|
Lektura, pomoč in vezava diplom, diplomska naloga, magistrska Lektura, pomoč in vezava diplom, diplomska naloga, magistrska naloga, magisterij, diploma, pomoč pri pisanju diplome, pisanje diplome, pisanje diplomske naloge, pisanje magistrske naloge, študij, seminarska naloga
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
ninanana123
Pridružen/-a: 03.07. 2009, 16:45 Prispevkov: 1007
|
Objavljeno: 16 Feb 2015 21:23 Naslov sporočila: Tehnična navodila za pisanje magistrske naloge Ekonomska fak |
|
|
4.3 Oblikovanje besedila
Besedilo naj bo napisano na listih formata A4, enostransko. Robovi morajo biti široki 2,5 centimetra, razen notranjega, ki je zaradi izgube pri vezavi širok 3 centimetre. Velikost črk v besedilu je 12 pik. Priporočena pisava je Times New Roman. Razmik med vrsticami tipkopisa je 1,5. Besedilo je obojestransko poravnano. Strani označujemo z arabskimi številkami, od uvoda do vključno poglavja Literatura. Številke strani v poglavju so spodaj desno. Strani prilog ne številčimo.
Naslov diplomskega dela napišemo z velikimi pokončnimi krepkimi črkami, velikosti 18 pik, priporočena pisava je Arial. Vsako poglavje začnemo na novi strani. Naslove poglavij pišemo z velikimi pokončnimi krepkimi črkami, tudi v Arialu. Velikost črk v naslovu poglavja na prvi ravnini je 16 pik, na drugi in vseh naslednjih pa 14 pik. Pišemo z malimi pokončnimi krepkimi črkami.
Med naslovom in besedilom naj bo prazna ena vrstica, tako kot med odstavki. Med koncem poglavja ali podpoglavja in naslovom novega poglavja in podpoglavja naj bosta prazni dve vrstici. Vsakemu naslovu ali podnaslovu poglavja ali podpoglavja sledi besedilo.
Vezava je broširana, platnice študent kupi na šoli.
Izjavo o avtorstvu študent zveže kot obvezno prilogo v vse izvode diplomskega dela.
Diplomsko delo naj obsega največ 50 strani. Izjemoma je lahko tudi daljše, vendar po predhodnem dogovoru z mentorjem. Seminarska naloga lahko obsega največ 15 strani.
Pozorni moramo biti na logično razporeditev vsebine in pravilno uporabo strokovnih izrazov. Kratice lahko uporabljamo, ko smo jih razložili.
Avtor najprej sam kritično pregleda in oceni svoj izdelek, ga popravi in odda mentorju v pregled. Diplomsko delo mora biti pred oddajo recenzentu jezikovno pregledano. Predpisani deli, prevedeni v angleški jezik, morajo biti v pravilni angleščini. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ninanana123
Pridružen/-a: 03.07. 2009, 16:45 Prispevkov: 1007
|
Objavljeno: 17 Feb 2015 08:42 Naslov sporočila: MojSTUDIJ.com-Pomoč pri pisanju in oblikovanje diplome |
|
|
4.4 Slikovno gradivo in prikazovanje rezultatov
K slikovnemu gradivu prištevamo tabele, razpredelnice, različne grafikone, sheme in slike (risbe, fotografije, rentgenograme …). S slikovnim gradivom lahko prikažemo rezultate, točne številke za primerjavo in prikaz njihovega medsebojnega odnosa, smer podatkov (predvsem grafikoni). Iste podatke oziroma rezultate prikažemo samo z eno grafično obliko, tisto, ki je za določen podatek najbolj primerna in nazorna.
Tabele in grafikoni naj bodo prikazani po statističnih merilih v biomedicini. Pomembno je, da ima vsako slikovno gradivo jasen in kratek naslov. Pri tabeli napišemo naslov nad tabelo, pri drugem slikovnem gradivu pa spodaj. Vedno dodamo tekočo številko, na primer: Tabela 1: naslov; Slika 1: naslov.
Slikovno gradivo umestimo v besedilo čim bliže mestu, kjer smo ga omenili. Slikovno gradivo mora biti tehnično dovršeno in dovolj kontrastno.
Zaradi zaščite avtorskih pravic avtorja je treba za objavo slikovnega gradiva pridobiti njegovo dovoljenje in ga citirati, razen če je avtor študent. Prav tako je treba v seznamu literature omeniti avtorja slikovnega gradiva.
