|
Lektura, pomoč in vezava diplom, diplomska naloga, magistrska Lektura, pomoč in vezava diplom, diplomska naloga, magistrska naloga, magisterij, diploma, pomoč pri pisanju diplome, pisanje diplome, pisanje diplomske naloge, pisanje magistrske naloge, študij, seminarska naloga
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
mojstudij Administrator foruma
Pridružen/-a: 03.07. 2009, 16:07 Prispevkov: 934
|
Objavljeno: 24 Jul 2011 08:51 Naslov sporočila: Najpogostejša vprašanja študentov |
|
|
Najpogostejša vprašanja študentov
1. Splošna vprašanja o študiju
2. Prijava in vpis na dodiplomski študijski program
3. Pogoji in pravila pri vpisu v višji letnik - redni in izredni študij
4. Prijava in vpis na podiplomski študijski program
5. Pogoji in pravila pri vpisu v višji letnik za podiplomski študij
6. Preverjanje znanja in ocenjevanje
7. Prošnje
8. Prijava teme in zagovora diplomskega dela
9. Prijava teme in zagovora zaključne projektne naloge
10. Uporaba spletnih rešitev
1. Splošna vprašanja o študiju
Kakšen naziv bomo prejeli študenti ob zaključku študija?
Koliko časa traja dodiplomski/podiplomski študij?
Izgubil/-a sem študentsko izkaznico, kaj moram storiti?
Že več kot dve leti sem brez statusa, kaj storiti?
Je prisotnost na vajah obvezna?
Lahko zamenjam skupino in kako?
Ali se mi priznajo izpiti iz drugih visokih šol in fakultet?
Kje dobim informacije o strokovni praksi?
Kje kupim učbenik za določen predmet?
Kje in kako lahko fotokopiram, tiskam, spiralno vežem in prevzemam gradivo?
Katera stopnja izobrazbe nam je priznana po spremembi zakona o visokem šolstvu?
Kdaj preneha status študenta?
Katere so študijske enote fakultete?
2. Prijava in vpis na dodiplomski študijski program
Kaj je prijava in kaj vpis na visokošolski zavod?
Kje dobim informacije o prijavi ter vpisu na UP FTŠ Turistico, če nimam slovenskega državljanstva?
Kako se vpišem na UP FTŠ Turistico?
Se lahko vpišem v vzporedni študij?
Se lahko vpišem kot diplomant?
Kje in kako se vpišem v višji letnik?
Kdaj se lahko vpišem?
Kakšna je razlika med ponavljanjem in pavziranjem?
3. Pogoji in pravila pri vpisu v višji letnik - redni in izredni študij
Kakšni so pogoji za napredovanje v 2. letnik (mtd, pst met)?
Kakšni so pogoji za napredovanje v 2. letnik (uni - turizem)?
Kakšni so pogoji za napredovanje v 3. letnik (mtd, pst met)?
Kakšni so pogoji za napredovanje v 3. letnik (uni - turizem)?
Kakšni so pogoji za vpis statusa po 3. letniku (dodiplomski) – redni in izredni študij?
Ali lahko podaljšam status študenta?
Kakšni so pogoji za ponovni vpis v letnik oz. ponavljanje letnika – redni in izredni?
Kakšni so pogoji za ponovni vpis v letnik oz. ponavljanje letnika – univerzitetni?
Kakšni so pogoji za prepis iz izrednega v redni študij in obratno (menjava načina študija)?
Kolikokrat lahko zamenjam način študija?
4. Prijava in vpis na podiplomski študijski program
Do kdaj (kateri datum) je rok za prijavo na podiplomski študij?
Se lahko na podiplomski študij vpišem še preden diplomiram?
5. Pogoji in pravila pri vpisu v višji letnik za podiplomski študij
Kakšni so pogoji za vpis v 2. letnik podiplomskega študija?
Kakšni so pogoji za ponovni vpis v letnik oz. ponavljanje letnika?
6. Preverjanje znanja in ocenjevanje
Kako se prijavim na izpit?
Kaj naj naredim, če ne morem pristopiti k izpitu na katerega sem se prijavil?
Kakšne so predvidene sankcije, če ne pristopim k izpitu in se tudi nisem pravočasno odjavil?
Prijavila sem se na 4. opravljanje izpita vendar še nisem dobila položnice za plačilo izpita.
Ali lahko kljub temu pristopim k izpitu?
Na izpit sem se pozabil/-a prijaviti ali lahko grem brez prijave oz. Se dogovorim z nosilcem/-ko predmeta?
V šis-u mi pri predmetu piše "odprta prijava". Kaj to pomeni?
Kaj lahko naredim, če z izpitno oceno nisem zadovoljen?
Sem izredna študentka. Se lahko prijavim na izpitni rok, ki je razpisan za redne študente?
Koliko dni pred razpisanim izpitnim rokom se je potrebno prijaviti ali odjaviti?
