Lektura, pomoč in vezava diplom, diplomska naloga, magistrska Seznam forumov Lektura, pomoč in vezava diplom, diplomska naloga, magistrska
Lektura, pomoč in vezava diplom, diplomska naloga, magistrska naloga, magisterij, diploma, pomoč pri pisanju diplome, pisanje diplome, pisanje diplomske naloge, pisanje magistrske naloge, študij, seminarska naloga
 
 Pogosta vprašanjaPogosta vprašanja   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   RSS Feed   Registriraj seRegistriraj se 
 Tvoj profilTvoj profil   Zasebna sporočilaZasebna sporočila   PrijavaPrijava 




Nudim pomoč pri izdelavi diplomskih in magistrskih nalog
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Lektura, pomoč in vezava diplom, diplomska naloga, magistrska Seznam forumov -> Magistrska naloga
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
mojstudij
Administrator foruma


Pridružen/-a: 03.07. 2009, 16:07
Prispevkov: 934

PrispevekObjavljeno: 07 Maj 2012 09:11    Naslov sporočila: Ocena diplomskega izpita Odgovori s citatom

Izpitna komisija oceni diplomski izpit.
22. člen
Ocena diplomskega izpita
Člani izpitne komisije morajo pred zagovorom pregledati diplomsko nalogo.
Komisija na zaprti seji pred zagovorom ugotovi, ali so podani vsi pogoji za zagovor in odloči o začetku zagovora.
Pozitivno ocenjena diplomska naloga je pogoj za pristop k zagovoru diplomske naloge.
Če izpitna komisija ugotovi, da diplomska naloga ne zadošča minimalnim standardom, lahko študenta pozove k dopolnitvam. Študent mora oddati dopolnjeno diplomsko nalogo v roku, ki ga določi izpitna komisija.
Če izpitna komisija ugotovi, da je naloga plagiat, lahko nalogo zavrne in študenta kaznuje s prepovedjo opravljanja diplomskega izpita v naslednjih šestih mesecih.
Predlog ocene diplomske naloge člani izpitne komisije podajo pisno z utemeljitvijo.
Ocene diplomske naloge, zagovora in diplomskega izpita so številčne, in sicer: odlično (10), prav dobro (9 in Cool, dobro (7), zadostno (6) in nezadostno (1 - 5).
Končna ocena diplomskega izpita je ocena, izračunana iz pozitivnih ocen posameznih delov diplomskega izpita.
Vse ocene se vpišejo v Zapisnik o diplomskem izpitu (VSŠ-D-5), v indeks oziroma na potrdilo o opravljenih izpitih. V indeks in na potrdilo o opravljenih izpitih se vpišejo samo pozitivne ocene.
Če študent pri zagovoru diplomske naloge ni uspešen, lahko zagovor enkrat ponavlja.
Če tudi drugi zagovor ni uspešen, študent v skladu s temi pravili izbere novo temo in izdela novo nalogo.
Študent lahko na šolo zoper oceno diplomskega izpita vloži pisni ugovor najkasneje v 3 dneh. Odločitev šole, izdana na podlagi ponovne ocene diplomskega izpita, je dokončna.
23. člen
Roki za opravljanje diplomskega izpita
Diplomski izpiti potekajo v rednih in izrednih rokih. Redni roki so določeni s študijskim koledarjem Višje strokovne šole. V enem študijskem letu mora Višja strokovna šola zagotoviti dva izpitna roka do izteka študijskega leta in en rok v 30 dneh po izteku študijskega leta. Ravnateljica Višje strokovne šole lahko poleg rednih rokov za diplomski izpit določi tudi izredne roke.
24. člen
Potek zagovora diplomske naloge v okviru diplomskega izpita
Zagovor diplomske naloge poteka pred izpitno komisijo in je javen. Sestavljen je iz predstavitve diplomske naloge in zagovora le-te.
Zagovor praviloma ne traja več kot 20 minut, od tega je za predstavitev namenjenih 10 minut. Preostali čas je namenjen članom izpitne komisije in diplomantu za pogovor o diplomski nalogi.
Posamezni člani komisije lahko zastavijo študentu največ po tri strokovna vprašanja v kontekstu diplomske naloge.
Na zaprtem posvetu sprejme izpitna komisija sklep o oceni diplomskega izpita. Ta sklep prebere predsednik izpitne komisije študentu in prisotnim na zagovoru.
Ocena diplomskega izpita se vpiše v obrazec Zapisnik diplomskega izpita (VSŠ-D-5), v indeks oziroma na potrdilo o opravljenih izpitih.
Če izpitna komisija oceni zagovor diplomske naloge z negativno oceno, določi ravnateljica rok za ponovni zagovor.
25. člen
Potrdilo o opravljenem diplomskem izpitu
Diplomantu izda šola Potrdilo o uspešno opravljenem diplomskem izpitu (VSŠ-D-6). Potrdilo velja kot uradni dokument do izdaje diplomske listine.
26. člen
Način podelitve diplomskih listin
Po uspešno opravljenem diplomskem izpitu se diplomantu podeli diplomska listina. Ravnateljica podeli diplomske listine na svečan način vsaj enkrat letno.
27. člen
Objava diplomske naloge
Diplomant lahko objavi ugotovitve diplomske naloge v celoti ali po delih pod svojim imenom. Elektronski izvod diplomske naloge se hrani v knjižnici Višje strokovne šole na Dobi.
28. člen
Evidenca o diplomiranju
Šola je dolžna voditi vse z zakonom predpisane evidence o diplomiranju in jih ustrezno hraniti.
29. člen
Veljavnost pravilnika
Ta pravilnik začne veljati dan po njegovem sprejemu na seji Študijske komisije Višje strokovne šole in se objavi na portalu in v Blackboardu. Pravilnik z dne 7. 3. 2008 neha veljati.
V Mariboru, 4. september 2009
Predsednik Študijske komisije Ravnateljica Višje strokovne šole
Borut Valenti, univ. dipl. prav., l. r. Irena Amič Ravnik, prof., l. r.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
mojstudij
Administrator foruma