1 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ninanana123
Pridružen/-a: 03.07. 2009, 16:45 Prispevkov: 1007
|
Objavljeno: 18 Feb 2015 08:43 Naslov sporočila: MojSTUDIJ.com-Pomoč pri pisanju in oblikovanje diplome |
|
|
5 LITERATURA
Za dodatne informacije priporočamo:
− Bajt D (1993). Pišem, torej sem. Maribor: Obzorja.
− Cenčič M (2002). Pisanje in predstavljanje rezultatov raziskovalnega dela. Ljubljana:
Pedagoška fakulteta.
− Jakovljević M (1997). Od izbire teme do zagovora diplomskega dela. Ljubljana: Visoka
šola za zdravstvo.
− Južnič S (1992). Diplomska naloga. Ljubljana: Amalietti.
− Kališnik M, Zabavnik - Piano J, Rožić A (2006). Temelji znanstvenoraziskovalne
metodologije v biomedicini. Ljubljana: Piano.
− Roš M (2005). Pišem! Ljubljana: GV založba.
1 7
6 PRILOGE
6.1 Izjava o avtorstvu |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ninanana123
Pridružen/-a: 03.07. 2009, 16:45 Prispevkov: 1007
|
Objavljeno: 19 Feb 2015 10:28 Naslov sporočila: Pomoč pri pisanju diplome,diplomske naloge,magistrske naloge |
|
|
Univerza v Ljubljani
Visoka šola za zdravstvo
IZJAVA O AVTORSTVU
Podpisani/-a
diplomant/-ka študijskega programa
z vpisno številko
rojena
sem avtor/-ica diplomskega dela z naslovom
ki je nastalo ob pomoči mentorja/mentorice
Izjavljam, da sem diplomsko delo napisal/a samostojno, s korektnim navajanjem literature in ob pomoči mentorja/-rice, ter upoštevanju Navodil za pisanje seminarskih nalog in diplomskih del.
Zavedam se, da je plagiatorstvo v kakršnikoli obliki kršitev avtorskih pravic (veljavni zakon o avtorstvu in sorodnih pravicah) in poznam posledice, ki jih dokazano plagiatorstvo pomeni za moje diplomsko delo in moj status.
V Ljubljani, dne____________________ Podpis avtorja/-rice |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ninanana123
Pridružen/-a: 03.07. 2009, 16:45 Prispevkov: 1007
|
Objavljeno: 22 Feb 2015 11:52 Naslov sporočila: Pomoč pri pisanju diplome,diplomske naloge,magistrske naloge |
|
|
A) KVALITATIVNI TIP NALOGE
Značilnost kvalitativnega raziskovanja je širok pogled v situacijo, v kateri raziskovalec
ugotavlja, kako ljudje v določeni situaciji izkušajo, razumejo, razlagajo dogodke in
nanje reagirajo. Osredotoča se na prakse in procese (kako) in v manjši meri na izide
(rezultate) (kaj). Omogoča intenziven, dolgotrajen kontakt z vsakodnevnimi situacijami
v naravnem okolju. Pozornost je usmerjena na perspektive in izkušnje udeležencev v
raziskavi. Pri kvalitativnih metodah običajno ni vnaprej določenih spremenljivk.
Pomemben je celosten vpogled v kontekst raziskovalnega problema. Raziskovalec
lahko uporabi različne metode kvalitativnega raziskovanja za opis pojavov, lastnosti,
procesov, odnosov, zaporedja ali opisa razlik med procesi. Kvalitativna raziskava je
aplikativna, saj omogoča reševanje posebnih problemov ali razumevanje določenih
procesov, ki so bili zaznani v praksi.
1 Uvod – V uvodu študent predstavi ključne značilnosti naloge tako, da bralca uvede v
problematiko, ki jo obravnava naloga. Predstavi relevantne teorije, pregled dosedanjih
raziskav oz. relevantno literaturo, ki obravnava v uvodu predstavljeno problematiko.
Citiranje in navajanje virov naj bo skladno z navodili (glej poglavje 7). Pomembno je,
da študent ustrezno predstavi uporabljeno terminologijo. Študent/ka pri pisanju naloge
uporabi novejšo in relevantno strokovno in znanstveno literaturo.
2 Namen, hipoteze ali raziskovalna vprašanja
Pri opredeljevanju namena diplomske naloge mora študent odgovoriti na vprašanje,
zakaj analizira izbrano temo. Nameni so lahko različni:
• problema ni še nihče analiziral,
• zadnja analiza problema je zastarela,
• ne strinjamo se z ugotovitvami določenih avtorjev,
• analizo problema je naročila določena organizacija.