V kolikem času od izpita se objavijo rezultati izpita?
7. Prošnje
Kako napišem prošnjo in v kakšni obliki jo oddam?
Kaj je potrebno k prošnji priložiti?
8. Prijava teme in zagovora diplomskega dela
Kakšen je postopek od prijave teme zaključne projektne naloge, diplomske naloge ali magistrskega dela do samega zagovora?
Kako mora biti dispozicija oblikovana?
Ali lahko po odobritvi dispozicije spremenim naslov diplomske naloge?
Kje dobim navodila za izdelavo diplomskega dela?
Koliko časa velja naslov diplomske naloge od dneva, ko si prijavil in v kolikšnem času moraš napisat diplomsko nalogo?
9. Prijava teme in zagovora zaključne projektne naloge
Kakšen je postopek od prijave teme zaključne projektne naloge, diplomske naloge ali magistrskega dela do samega zagovora?
Kako izbrati temo?
Kako izbrati mentorja?
Kdaj lahko začnem pisati zaključno projektno nalogo?
Kako poteka zagovor zaključne projektne naloge?
Kako se ocenjuje zaključna projektna naloga?
10. Uporaba spletnih rešitev
Zakaj se ne morem prijaviti v šis?
Kaj naj naredim če sem pozabil geslo za šis?
Imam težave z računalnikom in se ne morem prijavit na izpit. Kaj naj naredim?
Na šis-u pod rubriko izpitni roki ni navedenega izpitnega roka za predmet…kaj to pomeni?
1. Splošna vprašanja o študiju
Kakšen naziv bomo prejeli študenti ob zaključku študija?
Dodiplomski študij
Management turističnih destinacij
diplomirani/-a organizator/-ka turizma
Mediacija v turizmu
diplomirani/-a mediator/-ka v turizmu
Poslovni sistemi v turizmu
diplomirani/-a organizator/-ka turizma
Turizem
diplomirani/-a organizator/-ka turizma (UN)
Podiplomski študij
Turizem
magister/magistrica turizma
Dediščinski turizem
magister/magistrica dediščinskega turizma
Koliko časa traja dodiplomski/podiplomski študij?
DODIPLOMSKI: Študij za redne in izredne študente traja 6 semestrov.
PODIPLOMSKI: Študij za redne in izredne študente traja 4 semestre.
Izgubil/-a sem študentsko izkaznico, kaj moram storiti?
Izkaznico morate preklicati v Uradnem listu Republike Slovenije. To opravite na pošti, kjer plačate preklic in dobite potrdilo. Vlogo za izdelavo nove študentske izkaznice s potrdilom o preklicu oddate v tajništvu fakultete oziroma pošljete po pošti.
Že več kot dve leti sem brez statusa, kaj storiti?
Preko ŠIS-a oddajte vlogo za nadaljevanje študija po prekinitvi za več kot 2 letu. Natisnjeno in podpisano pošljite na naslov fakultete.
Je prisotnost na vajah obvezna?
Prisotnost na vajah je obvezna. Uspešno opravljene vaje so pogoj za pristop k izpitu.
Lahko zamenjam skupino in kako?
Študent lahko zamenja skupino za vaje, če najde zamenjavo (tako da se število študentov v skupini ne spremeni).
Ali se mi priznajo izpiti iz drugih visokih šol in fakultet?
Za priznanje izpitov, opravljenih na drugih zavodih, mora študent vložiti pisno vlogo za priznanje izpita (obrazec najdete v ŠIS-u v zavihku RAZNO/Gradiva, navodila, obrazci/ Navodila, obrazci/Obrazci/Vloga za priznanje izpita), iz katere mora biti razvidno pri katerem predmetu želi, da se mu izpit prizna. Vlogi je potrebno predložiti uradno potrjen predmetnik oz. študijski program ter potrdilo o opravljenem izpitu. Na podlagi predložene vloge se nosilec predmeta odloči o priznanju izpita.
Kje dobim informacije o strokovni praksi?
Za vse informacije kontaktirajte mag. Marijo Rok, spec. (marija.rokturistica.si, 05/61 770 14).
Kje kupim učbenik za določen predmet?
Učbenik lahko kupite v:
PORTOROŽ: Recepcija Turistice
LJUBLJANA: Informacijska pisarna (v času uradnih ur)
Kje in kako lahko fotokopiram, tiskam, spiralno vežem in prevzamem gradivo?
V fotokopirnici oz. recepciji UP FTŠ Turistice v pritličju. Položnico za kopije prejmete po navadni pošti. Če želite karkoli natisniti, pošljite po e-pošti želeno gradivo na fotokopirnicaturistica.si. Navedite svoje ime, priimek in vpisno številko. Gradivo prevzamete lahko le osebno. Na podlagi izpolnjenega obrazca, gradivo prejmete takoj (če je na zalogi).
Katera stopnja izobrazbe nam je priznana po spremembi zakona o visokem šolstvu?