Pridružen/-a: 03.07. 2009, 16:07
Prispevkov: 934

PrispevekObjavljeno: 09 Maj 2012 08:01    Naslov sporočila: pomoč pri oblikovanju diplome doba fakulteta Odgovori s citatom

Pravila
o izdelavi diplomske naloge in diplomskem
izpitu

fakulteta, doba fakulteta
Maribor, marec 2011
Ver 1.0
________________________________________________________
Študijska komisija Višje strokovne šole DOBA (v nadaljevanju VSŠ DOBA) je na svoji seji dne 4.
4. 2011 sprejela
PRAVILA
o izdelavi diplomske naloge in diplomskem izpitu
I. SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
Vsebina pravilnika
Ta pravila podrobneje določajo pogoje in postopek za:
1. izbiro mentorja
2. izbiro, prijavo in odobritev idejnega osnutka diplomske naloge
3. izdelavo, prijavo in odobritev diplomske naloge
4. oddajo in zagovor diplomske naloge na diplomskem izpitu
Potek izbire ideje in prijave ter oddaje idejnega osnutka diplomske naloge in vsi nadaljnji
postopki v zvezi z izdelavo diplomske naloge, so natančno opisani v Diplomskem predmetu v
virtualnih okoljih šole.
Ta pravila določajo pogoje za diplomiranje v višješolskih strokovnih programih, ki se izvajajo na
Dobi in sicer za generacije vpisa od vključno 2008/09 naprej. Študenti, ki so bili vpisani pred
2008/09 se za informacije morajo obrniti na referat šole.
2. člen
Vrsta izobraževanja na VSŠ DOBA
VSŠ DOBA izvaja izobraževalne programe za pridobitev višje strokovne izobrazbe in pridobitev
naziva strokovne izobrazbe poslovni/a sekretar/ka, komercialist/ka, komunalni/a inženir/ka,
računovodja/kinja ali inženir/ka informatike za generacije vpisane do leta 2007, ter naziva
strokovne izobrazbe poslovni/a sekretar/ka, ekonomist/ka, inženir/ka varstva okolja in
komunale, inženir/ka informatike, organizator/ka socialne mreže in organizator/ka velneške
dejavnosti za generacije vpisane v letu 2008 in pozneje.
3. člen
Končanje študija na VSŠ DOBA
Za pridobitev diplome o končanem študiju in s tem pridobitev višje strokovne izobrazbe ter
ustreznega strokovnega naziva mora študent poleg predpisanih študijskih obveznosti v okviru
diplomskega izpita izdelati in uspešno zagovarjati diplomsko nalogo.
4. člen
Diplomski izpit
Diplomski izpit je sestavljen iz diplomske naloge in njenega zagovora.
Diplomska naloga je pisni dokument in rezultat samostojnega ali skupinskega strokovnega dela
študentov. Študent z diplomsko nalogo dokaže svojo široko strokovno-teoretično in praktično
usposobljenost za delo in strokovna opravila v organizacijah in podjetjih na področjih,
določenih s programom, v katerega so vpisani.
Diplomski zagovor je študentova ustna predstavitev ključnih poudarkov diplomske naloge s
težiščem na predstavitvi najpomembnejših ugotovitev in priporočilih ter predlaganih rešitvah
za organizacijo.
Za učinkovito predstavitev lahko študent uporablja avdiovizualne in druge tehnične
pripomočke.
5. člen
Logistika končanja študija na VSŠ DOBA
Potek izbire ideje prijave in oddaja idejnega osnutka diplomske naloge in vsi nadaljnji postopki
v zvezi z izdelavo diplomske naloge, so natančno opisani v Diplomskem predmetu v virtualnih
učnih okoljih šole, do katerih ima študent dostop z osebnim geslom in uporabniškim imenom.
Študent lahko diplomsko nalogo opravlja individualno ali v skupini.
Če študent opravlja skupinsko diplomsko nalogo, so v skupini lahko največ štirje študenti iste
generacije. Vsak posamezni član skupine mora samostojno obdelati določeno področje
skupinske diplomske naloge. Prispevek posameznega študenta mora biti v nalogi obvezno
naveden.
Zagovor skupinske diplomske naloge opravijo istočasno vsi člani skupine. Zagovor skupinske
diplomske naloge je pozitivno ocenjen, če so ustni zagovori vseh članov skupine ocenjeni
pozitivno.
Koraki za končanje študija so za študenta naslednji:
 izbere mentorja predavatelja;
 prosi mentorja predavatelja za potrditev mentorstva;
 izbere idejo in oblikuje naslov diplomske naloge ob pomoči mentorja predavatelja;
 izdela idejni osnutek diplomske naloge ob pomoči mentorja predavatelja;
 idejni osnutek odda v skladu z Navodila za pripravo diplomske naloge in njenega
zagovora;
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
mojstudij
Administrator foruma


Pridružen/-a: 03.07. 2009, 16:07
Prispevkov: 934

PrispevekObjavljeno: 10 Maj 2012 09:01    Naslov sporočila: tehnična navodila za oblikovanje diplome Odgovori s citatom

