|
Lektura, pomoč in vezava diplom, diplomska naloga, magistrska Lektura, pomoč in vezava diplom, diplomska naloga, magistrska naloga, magisterij, diploma, pomoč pri pisanju diplome, pisanje diplome, pisanje diplomske naloge, pisanje magistrske naloge, študij, seminarska naloga
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
mojstudij Administrator foruma
Pridružen/-a: 03.07. 2009, 16:07 Prispevkov: 934
|
Objavljeno: 03 Sep 2011 12:34 Naslov sporočila: RAZPIS TEM MAGISTRSKIH DEL ZA ŠTUDIJSKO LETO 2011/2012 |
|
|
RAZPIS TEM MAGISTRSKIH DEL ZA ŠTUDIJSKO LETO 2011/2012
arhivi >>
Skladno s 55. in 56. členom Pravilnika o študiju na programih 2. stopnje študent/-ka praviloma izbere razpisano temo, lahko pa po posvetovanju z mentorjem/-ico predlaga tudi nerazpisano temo magistrskega dela. Razpisano ali predlagano temo mora odobriti skrbnik/-ica magistrskega programa.
Študent/-ka magistrskega programa druge stopnje mora temo magistrskega dela prijaviti v 1. letniku, in sicer najkasneje do 15. marca.
Študent/-ka, ki magistrskega dela ne bo prijavil/-a v prvem letniku do 15. marca, dela ne more prijaviti naknadno v tekočem študijskem letu in magistrskega dela ne more zagovarjati v tekočem študijskem letu. Magistrsko delo lahko prijavi po 1. oktobru naslednje študijsko leto.
Prijavljeno magistrsko delo velja tri leta od datuma prijave. Po tem roku se prijava izbriše in študent/-ka mora magistrsko delo prijaviti na novo.
Študent lahko opravlja magistrsko delo tudi pod mentorstvom drugih habilitiranih učiteljev na FDV, ki niso navedeni na spodnjem seznamu, če to potrdi skrbnik/-ca programa.
Teme magistrskih del za študijsko leto 2011/12 so objavili naslednji pedagogi:
red. prof. dr. Anton Bebler
1. Evolucija Nata po koncu hladne vojne in strateški koncept 2010
2. Strateška partnerstva kot del Skupne zunanje in varnostne politike EU
3. Evropska sosedska politika EU: dosežki in problemi
doc. dr. Jaro Berce
1. ePoslovanje in novi poslovni modeli na Internetu
2. Družboslovni vidiki »interneta stvari« (Internet of Things)
3. Orodja digitalne družbe za uporabo v pedagoškem procesu
4. Virtualna demokracija (e-Demokracija: politične stranke, forumi, … na Internetu, e-Storitve: za državljane, za podjetja)
red. prof. dr. Bernik Ivan
naloge s področij:
1. Sociologija spolnosti
2. Sociologija družbenih sprememb
izr. prof. dr. Karmen Erjavec
1. Hibridni diskurzi v novinarstvu
2. Pritiski in cenzura v novinarstvu
3. Medijsko opismenjevanje
doc. dr. Maša Filipović-Hrast
naloge s področij:
1. Brezdomstvo
2. Socialna izključenost in ranljive skupine
3. Problemi stanovanjske izključenosti
4. Pomen soseske in lokalne povezanost
doc. dr. Maja Garb
1. Teme s področja proučevanja oboroženih konfliktov (vzroki, medsebojna povezanost ipd.)
doc. dr. Nataša Gliha Komac
1. Jezik slovenskih jezikovnih skupnostih v zamejstvu in po svetu
doc. dr. Urška Golob Podnar (STK)
1. Različni vidiki družbene odgovornosti podjetja
izr. prof. dr. Hajdeja Iglič
naloge s področij:
1. Socialni kapital in sodelovanje
2. Medosebni odnosi in družbene spremembe
3. Politično vedenje in mobilizacija
izr. prof. dr. Zlatko Jančič (STK in OzJ)
1. Storitvena logika v slovenskih podjetjih
2. Analiza trendov v okoljih (več tem)
3. Sodelujoča tekmovalnost kot nov tržni model
4. Analiza strateških dokumentov Republike Slovenije
5. Vizije prihodnosti Slovenije - kritična analiza
red. prof. dr. Monika Kalin Golob
1. Besediloslovna analiza poročevalskih besedil (izbrani pojavi)
2. Aktualizacija in avtomatizacija v sodobnem slovenskem poročevalstvu (raziskava po vrsti medija: tisk, internet, TV, radio)
3. Razžalitve v medijih 2000 - 2010
doc. dr. Tanja Kamin (OzJ)
1. Prednostno tematiziranje in novi mediji
2. Medijsko zagovorništvo
3. Družbeni mediji skozi teorijo uporabe in zadovoljitev
4. Vpliv socialnega marketinga na socialni kapital
5. Vpliv socialnega marketinga na kulturni kapital
doc. dr. Mihael Kline (STK)
1. Upravljanje neotipljivega kapitala blagovne znamke