RAVNI IZOBRAZBE PO
DOSEDANJIH PROGRAMIH
RAVEN*
RAVNI IZOBRAZBE PO NOVIH
"BOLONJSKIH" PROGRAMIH
višješolski programi (do 1994)
6/I
višješolski strokovni programi
specializacija po višješolskih programih
6/II
visokošolski strokovni (1. bolonjska stopnja)
visokošolski strokovni programi
univerzitetni programi (1. bolonjska stopnja)
specializacija po visokošolskih strokovnih programih
7
magisteriji stroke (ZA imenom) (2. bolonjska st.)
univerzitetni programi
specializacija po univerzitetnih programih
8/I
magisteriji znanosti (PRED imenom)
doktorati znanosti (PRED imenom)
8/II
doktorati znanosti (PRED imenom) (3. bolonjska st.)
* Ravni izobrazbe so opredeljene v Uredbi o uvedbi in uporabi klasifikacijskega sistema izobraževanja in usposabljanja (Ur. l. 46/06).
Kdaj preneha status študenta?
Status študenta preneha, če študent:
- diplomira, magistrira
- ne diplomira v dvanajstih mesecih po zaključku zadnjega semestra,
- se izpiše,
- se med študijem ne vpiše v naslednji letnik oziroma semester,
Katere so študijske enote fakultete?
Študijska enota
Naslov
Oseba
Uradne ure
Elektronska pošta
Telefon
Portorož
UP FTŠ
Fakulteta za turistične študije - Turistica
Obala 11a
6320 Portorož
Tamara Borse-vodja referata
Valter Fonovič
Milica Tokalič
Mita Lazar
pon - pet
11:00 - 13:00
čet: (od okt. do junija): 11:00 - 13:00 in 16:00 - 17:00
tamara.borseturistica.si
valter.fonovicturistica.si
referatturistica.si
05/617-70-35
05/617-70-26
05/617-70-27
05/617-70-28
Sežana
VIVISS
Višje in visokošolsko središče Sežana
Kraška cesta 2
6210 Sežana
Ljubljana
Biotehniška fakulteta
Jamnikarjeva 101
1000 Ljubljana
Tatjana Žerovnik
pon - pet
10:00 - 15:00
turistica.ljubljanaturistica.si
01/320-37-05
Oddelek za živilstvo
Jamnikarjeva 101
1000 Ljubljana
Tatjana Žerovnik
Oddelek za gozdarstvo in obnovljive gozdne vire
Večna pot 83
1000 Ljubljana
Tatjana Žerovnik
Radenci
Hotel Radin
Zdraviliško naselje 12
9502 Radenci
Ptuj
REVIVIS Ptuj
Regijsko višješolsko in visokošolsko središče Ptuj
Krempljeva ulica 1
2250 Ptuj
Slovenj Gradec
KOVIVIS
Javni zavod Koroško višje in visokošolsko središče
Glavni trg 1
2380 Slovenj Gradec
NA VRH
2. Prijava in vpis na dodiplomski študijski program
Kaj je prijava in kaj vpis na visokošolski zavod?
Kandidat, ki se želi vpisati na visokošolski zavod se mora najprej prijaviti.
1. prijavni rok od 10.02. do 08.03.2011 (na Visokošolsko prijavno-informacijsko službo Univerze v Ljubljani)
2. prijavni rok od 22.08. do 29.08.2011 (na visokošolsko prijavno-informacijsko službo Univerze v Ljubljani)
3. prijavni rok od 01.10. do 05.10.2011 (na UP FTŠ Turistico)
Prijava po merilih za prehode od 01.09. do 17.09.2011 (na FTŠ Turistico)
Prijava v vzporedni študij od 01.09. do 17.09.2011 (na FTŠ Turistico)
Postopek, roki in način prijave so navedeni v Razpisu za vpis, ki ga objavi Ministrstvo za visoko šolstvo, znanost in tehnologijo (MVZT). Pravica do visokošolskega izobraževanja in status študenta se pridobi z vpisom na visokošolski zavod.
Kje dobim informacije o prijavi ter vpisu na UP FTŠ, če nimam slovenskega državljanstva?
Državljani držav nečlanic Evropske unije in Slovenci brez slovenskega državljanstva se prijavijo na vpisna mesta, ki so objavljena v tabelah z vpisnimi mesti za Slovence brez slovenskega državljanstva in tuje državljane držav nečlanic Evropske unije.
1. Informacije o prijavno-sprejemnem postopku in dokazilih za vpis v prvi letnik dodiplomskega študija kandidati dobijo v Visokošolski prijavno-informacijski službi Univerze na Primorskem (Titov trg 4, 6000 Koper, tel.: +386 (5) 611-75-10, elektronska pošta: vpis@upr.si), če želijo študirati na Univerzi na Primorskem.
Kako se vpišem na UP FTŠ Turistico?