tehnična navodila za oblikovanje diplome

pripravi diplomsko nalogo ob pomoči mentorja predavatelja v skladu z Navodili za
pripravo diplomske naloge in njenega zagovora;
 odda v predvidenem roku v referatu za študentske zadeve:
o obrazec Prijava k diplomskemu izpitu (VSŠ-D-3)
o 2 izvoda v spiralo vezane diplomske naloge in 1 izvod elektronske oblike
diplomske naloge;
 prejme obvestilo o datumu zagovora diplomske naloge;
 na diplomskem izpitu zagovarja diplomsko nalogo na diplomskem izpitu;
 prejme potrdilo o diplomiranju.
II. IZBIRA MENTORJA PREDAVATELJA
6. člen
Mentor predavatelj diplomske naloge
Vsak študent ima pri pripravi diplomske naloge mentorja predavatelja višje strokovne šole.
Za diplomska dela, ki so izrazito interdisciplinarna, lahko ima študent tudi več mentorjev
predavateljev ali somentorja. Podrobneje v členu 7.
7. člen
Mentor predavatelj
S strani Višje strokovne šole je mentor predavatelj šole kateregakoli predmetnega področja,
imenovan v naziv predavatelj višje strokovne šole.
Mentorja predavatelja izbere študent na osnovi predmetnega področja, iz katerega bo
opravljal diplomsko nalogo. Mentorja predavatelja lahko določi tudi ravnateljica višje šole.
V primeru, da izbrani mentor predavatelj mentorira že večjemu številu študentov, lahko
študenta napoti k drugemu mentorju predavatelju istega predmetnega področja.
Mentor predavatelj usmerja študenta pri pripravi idejnega osnutka in same diplomske naloge.
Z mentorjem predavateljem se študent uskladi o dokončnem naslovu diplomske naloge.
Ko študent predloži mentorju predavatelju osnutek diplomske naloge, jo mora le-ta pregledati
in ga študentu vrniti z navodili za dopolnitev in popravki praviloma v 10 delovnih dneh. To ne
velja za čas študijskih počitnic. V času študijskih počitnic predavatelj mentor le izjemoma in na
podlagi utemeljene pisne prošnje študenta pregleda predlog diplomske naloge in poda
povratno informacijo o dopolnitvah.
Če študent med izdelovanjem diplomske naloge ugotovi, da sodelovanje z mentorjem
predavateljem ni več mogoče, odda v referat za študentske zadeve pisno vlogo z obrazložitvijo
in zaprosi za drugega mentorja predavatelja. V tem primeru se celoten postopek izbire teme
ponovi.
Če mentor predavatelj med mentorstvom študentu pri izdelovanju diplomske naloge ugotovi,
da sodelovanje s študentom ni več mogoče, pisno in z obrazložitvijo obvesti študenta in
ravnateljico višje strokovne šole o prekinitvi mentorstva študentu.
V tem primeru mora študent celoten postopek izbire teme ponoviti.
Mentor predavatelj lahko odstopi od mentorstva, če ugotovi, da študent tudi v tretjem osnutku
diplomske naloge ni upošteval njegovih priporočil.
Med izdelovanjem diplomske naloge je možna največ ena menjava mentorja predavatelja ali
somentorja.
Ko mentor predavatelj oceni, da je diplomska naloga vsebinsko, oblikovno in drugače ustrezna
in skladna z navodili za izdelavo diplomske naloge, odobri oddajo, Študent diplomsko nalogo
odda na ustrezni povezavi v virtualnem okolju pri Diplomskem predmetu.
III. IZBIRA, PRIJAVA IN ODOBRITEV NASLOVA IN TEME
DIPLOMSKE NALOGE
9. člen
Diplomska naloga in namen diplomske naloge
Diplomska naloga mora biti rezultat samostojnega ali skupinskega strokovnega dela študenta
in mora biti praktično uporabna ob utemeljenih teoretičnih izhodiščih.
Diplomska naloga mora biti napisana v slovenskem jeziku.
Diplomska naloga obravnava prepoznaven in točno določen problem iz prakse ter zajema
iskanje praktičnih rešitev le-tega; lahko je projekt ipd.
Z diplomsko nalogo študent izkaže sposobnost uporabe teoretičnih znanj in v praksi
pridobljenih izkušenj za obravnavanje izbrane teme. Študent z diplomsko nalogo dokaže tudi
sposobnost za izbiro in uporabo domače ter tuje strokovne literature.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
mojstudij
Administrator foruma


Pridružen/-a: 03.07. 2009, 16:07
Prispevkov: 934

PrispevekObjavljeno: 12 Maj 2012 07:20    Naslov sporočila: tehnična navodila za oblikovanje besedila Odgovori s citatom