Cilj naloge so želeni rezultati, ki jih študent namerava doseči s svojo nalogo (Ivanko
2007).
3 Metode dela in materiali - v poglavju je treba zajeti naslednje:
3.1 Vzorec (oz. zdravstveni primeri, udeleženci, intervjuvanci)
3.2 Uporabljeni pripomočki in merski instrumenti
3.3 Potek raziskave
Pri oblikovanju poglavja Metode dela si študent in mentor lahko pomagata z naslednjo
preglednico (Preglednica 2). Priporočljivo je, da je raziskovalno vprašanje odprto za
morebitna odkritja in spremembe. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ninanana123
Pridružen/-a: 03.07. 2009, 16:45 Prispevkov: 1007
|
Objavljeno: 23 Feb 2015 08:59 Naslov sporočila: Pomoč pri pisanju diplome,diplomske naloge,magistrske naloge |
|
|
Priimek Začetnica imena. Skrajšani naslov naloge (pagina viva)
tip dela, študijski program, institucija, leto
7
Preglednica 2: Povezava med raziskovalnim vprašanjem in metodami raziskovanja (Yin 2009)
Metoda Tip raziskovalnega
vprašanja
Zahtevana stopnja
nadzora*
Usmerjenost na sočasne
oziroma pretekle
dogodke
Poskusna
(eksperimentalna) metoda
Kako, zakaj? Popoln nadzor Sočasni
Anketiranje Kdo, kaj, kje, koliko? Ni nadzora Sočasni
Analiza arhivskih
podatkov (strukturirani
podatki)
Kdo, kaj, kje, koliko? Ni nadzora Pretekli
Zgodovinska / historična Kako, zakaj? Ni nadzora Pretekli
Študija primerov Kako, zakaj? Ni nadzora Sočasni
Legenda: * Zahtevana stopnja nadzora definira, v kolikšni meri lahko raziskovalec/ka nadzoruje proučevane
dogodke, procese itn. (Times New Roman 9 pt)
Poleg metod raziskovanja, predstavljenih v Preglednici 2, je možna uporaba še drugih
metod oziroma so možne njihove kombinacije, na primer:
• metode intervjuvanja: raziskovalec izvede strukturirane ali polstrukturirane
intervjuje s posamezniki oziroma v ciljnih skupinah, kjer raziskovalec želi
vpogled v različne perspektive (stališča, zaznave, občutja, verjetja) o
obravnavanem problemu, zato izvede skupinski intervju z razpravo;
• metode opazovanja ali opazovanja z udeležbo: raziskovalec fizično sledi
udeležencem v raziskavi, proučuje njihovo vedenje, odnose, pojave, fizično
okolje, dejavnosti, pogovore, sestanke (npr. opazovanje v bolnišnici);
• metoda kritičnega dogodka: dopolnjuje intervjuje, je krajši zapis raziskovalca,
ki sledi udeležencem v raziskavi, lahko proučuje že zapisane dnevnike, poseže v
zgodovino primera;
• analiza dokumentov: uporabimo dokumente, ki so nastali v toku raziskave ali
dokumente, ki niso bili ustvarjeni v toku raziskave (npr. zdravniški karton
pacienta, negovalna dokumentacija pacienta, list kontinuirane zdravstvene
nege);
• analiza podatkov oz. analiza vsebine (t.j. analiza kvalitativnih podatkov).
Vzorec (oz. material, primeri) – pri kvalitativnih nalogah je vzorec (oz. število
primerov) praviloma majhen, nenaključen in namenski.
Uporabljene pripomočke in merske instrumente se predstavi tako natančno, da je
možno raziskavo ponoviti. Predstavimo uporabljene statistične metode ter navedemo
ključne enačbe oz. formule uporabljenih statističnih testov in jih oštevilči z navadno
zaporedno številko v oklepajih, pred oklepajem so tri pike.
V podpoglavju Potek raziskave opišemo postopek izvedbe oz. zbiranja podatkov (kje,
koliko časa, kako smo dajali navodila). Predstavimo postopek pridobivanja dovoljenja
za izvedbo raziskave (morebitni dokumenti so priloga k nalogi).