Prijava
V kolikor kandidat/ka izpolnjuje vse predpisane pogoje za vpis ga Visokošolska prijavno-informacijska služba UL uvrsti na seznam sprejetih kandidatov, katerega posreduje UP FTŠ Turistico. Kandidati so o tem pisno obveščeni s strani Visokošolske prijavno-informacijske službe UL.
Vpis
UP FTŠ Turistica povabi vse sprejete kandidate na vpis (kandidati so obveščeni po pošti). Vpis v začetni letnik v dodiplomski redni in izredni študij se opravi v skladu z razpisom za vpis.
Se lahko vpišem v vzporedni študij?
Lahko. Pogoji za vpis so določeni v Razpisu za vpis so enotni za vse kandidate:
Vpisna mesta za vzporedni študij in diplomante visokošolski zavodi določijo posebej. Število vpisnih mest pri posameznem študijskem programu je praviloma 5 % glede na razpisano število mest za vpis v prvi letnik študija. Več informacij o vzporednem študiju in vpisu diplomantov dobijo kandidati na fakultetah, akademijah in visokih strokovnih šolah.
Študenti, ki želijo študirati vzporedno, pošljejo izpolnjen obrazec Prijava za vpis v študijskem letu 2011/2012 za vzporedni študij, za diplomante oziroma za nadaljevanje študija po merilih za prehode (obrazec DZS 1,71/4). Obrazec kupijo v vseh večjih papirnicah in knjigarnah. Pošljejo ga fakulteti, akademiji ali visoki strokovni šoli od 1. do 17. septembra 2011. Prijavi priložijo potrdilo o opravljenih obveznostih za vpis v višji letnik na visokošolskem zavodu, kjer so že vpisani, in soglasje matične fakultete, akademije ali visoke strokovne šole.
Se lahko vpišem kot diplomant?
Diplomanti visokošolskega študijskega programa po prejšnjih predpisih in diplomanti univerzitetnega in visokošolskega strokovnega študijskega programa pošljejo izpolnjen obrazec Prijava za vpis v študijskem letu 2011/2012 za vzporedni študij, za diplomante oziroma za nadaljevanje študija po merilih za prehode (obrazec DZS 1,71/4) fakulteti, akademiji ali visoki strokovni šoli.
Poslati ga morajo od 1. do 17. septembra 2011. Prijavi priložijo diplomo in potrdilo o opravljenih izpitih.
Kje in kako se vpišem v višji letnik?
Vsak študent, ki izpolnjuje pogoje za napredovanje v višji letnik, izpolni vpisni list preko sistema ŠIS - ga natisne in podpisanega v papirnati obliki pošlje po pošti ali faksu na fakulteto (samo elektronsko izpolnjen vpisni list še ne pomeni da je študent vpisan).
Kdaj se lahko vpišem?
Datume vpisov v začetne in višje letnike določi Referat za študentske zadeve in jih objavi v ŠIS-u.
Kakšna je razlika med ponavljanjem in pavziranjem?
Če študent ponavlja letnik, ima status študenta. Študent lahko v času študija enkrat ponavlja letnik.
Študent pavzira, če nima pogojev za vpis v višji letnik ali za ponavljanje letnika (v tem primeru nima statusa študenta). Študent lahko v času pavziranja opravlja manjkajoče študijske obveznosti letnika v katerega je bil prejšnje študijsko leto vpisan ter obdrži pravico do opravljanja izpitov in drugih študijskih obveznosti po študijskem programu, po katerem se izobražuje.
V primeru pavziranja ni potrebno v Referatu za študentske zadeve urejati nobenih formalnosti.
NA VRH
3. Pogoji in pravila pri vpisu v višji letnik - redni in izredni študij
Kakšni so pogoji za napredovanje v 2. letnik (MTD, PST MeT)?
Študent rednega študija izpolni pogoje za vpis v 2. letnik, ko doseže 45 KT. Študent izrednega študija izpolni pogoje za vpis v 2. letnik, ko doseže 40 KT.
Kakšni so pogoji za napredovanje v 2. letnik (UNI - Turizem)?
Študent izpolni pogoje za vpis v 2. letnik, ko doseže 48 KT iz obveznih predmetov 1. letnika.
Kakšni so pogoji za napredovanje v 3. letnik (MTD, PST MeT)?
Študent rednega študija lahko napreduje v 3. letnik, če zbere 45 KT (študent izrednega študija izpolni pogoje za vpis v 3. letnik, ko doseže 40 KT) tekočega letnika in opravi vse obveznosti predhodnega letnika – 60 KT (1. letnika).
Kakšni so pogoji za napredovanje v 3. letnik (UNI - Turizem)?
Študent lahko napreduje v 3. letnik, če zbere 54 KT iz obveznih predmetov tekočega letnika in opravi vse obveznosti predhodnega letnika – 60 KT (1. letnika).
Kakšni so pogoji za vpis statusa po 3. letniku (dodiplomski) – redni in izredni študij?