tehnična navodila za oblikovanje besedila

10. člen
Izbira teme in naslova diplomske naloge
Temo za diplomsko nalogo izbere študent v sodelovanju z mentorjem predavateljem.
Vsak predavatelj pri svojem predmetu nakaže tematske možnosti za izdelavo diplomske naloge
in možno povezavo z ostalimi predmetnimi področji. Izbrana tema se lahko navezuje na že
uspešno opravljeno seminarsko nalogo v času študija.
Vrsta in vsebina diplomske naloge sta povezani s strokovnimi predmeti in z delovnimi področji
v organizaciji, kjer študent opravlja praktično izobraževanje ali je zaposlen.
Pri izbiri teme je odločilnega pomena:
- delo, ki ga študent opravlja kot zaposlen ali v času praktičnega izobraževanja v podjetju,
- dejavnost podjetja,
- osebno zanimanje študenta za določeno strokovno področje.
Diplomska naloga lahko izjemoma obravnava tudi temo, ki ni vezana na konkretno
organizacijo. V tem primeru naj bo vsebinsko povezana s predmeti iz programa, v katerega
je študent vpisan.
Tema je izbrana tako, da je diplomsko nalogo mogoče pripraviti med praktičnim
izobraževanjem, za zaposlene študente pa pri ustreznem delu. Naslov diplomske naloge
študent doreče v sodelovanju z mentorjem predavateljem.
11. člen
Prijava teme in naslova diplomske naloge
Študent izdela idejni osnutek diplomske naloge ob pomoči mentorja predavatelja in ga odda v
skladu z navodili, ki so objavljena v virtualnem okolju šole pri diplomskem predmetu.
12. člen
Odobritev in sprememba ideje in naslova diplomske naloge
Študent izdela idejni osnutek diplomske naloge ob pomoči mentorja predavatelja in ga odda v
virtualnem okolju šole. Na podlagi tega se študentu tema odobri s strani mentorja in s strani
vodstva šole.
Če študent med izdelovanjem diplomske naloge zaradi pomembnih in nepredvidenih okoliščin
ugotovi, da je ne more izdelati, lahko prosi za spremembo odobrene ideje in naslova diplomske
naloge. Prošnjo naslovi na referat za študentske zadeve. Sklep o odobritvi spremembe prejme
študent v pisni obliki oz. dobi informacijo v virtualnem okolju, najkasneje v 60. dneh.
Študent sme največ enkrat prositi za spremembo odobrene ideje in naslova diplomskega dela.
IV. IZDELAVA IN ODOBRITEV IDEJNEGA OSNUTKA DIPLOMSKE NALOGE
14. člen
Oblika in namen idejnega osnutka diplomske naloge
Študent izdela idejni osnutek diplomske naloge in ga odda na ustrezni povezavi v virtualnem
učnem okolju v Diplomskem predmetu. Mentor predavatelj idejo diplomske naloge prav tako
odobri v virtualnem učnem okolju.
Študent v idejnem osnutku:
 opredeli področje in problem, ki ga bo v diplomski nalogi obravnaval;
 predstavi namen naloge in
 cilje, ki jih želi doseči z nalogo.
Idejni osnutek je rdeča nit diplomske naloge. Dobro zastavljen idejni osnutek je študentu v