4 Rezultati – prikažemo rezultate analiz zbranih podatkov. V to poglavje sodijo
rezultati v obliki besedila, preglednic, slik oz. grafov, ki se dopolnjujejo, a ne podvajajo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ninanana123
Pridružen/-a: 03.07. 2009, 16:45 Prispevkov: 1007
|
Objavljeno: 24 Feb 2015 08:54 Naslov sporočila: MojSTUDIJ.com-Pomoč pri pisanju in oblikovanje diplome |
|
|
5 Razprava – se sklicuje na rezultate iz prejšnjega poglavja. Rezultate komentiramo z
vidika ciljev raziskave, primerjamo jih z rezultati drugih raziskav, razlagamo morebiten
razkorak med pričakovanimi in dobljenimi rezultati, presojamo njihovo natančnost in
veljavnost, jih interpretiramo z uporabo znanih teorij in tako iščemo odgovore na
postavljena raziskovalna vprašanja ter potrdimo oz. ovržemo morebitne hipoteze,
predpostavke. Pomembno je, da predočimo bralcu tudi omejitve raziskave. V dogovoru
z mentorjem se lahko poglavji Rezultati in Razprava smiselno združita.
6 Zaključek - običajno sestoji iz kratkega povzetka ugotovitev naloge ter iz
strokovnega mnenja in stališč avtorja o ugotovitvah naloge.
7 Viri – v tem poglavju po abecednem vrstnem redu navedemo vire, s katerimi smo si
pomagali pri izdelovanju pisnega izdelka.
B) KVANTITATIVNI TIP NALOGE
1 Uvod – opišemo problem, kaj je tisto, česar še ne vemo, in pokažemo njegovo
relevantnost, zakaj ga je vredno raziskovati. V tem delu naloge povzamemo dela, ki so
pomembna za obravnavano problematiko.
(primer oštevilčevanja enačb)
ob = a + b + c …(1)
2 Namen, hipoteze ali raziskovalna vprašanja – predstavimo namen naloge in
zastavljene hipoteze, ki so v obliki trdilnih stavkov.
3 Metode dela in materiali – navedemo uporabljeni material ter raziskovalne metode
in tehnike tako natančno, da je mogoča ponovitev raziskave.
Pri anketnih vprašalnikih naj vzorec zajema vsaj 30 (dodiplomski) oz. 100
(podiplomski) subjektov/enot. Opišemo populacijo, iz katere smo vzeli vzorec, in
opredelimo izbor vzorca. Opišemo postopek izvedbe oz. zbiranje podatkov (npr. kje,
koliko časa, kako smo dajali navodila). Nato opišemo uporabljene statistične metode.
4 Rezultati – prikažemo vse rezultate analiz zbranih podatkov oz. eksperimentov. V to
poglavje sodijo rezultati v obliki besedila, preglednic, slik oz. grafov, ki se dopolnjujejo,
a ne podvajajo.
Vsaka slika in preglednica morata biti opremljeni z opisnim naslovom, naslov ne sme
biti oblikovan kot vprašanje. Naslova slike se ne sme navajati še v sami sliki.
Posebno pozornost je treba nameniti ustreznemu navajanju merskih enot uporabljenih v
preglednici ali na sliki (glej Preglednica 3, kjer so v glavah stolpcev navedene merske
enote). Pisava v preglednici naj bo enaka kot v besedilu, po potrebi se jo lahko zmanjša,
vendar največ na 9 pt. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ninanana123
Pridružen/-a: 03.07. 2009, 16:45 Prispevkov: 1007
|
Objavljeno: 25 Feb 2015 20:42 Naslov sporočila: MojSTUDIJ.com-Pomoč pri pisanju in oblikovanje diplome |
|
|
Priimek Začetnica imena. Skrajšani naslov naloge (pagina viva)
tip dela, študijski program, institucija, leto
9
Preglednica 3: Naslov preglednice
Mladostnik (n) Telesna masa (kg) Telesna višina (m) ITM (kg/m2)
M1
M2
Primer ustrezno opremljene slike (Slika 2) vsebuje poimenovanje osi z enotami:
• y-os: Število otrok
• x-os: Odgovori otrok
Slika 2: Odgovori otrok o doživljanju bolečine ob prejemu injekcije
Besedilo na slikah in v preglednicah naj bo slovenskem jeziku, ponazorila, ki so
prevzeta iz tuje literature, je treba prevesti v slovenščino.
