|
Lektura, pomoč in vezava diplom, diplomska naloga, magistrska Lektura, pomoč in vezava diplom, diplomska naloga, magistrska naloga, magisterij, diploma, pomoč pri pisanju diplome, pisanje diplome, pisanje diplomske naloge, pisanje magistrske naloge, študij, seminarska naloga
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
ninanana123
Pridružen/-a: 03.07. 2009, 16:45 Prispevkov: 1007
|
Objavljeno: 27 Nov 2015 20:17 Naslov sporočila: MojSTUDIJ.com-Pomoč pri pisanju in oblikovanje diplome |
|
|
V Sloveniji teh trendov nismo preučevali, zato ne razpolagamo s primerljivimi podatki. V nalogi želimo zato z uporabo primerljive metodologije ugotoviti tiste spremembe v povpraševanju po storitvah v zdravstvu, ki so posledica sprememb v starostni strukturi.
3. Namen in cilji raziskave
Namen in cilje raziskave lahko razdelimo v dva sklopa.
Primer:
Cilji v teoretičnem delu:
- pregled relevantne literature,
- pregled raziskovalnih modelov uporabljenih v ključnih raziskavah,
- pregled ključnih spremenljivk vključenih v raziskave,
- pregled kritik uporabljenih metod.
Cilj/i empirične raziskave:
- ugotoviti, ali se spremembe v Sloveniji ujemajo s spremembami, ugotovljenimi v raziskavah Snyderja (2002), Olsona (2003) in Bottoma (2003),
- ugotoviti, ali obstajajo statistično pomembne razlike glede na spol, starost in življenjski stil anketirancev.
4. Načrt poteka raziskave
V podpoglavju jasno predstavimo načrt raziskave. Iz načrta raziskave naj bodo jasno izpeljane hipoteze, ki jih v raziskavi kandidat preverja. Jasno naj bodo zapisane metode, ki bodo v raziskavi uporabljene. Ni dovolj, da so metode zgolj naštete, ampak naj bo zapisano tudi področje uporabe in način uporabe za vsako metodo.
4.1 Hipoteze
Jasno naj bodo zapisane hipoteze, ki bodo v raziskavi preverjane.
Primer:
V magistrski nalogi preverjamo osem hipotez:
- H1 - najvišja zaznana vrednost tržne poti bo izmerjena pri segmentu prvovrstnih komitentov na tržni poti osebne obravnave z osebnim bančnikom,
- H2 - najnižja zaznana vrednost tržne poti bo izmerjena pri komitentih, ki bančne storitve opravljajo na bančnem okencu,
- H3 - pri sestavini zaznane vrednosti, ki predstavlja korist (zadovoljstvo, kakovost) komitenta, pridobljeno z opravljanjem storitev preko določene tržne poti, bodo komitenti v povprečju najvišje ocenili dimenzijo otipljivosti (snovnosti), najnižje pa dimenzijo empatičnosti,
- H4 - največjo pomembnost v komponenti zaznane vrednosti, ki predstavlja korist (zadovoljstvo, kakovost), komitenti pripisujejo dimenziji zanesljivosti, najmanjšo pa dimenziji otipljivosti (snovnosti),
- H5 - najpomembnejša dimenzija komponente »cena tržne poti« (pojmovana tudi v abstraktnem in oportunitetnem smislu) v očeh komitentov so »zaznana tveganja«, |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ninanana123
Pridružen/-a: 03.07. 2009, 16:45 Prispevkov: 1007
|
Objavljeno: 02 Dec 2015 07:02 Naslov sporočila: MojSTUDIJ.com-Pomoč pri pisanju in oblikovanje diplome |
|
|
- najmanj pomembna dimenzija pa »vloženi napor in energija komitenta, potrebna za izvedbo storitve v tržni poti«,
- H6 - med stopnjo zaznane vrednosti tržne poti in izobrazbo komitenta obstaja negativna korelacija (komitenti z relativno višjo izobrazbo v povprečju slabše ocenjujejo vrednost posamezne tržne poti),
- H7 - med različnimi segmenti glede na status bančnih komitentov ne obstajajo statistično pomembne razlike pri zaznavanju vrednosti tržnih poti banke,
- H8 - med segmentoma respondentov, uslužbencev banke, ne obstajajo statistično pomembne razlike pri zaznavanju vrednosti tržnih poti banke (kontaktno osebje banke, t.j. uslužbenci, ki imajo neposreden stik s komitenti, v povprečju zaznavajo višjo vrednost tržnih poti banke kot managerji banke).
4.2 Potek raziskave
Potek raziskave naj vsebuje smiselno zaporedje korakov, ki jih bo kandidat izvedel pri izdelavi raziskave. Potek je lahko podprt z diagramom poteka raziskave.
Primer:
4.3 Predvidene metode
Jasno naj bodo zapisane metode, ki bodo v raziskavi uporabljene. Ni dovolj, da so metode zgolj naštete, ampak naj bo zapisano tudi področje uporabe in način uporabe za vsako metodo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|