veliko pomoč pri načrtovanju nadaljnjih aktivnosti in pripravi naloge.
15. člen
Obseg, sestava in vsebina idejnega osnutka
Idejni osnutek mora biti izdelan v skladu z Navodili za pripravo diplomske naloge in njenega
zagovora.
Idejni osnutek obsega do 1,5 tipkane strani A4 (do 2500 znakov).
V idejnem osnutku se študent ne spušča v podrobnosti in ne citira oziroma prepisuje
teoretičnih izhodišč ali dejstev, ki jih namerava obdelati v diplomski nalogi. Študent naj se
osredotoči na opredelitev obravnavane problematike.
V primeru skupinske naloge študenti pripravijo en skupni idejni osnutek, ki ga odda vsak član
skupine posebej v virtualno okolje zaradi spremljanja opravljanja obveznosti posameznika pri
pripravi diplomske naloge. Obseg osnutka pri skupinski nalogi se ne poveča.
Pri skupinski nalogi mora biti že iz osnutka jasno razviden prispevek posameznega študenta.
Idejni osnutek se členi v štiri točke, ki morajo biti oštevilčene:
1. Naslov teme
2. Opredelitev področja in opis problema
3. Namen
4. Cilji
16. člen
Odobritev in veljavnost idejnega osnutka
Odobritev idejnega osnutka poteka v skladu z Navodili za pripravo diplomske naloge in njenega
zagovora in navodili v virtualnem učnem okolju šole, zapisana v predmetu Diplomski predmet.
V. IZDELAVA IN ODOBRITEV DIPLOMSKE NALOGE
17. člen
Obseg diplomske naloge
Diplomska naloga brez prilog obsega 1,5 -2 avtorske pole (45.000 – 60.000 znakov) oziroma 20
do 25 strani, v primeru, da diplomsko nalogo pripravlja več študentov naj ta obsega med 40 in
50 strani.
18. člen
Sestava in vsebina diplomske naloge
Diplomska naloga mora biti izdelana v skladu z Navodili za pripravo diplomske naloge in
njenega zagovora.
Diplomsko nalogo sestavljajo (po vrstnem redu):
1. Naslovna stran na platnici
2. Prazen list
3. Ponovljena naslovna stran z navedbo:
 imena višješolskega strokovnega/študijskega programa
 imena in priimka mentorja predavatelja višje šole z ustreznimi strokovnimi ali
znanstvenimi nazivi,
 imena in priimka ter izobrazbe lektorja diplomske naloge
 imena in priimka ter izobrazbe prevajalca povzetka v tuji jezik
4. Stran s kratko zahvalo mentorju predavatelju in ostalim, ki so bili študentu v pomoč
5. Povzetek: obsega do 1 stran (do 1500 znakov) v slovenskem in do 1 stran (do 1500
znakov) v tujem jeziku (angleškem, ali nemškem). Ob koncu povzetka se dodajo ključne
besede, ki natančneje opredeljujejo vsebino diplomske naloge.
6. Kazala: olajšujejo bralcu pregled nad vsebino diplomskega dela. Vsebujejo kazalo
vsebine, kazalo slik, kazalo tabel, kazalo grafov, kazalo kratic in okrajšav, kazalo prilog.
7. Besedilo diplomske naloge
Besedilo diplomske naloge se členi v:
 Uvod
 Glavni del
 Zaključek
 Seznam literature in virov
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
mojstudij
Administrator foruma