5 Razprava – se sklicuje na rezultate iz prejšnjega poglavja. Komentiramo jih z vidika
ciljev raziskave, primerjamo z rezultati drugih raziskav, razlagamo morebiten razkorak
med pričakovanimi in dobljenimi rezultati, presojamo njihovo natančnost in veljavnost,
jih interpretiramo z uporabo znanih teorij in tako iščemo odgovore na postavljene
hipoteze oz. potrdimo ali zavrnemo postavljene hipoteze. Pomembno je, da predočimo
bralcu tudi omejitve raziskave.v |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ninanana123
Pridružen/-a: 03.07. 2009, 16:45 Prispevkov: 1007
|
Objavljeno: 26 Feb 2015 21:49 Naslov sporočila: Pomoč pri pisanju diplome,diplomske naloge,magistrske naloge |
|
|
6 Zaključek – običajno sestoji iz kratkega povzetka ugotovitev naloge ter iz
strokovnega mnenja in stališč avtorja o ugotovitvah naloge.
7 Viri – v tem poglavju po navodilih navedemo uporabljene vire.
C) NALOGE, KJER JE UPORABLJENA KOMBINACIJA
KVANTITATIVNEGA IN KVALITATIVNEGA
RAZISKOVALNEGA PRISTOPA
Študent naj upošteva strukturo predpisanih poglavij kvantitativnih in kvalitativnih nalog
in naj v dogovoru z mentorjem oblikuje končno strukturo. Pri tem je posebno pozornost
potrebno posvetiti podpoglavju 2 in 3, kjer naj se smiselno upoštevajo določila za oba
tipa nalog.
D) TEORETIČNE NALOGE
1 Uvod – predstavitev problema – opišemo problem in pokažemo njegovo
relevantnost.
2 Namen, hipoteze ali raziskovalna vprašanja – predstavimo namen in cilje naloge.
3 Metode dela in materiali – podrobno opišemo način iskanja literature (npr. uporaba
specializiranih zbirk podatkov, ključne besede).
4 Rezultati - Pregled in analiza virov zelo natančno povzame dela, ki so pomembna za
obravnavano problematiko. Prikažemo uveljavljene in alternativne teorije in jih kritično
ovrednotimo in analiziramo.
5 Razprava - V primeru omenjenega poglavja študent predlaga morebitne izboljšave, ki
bi jih lahko vpeljali na določeno področje ali zamisel, kako rešiti določen problem.
6 Zaključek - običajno sestoji iz kratkega povzetka ugotovitev naloge ter iz
strokovnega mnenja in stališč avtorja o ugotovitvah naloge.
7 Viri – v tem poglavju po abecednem vrstnem redu navedemo vire, ki smo jih
uporabili.
Priimek Začetnica |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ninanana123
Pridružen/-a: 03.07. 2009, 16:45 Prispevkov: 1007
|
Objavljeno: 28 Feb 2015 08:21 Naslov sporočila: MojSTUDIJ.com-Pomoč pri pisanju in oblikovanje diplome |
|
|
Priimek Začetnica imena. Skrajšani naslov naloge (pagina viva)
tip dela, študijski program, institucija, leto
11
4 CITIRANJE IN NAVAJANJE VIROV
Pravilno citiranje in navajanje literature je pomemben element, s katerim razkrijemo
vire informacij, ki smo jih navedli v pisnem izdelku. Je pomemben element
preprečevanja plagiatorstva. Bralcu omogoča, da lahko po potrebi poišče dodatne
informacije iz izvirnih virov. Skladnost in doslednost pri citiranju in navajanju literature
je pri tem ključnega pomena. Ključni elementi citiranja in navajanja virov so:
• beleženje bibliografskih podatkov posameznega vira in (če je možno) ključnih
strani,
• upoštevanje predpisanih ločil in okrajšav pri navajanju virov,
• vstavljanje citata na ustrezno mesto v besedilu,
• pravilno izdelano poglavje Viri - vnesemo samo vire, ki jih citiramo v besedilu.
Stavke tvorimo tako, da povzamemo ideje različnih avtorjev (jih ne dobesedno
prepisujemo) in besedilo opremimo z ustreznim/i citatom/i. Besedilo praviloma tvorimo
s parafrazíranjem, kar pomeni, da na novo oz. drugače predstavimo ali razlagamo že
znano temo. Dobesedno citiranje se uporablja npr. pri navajanju zakonov, izjav in slik
oz. preglednic iz drugih virov. V primeru dobesednega citiranja besedilo označimo z
navednicami in ležečim tiskom.
