007) 21 nepogrešljivih lastnosti vodje, Lisac in Lisac, Ljubljana
Malik, F. (2009) Voditi, uspeti, Živeti, Založba MK, Ljubljana
Bernik, J., Kmet, J., Berginc, J., Mejaš, N., Pšeničnz, V. (2000) Menedžment in vodenje, Portorož
5. OKVIRNI TERMINSKI PLAN IZDELAVE NALOGE
Datum Dejavnost
Januar 2015 Izbor teme in pregled literature
Februar 2015 Iskanje in prebiranje literature ter virov
Marec 2015 Izbor glavnih poglavij in osnutek diplomske naloge
April 2015 Pisanje diplomske naloge
Maj 2015 Popravki naloge
Junij 2015 Lektoriranje in oddaja diplomskega dela
Podpis študentke: |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|