Pridružen/-a: 03.07. 2009, 16:07
Prispevkov: 934

PrispevekObjavljeno: 14 Maj 2012 09:33    Naslov sporočila: Oblika diplomske naloge Odgovori s citatom

19. člen
Oblika diplomske naloge
Študent je dolžan oddati v referat za študentske zadeve Višje strokovne šole, DOBA Maribor -
dva v spiralo vezana izvoda v tiskani obliki in en izvod v elektronski obliki na CD-ROM-u.
Elektronska oblika diplomske naloge mora biti identična tiskani obliki in mora vsebovati vse
elemente skladno z navodili.
Diplomsko nalogo na CD-ROM-u študent shrani v wordovi različici brez zaščite in jo odda skupaj
z vezanimi izvodi. Ime datoteke naj bo vpisna številka študenta. Višja strokovna šola bo
poskrbela za zaščito elektronske oblike pred spreminjanjem. Publikacija bo v tej obliki
namenjena hrambi skladno z zakonodajo.
Na CD in na ovitek mora študent napisati naslednje podatke:
 ime in priimek
 vpisno številko
 študijski program
 mentorja predavatelja višje strokovne šole
Študent je odgovoren za primeren videz in jezikovno pravilnost diplomske naloge. Naloga mora
biti strokovno lektorirana s strani lektorja z ustrezno strokovno izobrazbo, prevod povzetka v
tuji jezik mora opraviti strokovnjak z ustrezno strokovno izobrazbo in oblikovana. Oblikovni in
tehnični vidiki ureditve besedila so zajeti v Navodilih za pripravo diplomske naloge in njenega
zagovora.
V primeru, da diplomska naloga vsebinsko, oblikovno ali drugače ni izdelana skladno s tem
pravilnikom in Navodili za pripravo diplomske naloge in njenega zagovora, jo izpitna komisija
lahko zavrne.
VI. POTEK IN OCENJEVANJE DIPLOMSKEGA IZPITA
20. člen
Prijava k diplomskemu izpitu
Študent se lahko prijavi k diplomskemu izpitu, če je opravil vse študijske obveznosti.
Ob prijavi na diplomski izpit študent odda v referat za študentske zadeve naslednje:
 2 v spiralo vezana izvoda diplomske naloge in 1 izvod diplomske naloge v elektronski
obliki;
 indeks (redni študentje);
 kopijo dokazila o plačilu diplomskega izpita (izredni študentje);
 obrazec “Prijava k diplomskemu izpitu” (VSŠ-D-3).
Referat za študentske zadeve na istem obrazcu (VSŠ-D-3) potrdi, da je študent opravil vse
predpisane študijske obveznosti in ga posreduje imenovani izpitni komisiji.
21. člen
Izpitna komisija
Po Pravilniku o ocenjevanju znanja v višjih strokovnih šolah (Uradni list RS, št. 71/2009)
imenuje ravnateljica Višje strokovne šole tričlansko izpitno komisijo za izvedbo diplomskega
izpita (VSŠ-D-4).
Tričlansko izpitno komisijo sestavljajo predavatelji višje strokovne šole; komisija ima
predsednika ter dva člana, od katerih je en mentor predavatelj.
Če ima študent več mentorjev predavateljev oz. somentorja predavatelja, so ti dodatni člani
komisije.
Članom izpitne komisije predloži referat za študentske zadeve po en izvod diplomske naloge.
O poteku diplomskega izpita se napiše “Zapisnik diplomskega izpita” (VSŠ-D-5).
Izpitna komisija oceni diplomski izpit.
22. člen
Ocena diplomskega izpita
Člani izpitne komisije morajo pred zagovorom pregledati diplomsko nalogo.
Komisija na zaprti seji pred zagovorom ugotovi, ali so podani vsi pogoji za zagovor in odloči o
začetku zagovora.
Pozitivno ocenjena diplomska naloga je pogoj za pristop k zagovoru diplomske naloge.
Če izpitna komisija ugotovi, da diplomska naloga ne zadošča minimalnim standardom, lahko
študenta pozove k dopolnitvam. Študent mora oddati dopolnjeno diplomsko nalogo v roku, ki
ga določi izpitna komisija.
Če izpitna komisija ugotovi, da je naloga plagiat, lahko nalogo zavrne in študenta kaznuje
skladno s pravili o disciplinski odgovornosti študentov na višji strokovni šoli
Predlog ocene diplomske naloge člani izpitne komisije podajo pisno z utemeljitvijo.
Ocene diplomske naloge, zagovora in diplomskega izpita so številčne, in sicer: odlično (10),
prav dobro (9 in Cool, dobro (7), zadostno (6) in nezadostno (1 - 5).
Končna ocena diplomskega izpita je ocena, izračunana iz pozitivnih ocen posameznih delov
diplomskega izpita.
Vse ocene se vpišejo v Zapisnik o diplomskem izpitu (VSŠ-D-5), v indeks oziroma na potrdilo o
opravljenih izpitih. V indeks in na potrdilo o opravljenih izpitih se vpišejo samo pozitivne ocene.
Če študent pri zagovoru diplomske naloge ni uspešen, lahko zagovor enkrat ponavlja.
Če tudi drugi zagovor ni uspešen, študent v skladu s temi pravili izbere novo temo in izdela
novo nalogo.
Študent lahko na šolo zoper oceno diplomskega izpita vloži pisni ugovor najkasneje v 3 dneh.
Odločitev šole, izdana na podlagi ponovne ocene diplomskega izpita, je dokončna.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
mojstudij
Administrator foruma