Podatki o uporabljeni literaturi in virih morajo biti natančni in preverjeni. Naloga naj
vsebuje vsaj 30 virov, izjema so naloge na področjih, kjer je na voljo zelo malo
literature. Priporočljivo je, da je vsaj dve tretjini virov mlajših kot deset let. Zaželena je
uporaba specializiranih zbirk podatkov, katerih povezave se nahajajo na spletni strani
UP FVZ in UP Univerzitetne knjižnice (UPUK). V poglavju Viri je treba navesti tako
tiskane kot elektronske vire. Navedemo tudi vire, iz katerih smo črpali slike oz.
preglednice. Študentom priporočamo, da uredijo vire z orodjem za citiranje in navajanje
virov (npr. End Note, Zotero).
4.1 Citiranje virov
Viri se navajajo sladno s standardom ISO 690. Citat mora biti naveden pred piko oz. na
ustreznem mestu znotraj stavka v besedilu v obliki: (Priimek, leto nastanka vira).
V primeru, da imamo enega avtorja citiramo npr. (Novak, 2006),
V primeru dveh avtorjev (Novak in Koren, 2007),
V primeru več avtorjev (Novak in sod., 2011).
V primeru navajanja več del se slednje loči s podpičji; navedemo jih kronološko od
najstarejšega do najnovejšega npr. (Bratož, 1999; Cek in sod., 2001; Antončič, 2002).
Možno je tudi vključiti priimek avtorja v stavek:
Novak (2006) navaja, da …
Novak (2006) in Koren (2007) sta ugotovila, da je uporaba … |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ninanana123
Pridružen/-a: 03.07. 2009, 16:45 Prispevkov: 1007
|
Objavljeno: 01 Mar 2015 12:39 Naslov sporočila: Pomoč pri pisanju diplome,diplomske naloge,magistrske naloge |
|
|
Priimek Začetnica imena. Skrajšani naslov naloge (pagina viva)
tip dela, študijski program, institucija, leto
12
Kolikor dobesedno citiramo besedilo, se za letnico vnese vejico in stran/i citata.
Npr. Novak (2007, 40–45) je ugotovil, da je »dobesedni citat«.
Npr. V Zakonu o nepravdnem postopku (2007, 451) je zapisano, da je »dobesedni
citat«.
Če sta več kot dva avtorja, se navede le prvega in dopiše in sod. (Kovačič in sod.,
2008). V primeru navajanja več del se slednje loči s podpičji; navedemo jih kronološko
od najstarejšega do najnovejšega:
(Bratož 1999; Cek in sod. 2001; Antončič 2002).
Če ima več virov enako letnico izdaje, se jih navede v zaporedju po abecednem vrstnem
redu prvega avtorja oz. naziva ustanove:
(Antončič 2002; Bratož 2002; Cek in sod. 2002).
Ko citiramo več del istega avtorja z isto letnico izdaje, je potrebno za letnico dodati
malo črko po abecednem redu: (Kuhar 2013a; 2013b). Slednje se označi ob letnici
posameznega vira v poglavju Viri. V izogib nesporazumu je potrebno uporabiti zgolj
izvirni vir. Če podatke o določenih rezultatih citira nek drug vir in do prvega, izvirnega
vira nikakor ni možno dostopati, se lahko izjemoma citira drugi vir. Vedno pa je treba
navajati izvirna dela. Posredno citiranje ni dovoljeno.
V poglavjih Povzetek in Zaključek ni citiranja literature.
Posebno pozornost je potrebno nameniti uporabi virov, iz katerih črpamo slike oz.
preglednice – navesti stran. V takih primerih je potrebno v naslov slike in preglednice
vnesti priimek avtorja, naslov dela in leto izida publikacije, iz katere smo črpali
podatke. Prav tako mora biti vir naveden v poglavju Viri.
4.2 Navajanje virov
V poglavju Viri navedemo uporabljene vire po abecednem vrstnem redu priimka prvega
avtorja; kolikor slednjega ni, naziv ustanove. Citati v besedilu morajo biti usklajeni s
poglavjem Viri in vsi viri v tem poglavju so citirani v besedilu naloge. Citira in navaja
se lahko le objavljena dela.
V poglavju Viri uporabljamo slog Navaden (Preglednica 1), razmik med posameznim
virom enojen.; pri tem je prva vrstica posameznega vira viseča (nastavitev odstavka:
zamikanje, posebno: viseče: zamik za 1 cm). |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ninanana123
Pridružen/-a: 03.07. 2009, 16:45 Prispevkov: 1007
|
Objavljeno: 02 Mar 2015 09:35 Naslov sporočila: Pomoč pri pisanju diplome,diplomske naloge,magistrske naloge |
|
|
Priimek Začetnica imena. Skrajšani naslov naloge (pagina viva)
tip dela, študijski program, institucija, leto
13
5 VIRI
IVANKO, Š. Raziskovanje in pisanje del: metodologija in tehnologija raziskovanja in
pisanja strokovnih in znanstvenih del. Kamnik: Cubus image, 2007.