Študent vpiše status študenta ("absolventa"), ko zaključi 3. letnik študija, ne glede na število opravljenih obveznosti.
Ali lahko podaljšam status študenta?
Status študenta se iz upravičenih razlogov (v skladu z zakonom) lahko tudi podaljša. Vlogo za podaljšanje statusa z ustreznimi dokazili mora študent/ ka oddati do 19.08. oziroma do 21.9.2011 na Komisijo za študentske zadeve.
Kakšni so pogoji za ponovni vpis v letnik oz. ponavljanje letnika – redni in izredni?
Študent lahko v času študija enkrat ponavlja letnik v kolikor ni spremenil študijski program ali smer zaradi neizpolnitve obveznosti v prejšnji smeri ali študijskem programu, če zbere 30 KT aktualnega letnika. Vlogo za ponovni vpis v letnik morajo študentje oddati do 21.09. na Komisijo za študentske zadeve.
Kakšni so pogoji za ponovni vpis v letnik oz. ponavljanje letnika – UNIVERZITETNI?
Študent lahko v času študija enkrat ponavlja letnik v kolikor ni spremenil študijski program ali smer zaradi neizpolnitve obveznosti v prejšnji smeri ali študijskem programu, če zbere 30 KT aktualnega letnika. Vlogo za ponovni vpis v letnik morajo študentje oddati najkasneje do 21.09. na Komisijo za študentske zadeve.
Kakšni so pogoji za prepis iz izrednega v redni študij in obratno (menjava načina študija)?
Študenti izrednega in rednega študija, ki se želijo prepisati, morajo izpolnjevati pogoje za napredovanje v višji letnik predpisane za redni študij. Vlogo za prepis morajo študentje oddati do 21.09. na Komisijo za študentske zadeve.
Kolikokrat lahko zamenjam način študija?
Študent lahko v času študija samo enkrat spremeni način študija (iz rednega v izredni ali obratno).
NA VRH
4. Prijava in vpis na podiplomski študijski program
Do kdaj (kateri datum) je rok za prijavo na podiplomski študij?
Roki za prijavo in vpis v podiplomske študijske programe so objavljeni v Razpisu za vpis v podiplomski študij. UP objavi razpis v dnevnem časopisju in na svojih spletnih straneh, praviloma konec maja za prihodnje študijsko leto.
Prijave kandidatov zbira članica UP, ki izvaja študijski program. Rok za oddajo prijave ter vpis je določen v Razpisu za vpis.
Se lahko na podiplomski študij vpišem še preden diplomiram?
Kandidati, ki se želijo vpisati v podiplomski študijski program, morajo izpolnjevati vpisne pogoje. (www.turistica.si / Študij / Podiplomski / Turizem, Dediščinski turizem / Pogoji za vpis in merila za izbiro ob omejitvi vpisa)
NA VRH
5. Pogoji in pravila pri vpisu v višji letnik za podiplomski študij
Vpis v 2. letnik (podiplomski študij - Turizem)
Študent napreduje v 2. letnik z izpolnitvijo študijskih in raziskovalnih obveznosti 1. letnika oz., če nabere najmanj 42 KT kumulativno pod pogojem, da je opravil študijske in raziskovalne obveznosti pri predmetu Metodologija in raziskovanje v turizmu ter pri dveh obveznih predmetih, ki predstavljata osnovo za nadaljevanje študija na izbrani smeri:
• Poslovno – organizacijska smer: Ekonomika turizma ter Organizacija in upravljanje turističnih struktur;
• Družboslovno - prostorska smer: Prostorski učinki turizma ter Družbene in individualne dimenzije turizma.
V okviru zgoraj omenjenih 42 KT lahko mentor študentu prizna tudi do 15 KT iz opravljenega raziskovalnega dela za pripravo magistrske naloge (od skupnih 30 KT, ki so namenjene za izdelavo magistrske naloge). V tem primeru študent predhodno odda na Komisijo za študijske zadeve - programov 2 stopnje izpolnjeno in podpisano prijavo teme in dispozicijo magistrske naloge.
Vpis v 2. letnik (podiplomski študij – Dediščinski turizem)
Študent se lahko vpiše v 2. letnik z doseženimi 54 KT od 60 KT študijskega programa, pri čemer manjkajočih 6 KT ne sme pripadati obveznim predmetom, lahko pa predmetom iz izbranega modula.
V izjemnih primerih in z ustrezno utemeljitvijo se vpis v naslednji letnik dovoli tudi z 48 doseženimi KT. Vlogo za vpis v višji letnik brez opravljenih študijskih obveznosti morajo študentje oddati najkasneje do 21.09. na Komisijo za študentske zadeve.
Kakšni so pogoji za ponovni vpis v letnik oz. ponavljanje letnika?