Pridružen/-a: 03.07. 2009, 16:07
Prispevkov: 934

PrispevekObjavljeno: 14 Maj 2012 10:23    Naslov sporočila: Oblika diplomske naloge Odgovori s citatom

19. člen
Oblika diplomske naloge
Študent je dolžan oddati v referat za študentske zadeve Višje strokovne šole, DOBA Maribor -
dva v spiralo vezana izvoda v tiskani obliki in en izvod v elektronski obliki na CD-ROM-u.
Elektronska oblika diplomske naloge mora biti identična tiskani obliki in mora vsebovati vse
elemente skladno z navodili.
Diplomsko nalogo na CD-ROM-u študent shrani v wordovi različici brez zaščite in jo odda skupaj
z vezanimi izvodi. Ime datoteke naj bo vpisna številka študenta. Višja strokovna šola bo
poskrbela za zaščito elektronske oblike pred spreminjanjem. Publikacija bo v tej obliki
namenjena hrambi skladno z zakonodajo.
Na CD in na ovitek mora študent napisati naslednje podatke:
 ime in priimek
 vpisno številko
 študijski program
 mentorja predavatelja višje strokovne šole
Študent je odgovoren za primeren videz in jezikovno pravilnost diplomske naloge. Naloga mora
biti strokovno lektorirana s strani lektorja z ustrezno strokovno izobrazbo, prevod povzetka v
tuji jezik mora opraviti strokovnjak z ustrezno strokovno izobrazbo in oblikovana. Oblikovni in
tehnični vidiki ureditve besedila so zajeti v Navodilih za pripravo diplomske naloge in njenega
zagovora.
V primeru, da diplomska naloga vsebinsko, oblikovno ali drugače ni izdelana skladno s tem
pravilnikom in Navodili za pripravo diplomske naloge in njenega zagovora, jo izpitna komisija
lahko zavrne.
VI. POTEK IN OCENJEVANJE DIPLOMSKEGA IZPITA
20. člen
Prijava k diplomskemu izpitu
Študent se lahko prijavi k diplomskemu izpitu, če je opravil vse študijske obveznosti.
Ob prijavi na diplomski izpit študent odda v referat za študentske zadeve naslednje:
 2 v spiralo vezana izvoda diplomske naloge in 1 izvod diplomske naloge v elektronski
obliki;
 indeks (redni študentje);
 kopijo dokazila o plačilu diplomskega izpita (izredni študentje);
 obrazec “Prijava k diplomskemu izpitu” (VSŠ-D-3).
Referat za študentske zadeve na istem obrazcu (VSŠ-D-3) potrdi, da je študent opravil vse
predpisane študijske obveznosti in ga posreduje imenovani izpitni komisiji.
21. člen
Izpitna komisija
Po Pravilniku o ocenjevanju znanja v višjih strokovnih šolah (Uradni list RS, št. 71/2009)
imenuje ravnateljica Višje strokovne šole tričlansko izpitno komisijo za izvedbo diplomskega
izpita (VSŠ-D-4).
Tričlansko izpitno komisijo sestavljajo predavatelji višje strokovne šole; komisija ima