YIN, R.K. Case study research: Design and methods. Thousand Oaks idr.: Sage, cop.
2009.
NATIONAL INFORMATION STANDARDS ORGANIZATION. ISO 690:2010,
Information and documentation -- Guidelines for bibliographic references and
citations to information resources. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ninanana123
Pridružen/-a: 03.07. 2009, 16:45 Prispevkov: 1007
|
Objavljeno: 03 Mar 2015 18:22 Naslov sporočila: MojSTUDIJ.com-Pomoč pri pisanju in oblikovanje diplome |
|
|
POVZETEK
Bistvo povzetka je, da z njim na kratko predstavimo celo nalogo. Povzetek mora biti
sestavljen iz uvodnega stavka, ki mu sledijo namen in cilj naloge, hipoteza oz. hipoteze,
materiali in metode in rezultati ter zaključek pri kvantitativnih nalogah. Pri kvalitativnih
nalogah hipoteze in materiale in metode nadomestimo z opisom vzorca in metodologije.
V primeru uporabe strukturiranega povzetka, katerega uporaba je priporočljiva pri
raziskovalnih nalogah, se podpoglavja imenujejo: Teoretična izhodišča, Metode dela,
Rezultati in Zaključek.
Pri teoretičnih nalogah v povzetku navedemo uvodne stavke, s katerimi pojasnimo,
zakaj obravnavamo omenjeno problematiko. Sledi predstavitev strukture naloge z
vsebino poglavij. Na zaključku povzetka v enem ali dveh stavkih povzamemo zaključne
ugotovitve.
Povzetek naj vsebuje od 200 do 250 besed.
(slog Navaden – Preglednica 1)
Pomembno:
• povzetek pišemo v 1. osebi množine ali v nedoločniku,
• v povzetku ni citiranja virov,
• v povzetku ne uporabljamo kratic (izjema so le standardne ali splošno znane
kratice, npr. AIDS, DNA).
Ključne besede: največ 5 ključnih besed, ločenih z vejico.
(slog Navaden – Preglednica 1) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ninanana123
Pridružen/-a: 03.07. 2009, 16:45 Prispevkov: 1007
|
Objavljeno: 05 Mar 2015 10:02 Naslov sporočila: Pomoč pri pisanju diplome,diplomske naloge,magistrske naloge |
|
|
DIPLOMA-VEZAVA, DIPLOMA-LEKTURA,DIPLOMA-POMOČ,DIPLOMSKA NALOGA
MojSTUDIJ.com - ŠTUDENTJE, DIPLOMANTI, PODJETNIKI, STARŠI-POZOR!!
Spletna stran www.MojSTUDIJ.com nudi pomoč rednim in izrednim študentom pri dokončanju študijskih obveznosti, prav tako pa nudi ugodno VEZAVO, KOPIRANJE in POMOČ (npr. pri seminarski-seminarska, diplomi-diplomska ali magistrski nalogi-magistrska naloga).
* Ali ste že zaključili z vsemi študijskimi obveznostmi?
* Ali imate le preprosto težave pri posameznem izpitu/predmetu?
* Ali zgolj potrebujete vrhunsko lekturo Vašega teksta?
* Morda le pomoč pri oblikovanju ali pri pripravi prezentacije?
* Ali Vam manjka le še zaključno diplomska naloga (ugodna vezava)?
* Ali zaradi predolgih delavnikov preprosto ne najdete časa za pripravo sklepnega študijskega dejanja-diplome?
* In ob vsem tem Vas še preganja čas, ker imate obilo obveznosti doma ali na delovnem mestu?
Ne skrbite, imamo rešitev!
MojSTUDIJ.com - Vrhunska pomoč in svetovanje pri študiju !!