2. Modeliranje učinka emocij na potrošnikovo kognitivno predelavo informacij
3. Genarilizacija dražljajev – sestavin celostne podobe znamk
4. Pomnenje in rekonstruiranje prepričevalnih sporočil
5. Predelava vizualnih in verbalnih sestavin dražljajev tržnega komuniciranja
6. Meta analiza raziskav motivacije v TK/marketingu
7. Izbor po lastni presoji
red. prof. dr. Tomo Korošec
1. Med poročanjem in prikritim oglaševanjem
2. Šibka nanašanjska razmerja med poročevalskim besedilom in fotografijo
3. Besedilotvorna razmerja (navezovanje in besedilna semantika) v besedilih razširjenih vesti
izr. prof. dr. Samo Kropivnik (STK in OzJ)
1. Sodobni pristopi v marketinškem raziskovanju
2. Sodobni pristopi v raziskovanju odnosov z javnostmi
3. Ključne metode marketinškega raziskovanja v novem tisočletju
4. Ključne metode raziskovanja odnosov z javnostmi v novem tisočletju
5. Marketinško raziskovanje in novi mediji - več tem
6. Raziskovanje odnosov z javnostmi in novi mediji - več tem
doc. dr. Vesna Laban
1. Tipološke in žanrske analize televizijskih oddaj
2. Trendi razvoja televizijskega novinarstva
3. Konvergenca medijev in transformacija televizijskega novinarskega dela
in druge teme po dogovoru.
red. prof. dr. Borut Marko Lah
1. Neoklasični model oglaševanja podjetja – poskus kategorizacije
2. Oglaševanje in sreča
3. Oglaševanje in razdelitev dohodka – študija primera (skupine) držav(e)
4. Bruto in neto vrednost oglaševanja v Sloveniji – razlike, trendi
5. Tajkunski model podjetja in vloga tržnega komuniciranja
6. Trženje malih podjetij v Sloveniji
doc. dr. Tina Lengar Verovnik
1. Radijski informativni žanri: jezikovni vidik (primerjalno glede na vrsto radijskega programa in/ali glede na žanr)
2. Zborna izreka v slovenskih medijih: razvojni vidik (razmerje med kodifikacijo in rabo)
3. Govorna podoba slovenskih medijev
doc. dr. Nataša Logar
1. Korpus GigaFIDA: zbiranje besedil in uporabnost - novinarski vidik
2. Jezikovni viri in orodja za slovenščino: uporabnost v novinarskem sporočanju
3. Lektoriranje: jezikovnokulturna rešitev in problem?
izr. prof. dr. Srna Mandič
1. Sobivanje človeka in velikih zveri kot družbeni problem
2. Alkoholizirani vozniki kot družbeni problem
3. Vožnja v nasprotno smer kot družbeni problem
4. Raba nepremičnin na Krasu kot družbeni problem
5. Izginjanje obdelovalnih kmetijskih površin kot družbeni problem
6. Vloga medijev pri konstrukciji družbenega problema – študija primera
doc. dr. Katja Lozar Manfreda
1. Izbrane teme iz družboslovne metodologije (predvsem uporaba novih tehnologij pri zbiranju podatkov v družboslovju, metodološki vidiki spletnih anket)
2. somentorstva za metodološke vidike magistrskih nalog
doc. dr. Marko Milosavljević
1. Podobe novinarskih vlog
2. Novinarski diskurz med racionalnostjo in emocionalnostjo
3. Vloga tiskanih medijev v družbi: racionalnost
4. Vloga tiskanih medijev v družbi: nadzorna funkcija
doc. dr. Gregor Petrič
1. Pojasnjevanje in merjenje občutka pripadnosti v spletnih skupnostih: vsebinski in metodološki vidiki
2. Analiza komentarjev na medijskih spletnih portalih skozi prizmo deliberativnosti
3. Pojasnjevanje in napovedovanje participacije v spletnih skupnostih
4. Evalvacija programov vseživljenjskega izobraževanja: vsebinski in metodološki vidiki
5. IKT in otroci s posebnimi potrebami (v sodelovanju s somentorico iz Pedagoške fakultete)
6. Dinamika informacijsko-komunikacijskih tokov v spletnih skupnostih: pristop analize omrežij
izr. prof. dr. Klement Podnar (STK in OzJ)
1. Ustroj korporativnega komuniciranja v mednarodnih podjetjih
2. Ugled Slovenskih univerz
3. Različni vidiki komunikoloških teorij v korporativnem komuniciranju
4. Negativne posledice različnih oblik navezanosti na podjetje
5. Antropomorfizacija organizacij
6. Možno tudi po dogovoru
izr. prof. dr. Melita Poler Kovačič
1. (Primerjalne) študije »sistemov medijske odgovornosti« (kodeksov, častnih razsodišč, izobraževanja novinarjev …) po svetu in pri nas.