Če študent ne opravi vseh obveznosti, lahko letnik ponavlja v kolikor ni spremenil študijski program ali smer zaradi neizpolnitve obveznosti v prejšnji smeri ali študijskem programu. Vlogo za ponovni vpis v letnik morajo študentje oddati najkasneje do 21.09. na Komisijo za študentske zadeve.
NA VRH
6. Preverjanje znanja in ocenjevanje
Kako se prijavim na izpit?
Na izpit se prijavite elektronsko najmanj 5 dni pred izpitom. Na spletni strani http://www.turistica.si/ ŠIS se prijavite z uporabniškim imenom (vpisna številka) in geslom (prejeli ste ga po pošti po vpisu v 1. letnik). Sledite navodilom v sistemu ŠIS.
Upoštevajte, da je skladno s Pravilnikom o preverjanju in ocenjevanja znanja, študent sam odgovoren za pravilno in popolno prijavo na izpit! Po prijavi večkrat preverite odprte prijave. Na izpit se lahko prijavite le 30 dni pred razpisanim izpitnim rokom (in ne prej).
Kaj naj naredim, če ne morem pristopiti k izpitu na katerega sem se prijavil?
Po 28. členu Pravilnika o preverjanju in ocenjevanju znanja na UP, če študent ne namerava pristopiti k izpitu, h kateremu se je prijavil, mora svojo prijavo umakniti. Odjavi se prek ŠIS-a, in sicer najkasneje tretji dan pred razpisanim izpitnim rokom.
Izjemoma lahko odjavo upoštevamo, v kolikor nam posredujete še dokazila, vendar najkasneje v sedmih dneh od dneva izpita.
Kakšne so predvidene sankcije, če ne pristopim k izpitu in se tudi nisem pravočasno odjavil?
Študent, ki ne pristopi k opravljanju izpita in se ni pravočasno odjavil, prejme oceno »NI PRISTOPIL«, kar pomeni da ima prepoved prijave na izpit pri istem predmetu 30 dni.
Prijavila sem se na 4. opravljanje izpita vendar še nisem dobila položnice za plačilo izpita. Ali lahko kljub temu pristopim k izpitu?
K izpitu lahko pristopite, saj ste se nanj prijavili. Položnico prejmete po izpitu.
Na izpit sem se pozabil/-a prijaviti ali lahko grem brez prijave oz. se dogovorim z nosilcem/-ko predmeta?
Ne. Prijaviti se morate na naslednji izpitni rok.
V ŠIS-u mi pri predmetu piše "odprta prijava". Kaj to pomeni?
Odprta prijava pomeni, da ste prijavljeni na izpit. Prijava se zaključi (zapre):
• z vpisom ocene,
• z odjavo od izpita (najkasneje 3 dni pred izpitom).
Kaj lahko naredim, če z izpitno oceno nisem zadovoljen?
V primeru, da želi študent oceno izboljšati, lahko v istem študijskem letu izpit ponovno opravlja z namenom zviševanja ocene. Na izpit se prijavi preko ŠIS-a. Če študent pri opravljanju doseže nižjo oceno, velja prvotna, to je višja ocena.
Sem izredna študentka. Se lahko prijavim na izpitni rok, ki je razpisan za redne študente?
Ne. Prijavite se lahko na razpisane izpitne roke za izredne študente. Ne morete se prijaviti na razpisane izpitne roke le za redne študente in obratno.
Koliko dni pred razpisanim izpitnim rokom se je potrebno prijaviti ali odjaviti?
Študent se na izpit prijavi najmanj 5 in največ 30 dni prej. Študent se lahko odjavi od izpita najkasneje 3 dni pred razpisanim izpitnim rokom. Študent se prijavi in odjavi od izpita elektronsko, preko ŠIS-a.
V kolikem času od izpita se objavijo rezultati izpita?
Rezultate izpita objavi referat v ŠIS-u na podlagi oddanega natisnjenega in podpisanega seznama ocen s strani predavatelja, 14. dan po izpitu. V nasprotnem primeru je ocena začasna. Predavatelji vnesejo ocene v ŠIS (vidite jih kot začasne ocene). Najkasneje na 14. dan po izpitu oddajo natisnjen in podpisan seznam z ocenami. V referatu jih arhiviramo in »prenesemo« iz začasnih v končne (index).
NA VRH
7. Prošnje
Kako napišem prošnjo in v kakšni obliki jo oddam?
Obrazec za prošnjo najdete na spletni strani UP FTŠ Turistice (www.turistica.si), kjer z osebnim geslom vstopite v ŠIS in v rubriki »RAZNO - Prošnje« izberete ustrezen obrazec, ga izpolnite, natisnete in podpisanega pošljete na UP FTŠ Turistica, Obala 11a, Portorož.
Kaj je potrebno k prošnji priložiti?
Študent k prošnji priloži vsa potrebna dokazila, ki jih v prošnji navaja kot opravičljiv razlog.