>> Opozorili bi radi na zelo pomembno dejstvo, da je na spletu ogromno zavajajočih ponudnikov (ponudb), ki temeljijo na principu »PRIJETNEGA POPOLDANSKEGA ŠTUDENTSKEGA KROŽKA OZIROMA DRUŽENJA«, kjer Vam LE v nekaj dneh prekopirajo celotno, ŽE PREUČENO IN ŽE UPORABLJENO IN ŽE PREDSTAVLJENO TEMATIKO ŽE ODDANEGA IN ZAGOVARJANEGA DIPLOMSKEGA ALI MAGISTRSKEGA DELA, za »SIMBOLIČNO« ceno. TOVRSTNI PONUDNIKUI NIMAJO NOBENE VEZE Z RAZISKOVALNO DEJAVNOSTJO TER MEČEJO SLABO LUČ IN PRIZVOK NA RESNO RAZISKOVALNO DELO. Vse naše naročnike pozivamo, da naj bodo pri izbiri ponudnika sila pozorni, saj gre pri raziskovalnemu delu nenazadnje za cilj ugotoviti in dognati nova dejstva in NE REPRODUCIRATI DOGNANJA NEKOGA DRUGEGA. Gre za protipravno oziroma kazensko dejanje.<<
Kontakt:
info@mojstudij.com
http://www.mojstudij.com |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ninanana123
Pridružen/-a: 03.07. 2009, 16:45 Prispevkov: 1007
|
Objavljeno: 06 Mar 2015 20:10 Naslov sporočila: MojSTUDIJ.com-Pomoč pri pisanju in oblikovanje diplome |
|
|
DISPOZICIJA ZAKLJUČNE NALOGE
1. PREDLOG NASLOVA
2. PROBLEMATIKA (MOTIVACIJA ZA RAZISKOVALNO DELO)
3. PODROČJE(A) IN PODPODROČJE(A) RAZISKOVANJA
4. NAMEN NALOGE:
- Zakaj je ta naloga pomembna?
- Kakšno korist ima lahko za podjetje(a), stroko, znanost (druge deležnike)?
- Če gre za znanstveno zaključno nalogo, zakaj je ta problematika zanimiva/aktualna za raziskovanje?
Pojasnilo: Namen zaključne naloge je odgovoriti na vprašanje, zakaj je Vaša zaključna naloga pomembna oziroma k čemu želite z njo prispevati. Cilj zaključne naloge (točka 5) pa je, kaj boste izdelali v okviru zaključne naloge. Pomagajte si z analogijo: če je Vaš cilj priti na vrh gore (kaj?), je namen ohraniti ohranjati dobro telesno kondicijo (zakaj to počnete?). V tem oziru lahko torej namen dosežete z različnimi cilji.
5. CILJI NALOGE: Kaj boste v okviru zaključne naloge izdelali, razvili? Kako boste skušali doseči namen?
6. RAZISKOVALNO VPRAŠANJE ALI GLAVNA TEZA
V zaključni nalogi bodisi iščete odgovor na zastavljeno raziskovalno vprašanje (po potrebi razdelanih na več podvprašanj) bodisi preverjate veljavnost temeljne teze (po potrebi razdelane na več hipotez).
7. METODE RAZISKOVALNEGA DELA:
- Kako boste prišli do odgovora na raziskovalno vprašanje oz. proučevali glavno tezo? ( po potrebi razdelati glavno raziskovalno vprašanje na več vsebinsko zaokroženih podvprašanj oz. tezo na več vsebinsko zaokroženih hipotez)
- Jedrnat opis raziskovalnega načrta. ( teoretično-konceptualno/empirično; kvalitativno/kvantitativno; preiskovalno/potrjevalno; poslovni primer, drugo)
- Jedrnata predstavitev predloga metodologije za zajem podatkov ( opis metod iskanja / viri sekundarnih podatkov, opis metod zbiranja primarnih podatkov)
- Jedrnata predstavitev predloga metodologije za analizo podatkov.
- Pričakovane omejitve oziroma težave pri raziskavi, razvoju teoretičnega ali konceptualnega modela, analizi poslovnega primera oziroma v drugih fazah izdelave zaključne naloge.
8. PREDLOG STRUKTURE NALOGE (Običajna struktura za empirične naloge je naslednja: uvod; teoretični del; empirični del – predstavitev metodologije, rezultati; diskusija – glavne ugotovitve, priporočila, vrednotenje dela (prispevek, omejitve); vprašanja, vredna raziskovalne pozornosti, ki so ostala odprta; sklep).
9. IZHODIŠČNA LITERATURA IN VIRI
Seznam naj bo urejen v skladu z Navodili za izdelavo zaključnih nalog.
10. TERMINSKI NAČRT IZDELAVE ZAKLJUČNE NALOGE S KLJUČNIMI MEJNIKI
11. O MENI (Vpisna številka; CV; dosedanja povprečna ocena študija; povprečna ocena pri predmetu, na katerega se delo nanaša; ciljna ocena za zaključno nalogo; zakaj želim izdelati zaključno nalogo s tega področja). |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|