2. Novinarska tradicija in samoregulacija izbranih držav v luči skupne (mednarodne) novinarske kulture oziroma ideologije. Etične dileme novinarstva prek nacionalnih/kulturnih meja.
3. Študije (izbranih prvin) novinarske profesionalnosti.
4. Novinarska etika in etični relativizem: postmoderna doba – konec (novinarske) etičnosti ali priložnost za njen preporod?
5. Novinarska etika in univerzalnost: univerzalne vrednote – univerzalna novinarska etika – univerzalni sistem samoregulacije – univerzalni novinarski kodeks?
red. prof. dr. Tanja Rener
naloge s področij:
1. Zasebnost
2. Družinsko življenje
3. Mladina
4. Spoli
5. GLBT
6. Utopistike
doc. dr. Uroš Svete
1. Dileme kibernetske varnosti v obdobju spleta druge in tretje generacije
2. Nacionalnovarnostni koncepti in informacijske grožnje
3. Dileme razvoja majhnih vojska in asimetrični konflikti
4. Razvoj slovenskega obrambnega sistema: med izkušnjami SLO in DS ter Natovo transformacijo
5. Prihodnost razvoja tradicionalnih rodov Slovenske vojske
6. Uporaba internetnih socialnih omrežij v obveščevalni dejavnosti
7. Moralni, pravni in vojaški vidiki prikritih operacij
doc. dr. Andrej Škerlep
1. Analiza programov OzJ v okviru komunikoloških ali socioloških ali politoloških ali kulturoloških teorij
2. Analiza diskurzivne in/ali retorične razsežnosti programov OzJ
3. Profesionalne etike in etični problemi OzJ, lahko v povezavi s pravnim okvirom OzJ
4. Odnosi z novinarji, medijska publiciteta in podoba organizacije v javnosti
5. Raziskava rabe novih komunikacijskih tehnologij v praksi OzJ
6. OzJ, nasprotujočimi interesi deležnikov, razreševanje konfliktov in pogajanja
7. Z razvojem ustreznega koncepta se je mogoče dogovoriti tudi za druge teme
doc. dr. Janez Štebe
1. Problematika dolgotrajne hrambe elektronskih gradiv
2. Primerjalna analiza anketnih podatkov na izbrano temo
3. Problemi dostopa/harmonizacije statističnih podatkov
4. Multimetodska analiza ekološke problematike
5. Multimetodska analiza podatkov volitev/referendumov
6. Šport in nacionalizem
7. E-znanost
8. E-izobraževanje, npr. Na podatkih temelječa e-učna gradiva za izboljšanje statistične pismenosti
doc. dr. Franc Trček
1. Dolgo XX. stoletje - Arrigijeva analiza visokih financ
2. Hekerski razred
3. Kibernetske in urbane (sub)kulture
4. Regionalne študije - študija primera
5. Teorije globalizacije
red. prof. dr. Vasja Vehovar
1. Poslovna analitika
2. Marketinška inteligenca
3. Tehnični in metodološki vidiki spletnega anketiranja
4. Spolna zloraba otrok, pedofilija in pornografija na internetu
5. Proces izdelave spletnega mesta
izr. prof. dr. Dejan Verčič (STK in OzJ)
1. Analiza tehnik lobiranja na izbranem primeru
2. Lobiranje kot družbeni proces pri nas in po svetu
3. Interno komuniciranje in upravljanje sprememb
4. Interno komuniciranje in upravljanje človeških virov
5. Analiza internega komuniciranja v izbrani organizaciji
red. prof. dr. Anton Žabkar
1. Geoekonomski in geopolitični položaj Slovenije v tretjem tisočletju;
2. Geopolitični in geoekonomski vpliv Jadrana na razvoj Slovenije
3. Vloga pomorske moči v razvoju jadranskih držav v XX. stoletju in na začetku tretjega tisočletja
4. Razvoj oboroženih sil na južnoevropskem vojskovališču - sedanjost in perspektive (2000.-2020. leta)
5. Implikacije svetovne otoplitve na geoekonomsko in geopolitično revalorizacijo Arktike
6. Geopolitični koncept Velike Albanije - preteklost, sedanjost in prihodnost ?
7. Rast obrambnih izdatkov v tretjem tisočletju in varnost EU
8. Dinamika razvoja oboroženih sil EU v tretjem tisočletju
9. Kanal Jadran - Sava - Donava - pro et contra ?
doc. dr. Aleš Žiberna
1. Posplošeno bločno modeliranje več-relacijskih omrežij
2. Evalvacija različnih tipov posplošenega bločnega modeliranja na empiričnih/nem omrežjih/u
3. Analiza poljubnega omrežja s posplošenim bločnim modeliranjem
4. Uporaba metod ponovnega vzorčenja
5. Uporaba simulacij za preverjanje multivariatnih metod ali statističnih testov
Arhivi razpisov tem magistrskih del...
* študijsko leto 2010/11
* študijsko leto 2009/10 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|