! OPOZORILO:
Komisije bodo obravnavale in upoštevale le vloge oddane preko ŠIS-a, ki bodo v roku v tiskani obliki in podpisane s strani študenta/ke ter z ustreznimi dokazili (potrdila zdravnikov specialistov, ki izkazujejo odsotnost več kot en mesec v izpitnem obdobju ali več kot tri mesece v času predavanj, Centra za socialno delo,...) prispele v tajništvo UP FTŠ Turistice.
Vloge morajo biti razumljive in morajo vsebovati obrazložitev študenta/ke, zakaj in na kateri upravičen razlog se sklicuje, priloženo pa mora biti dokazilo, s katerim izkazuje resničnost navedb v obrazložitvi.
NA VRH
8. Prijava teme in zagovora diplomskega dela
Kakšen je postopek od prijave teme zaključne projektne naloge, diplomske naloge ali magistrskega dela do samega zagovora?
Diplomska naloga mora biti napisana in oblikovana po navodilih »Priročnika za pisanje in oblikovanje pisnih izdelkov na UP FTŠ Turistica«, ki so dostopna na spletni strani v e-učilnici http://eucilnica.turistica.si/course/category.php?id=24 z veljavnim uporabniškim imenom in geslom za vstop v ŠIS.
Kako mora biti dispozicija oblikovana?
Obrazcu prijave teme mora biti obvezno priložena dispozicija, v kateri študent predstavi vsebino naloge, navede uporabo predvidene metodologije v nalogi, predstavi cilj naloge in napove predvidene rezultate in učinke naloge (po navodilih »Priročnika za pisanje in oblikovanje pisnih izdelkov na UP FTŠ Turistica«).
Ali lahko po odobritvi dispozicije spremenim naslov diplomske naloge?
Po odobritvi dispozicije naslova diplomske naloge, ki ste ga v dispoziciji navedli, ne morete več prosto spreminjati. Če se iz posebnih razlogov odločite za spremembo naslova, morate senatu UP FTŠ znova oddati prošnjo za zamenjavo naslova z obrazložitvijo razloga za spremembo.
Kje dobim navodila za izdelavo diplomskega dela?
Na spletni strani fakultete, v »Priročniku za pisanje oblikovanje pisnih izdelkov na UP FTŠ Turistica«, ki so dostopen na spletni strani v e- učilnici http://eucilnica.turistica.si/course/category.php?id=24 z veljavnim uporabniškim imenom in geslom za vstop v ŠIS. V navodilih so opisani tudi vsi postopki.
Koliko časa velja naslov diplomske naloge od dneva, ko si prijavil in v kolikšnem času moraš napisat diplomsko nalogo?
Mentorstvo velja 1 leto. V primeru, da prekoračite obdobje 1 leta, zaprosite mentorja za izjavo, če je tema še vedno aktualna oz. če se vaš mentor strinja s tem da zaključite diplomsko nalogo. Izjavo mentorja o veljavnosti teme priložite k dokumentaciji za tehnični pregled.
NA VRH
9. Prijava teme in zagovora zaključne projektne naloge
Zaključna projektna naloga je praktična aplikacija znanja študentov, ki so ga pridobili na visokošolskih strokovnih študijskih programih UP FTŠ Turistice. Usmerjena je v konkretno reševanje strokovnega problema v turizmu ali s turizmom povezano dejavnostjo. Pri vsebinski zasnovi zaključne projektne naloge izhajamo iz načel in usmeritev določenega študijskega programa oziroma predmeta na UP FTŠ Turistici.
Kakšen je postopek od prijave teme zaključne projektne naloge, diplomske naloge ali magistrskega dela do samega zagovora?
Diplomska naloga mora biti napisana in oblikovana po navodilih »Priročnika za pisanje oblikovanje pisnih izdelkov na UP FTŠ Turistica«, ki so dostopen na spletni strani v e- učilnici http://eucilnica.turistica.si/course/category.php?id=24 z veljavnim uporabniškim imenom in geslom za vstop v ŠIS. V navodilih so opisani tudi vsi postopki.
Kako izbrati temo?
Zaključna projektna naloga obravnava izbrani problem (npr. razvoj novega proizvoda ali storitve, predlog ukrepov za izboljšanje poslovanja organizacije, promocija organizacije ali ponudbe). Priporočljivo je, da študent pri opredelitvi problema in zasnovi projekta izhaja iz organizacije, v kateri opravlja strokovno prakso. Študent lahko izbira tudi med razpisanimi temami za zaključne projektne naloge. Mentorji lahko razpišejo tudi teoretično obravnavo strokovnega problema ali t.i. študentske projekte. Študentski projekt se nanaša na problematiko študentov UP FTŠ Turistice (npr. zaposljivost diplomantov Turistice, uporabnost spletne strani Turistice, uporaba Facebook-a med študenti Turistice, ugled fakultete v javnosti, prepoznavnost fakultete med slovenskimi dijaki). Mentor lahko razpiše tudi skupinsko zaključno projektno nalogo, ki vsebuje več projektov, združenih v smiselno celoto. K takšni nalogi lahko pristopi več študentov, pri čemer mora biti obseg ustrezno povečan in jasno mora biti razviden prispevek vsakega posameznika.
Kako izbrati mentorja?
Študent praviloma sam izbere in predlaga mentorja, na pisno prošnjo, pa mu lahko mentorja določi tudi dekan. Mentor je lahko visokošolski učitelj ali sodelavec UP FTŠ Turistice (redni in izredni profesor, docent, višji predavatelj in predavatelj, strokovni sodelavec in asistent). Študent lahko izbere tudi somentorja. Ta je lahko katerikoli habilitirani visokošolski učitelj ali sodelavec oziroma strokovnjak iz organizacije, v kateri študent opravlja strokovno prakso.
Kdaj lahko začnem pisati zaključno projektno nalogo?
Po potrditvi najavljene teme začne študent pisati zaključno projektno nalogo. Za pisanje zaključne projektne naloge se uporabi splošna predloga iz Priročnika za pisanje in oblikovanje pisnih izdelkov na UP FTŠ Turistica. Pri pisanju mora študent upoštevati načelo akademske poštenosti, ki ga podpiše tako kot študenti pri diplomskih in magistrskih nalogah.
Kako poteka zagovor zaključne projektne naloge?
Zagovor oziroma predstavitev zaključne projektne naloge poteka skupinsko. Študent izvede javno predstavitev na seminarju z drugimi kandidati-študenti in vsaj enim mentorjem oz. visokošolskim učiteljem. Za pripravo skupinske predstavitve se mora zbrati vsaj 5 kandidatov. Posamezna predstavitev kandidata traja 10 minut, mentor pa mu zastavi še do tri vprašanja in spodbuja skupinsko razpravo. Študent lahko izjemoma opravi tudi individualno predstavitev pred tričlansko komisijo visokošolskih učiteljev in/ali sodelavcev, ki jo imenuje dekan.
Kako se ocenjuje zaključna projektna naloga?
Zaključna projektna naloga je po visokošolskih študijskih programih ovrednotena z 10 kreditnimi točkami. Naloga se ocenjuje z ocenami od 6 do 10. Pisni del naloge oceni mentor, pri čemer uporablja ocenjevalni list. Pisna ocena mora biti na ocenjevalnem listu oddana vsaj 7 dni pred zagovorom. Ustni zagovor študenta oziroma njegova javna predstavitev zaključne projektne naloge je pogoj za priznanje kreditnih točk in vpis ocene.
NA VRH
10. Uporaba spletnih rešitev
Zakaj se ne morem prijaviti v ŠIS?
Najprej preverite, če ste povezani v internetno omrežje in če lahko dostopate do sistema ŠIS.
Nato preverite, če ste vnesli pravilne podatke:
• vpisno številko
• geslo
Če prijava še zmeraj ni uspešna, poskušajte ponovno čez nekaj časa ali poskusite na drugem računalniku.
Kaj naj naredim če sem pozabil geslo za ŠIS?
Geslo je zaupen podatek zato vam ga po telefonu ne smemo zaupati. V primeru da ste pozabili ali izgubili geslo za ŠIS, lahko napišete prošnjo, ki jo pošljete v Referat za študentske zadeve. V nekaj dneh boste prejeli geslo na dom.
Imam težave z računalnikom in se ne morem prijavit na izpit. Kaj naj naredim?
Vsak študent je sam odgovoren za pravilno in popolno prijavo na izpit. Težave z računalniško opremo se tako ne smatrajo kot opravičljiv razlog za nepravočasno prijavo in/ali odjavo od izpita.
ŠIS je dostopen s kateregakoli računalnika, ki je povezan v internetno omrežje. Na Fakulteti za turistične študije lahko uporabite:
• terminal v avli,
• računalnike v knjižnici ali
• računalnike v računalniških učilnicah.
Prav tako lahko uporabite druge javno dostopne računalnike, ki so povezani v internetno omrežje.
Možnosti, zaradi katerih imate onemogočeno prijavo na izpit so še:
• Na izpit se lahko prijavite le 30 dni pred datumom oz. razpisanim izpitnim rokom
• Ni izbirnega predmeta v indexu
• Neporavnane finančne obveznosti do UP FTŠ Turistice
• Neopravljene obveznosti pri predmetu
• Odprta prijava
• Začasna ocena
• Negativna ocena 4 ali manj (prepoved 30 dni)
• Ocena NP na prejšnjem roku (prepoved 30 dni)
• Ni razpisanega izpitnega roka
• Izkoristili ste 4x opravljanje izpita v tekočem študijskem letu
• Prepozna prijava (manj kot 5 dni)
Na ŠIS-u pod rubriko izpitni roki ni navedenega izpitnega roka za predmet…Kaj to pomeni?
Predavatelji še niso določili izpitnih rokov. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|