predsednika ter dva člana, od katerih je en mentor predavatelj.
Če ima študent več mentorjev predavateljev oz. somentorja predavatelja, so ti dodatni člani
komisije.
Članom izpitne komisije predloži referat za študentske zadeve po en izvod diplomske naloge.
O poteku diplomskega izpita se napiše “Zapisnik diplomskega izpita” (VSŠ-D-5).
Izpitna komisija oceni diplomski izpit.
22. člen
Ocena diplomskega izpita
Člani izpitne komisije morajo pred zagovorom pregledati diplomsko nalogo.
Komisija na zaprti seji pred zagovorom ugotovi, ali so podani vsi pogoji za zagovor in odloči o
začetku zagovora.
Pozitivno ocenjena diplomska naloga je pogoj za pristop k zagovoru diplomske naloge.
Če izpitna komisija ugotovi, da diplomska naloga ne zadošča minimalnim standardom, lahko
študenta pozove k dopolnitvam. Študent mora oddati dopolnjeno diplomsko nalogo v roku, ki
ga določi izpitna komisija.
Če izpitna komisija ugotovi, da je naloga plagiat, lahko nalogo zavrne in študenta kaznuje
skladno s pravili o disciplinski odgovornosti študentov na višji strokovni šoli
Predlog ocene diplomske naloge člani izpitne komisije podajo pisno z utemeljitvijo.
Ocene diplomske naloge, zagovora in diplomskega izpita so številčne, in sicer: odlično (10),
prav dobro (9 in Cool, dobro (7), zadostno (6) in nezadostno (1 - 5).
Končna ocena diplomskega izpita je ocena, izračunana iz pozitivnih ocen posameznih delov
diplomskega izpita.
Vse ocene se vpišejo v Zapisnik o diplomskem izpitu (VSŠ-D-5), v indeks oziroma na potrdilo o
opravljenih izpitih. V indeks in na potrdilo o opravljenih izpitih se vpišejo samo pozitivne ocene.
Če študent pri zagovoru diplomske naloge ni uspešen, lahko zagovor enkrat ponavlja.
Če tudi drugi zagovor ni uspešen, študent v skladu s temi pravili izbere novo temo in izdela
novo nalogo.
Študent lahko na šolo zoper oceno diplomskega izpita vloži pisni ugovor najkasneje v 3 dneh.
Odločitev šole, izdana na podlagi ponovne ocene diplomskega izpita, je dokončna.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
mojstudij
Administrator foruma


Pridružen/-a: 03.07. 2009, 16:07
Prispevkov: 934

PrispevekObjavljeno: 16 Maj 2012 07:30    Naslov sporočila: Roki za opravljanje diplomskega izpita Odgovori s citatom

23. člen
Roki za opravljanje diplomskega izpita
Diplomski izpiti potekajo v razpisanih diplomskih rokih, ki jih šola objavi na spletni strani,
portalu in virtualnem učnem okolju. V enem študijskem letu mora višja strokovna šola
zagotoviti dva izpitna roka do izteka študijskega leta in en rok v 30 dneh po izteku študijskega
leta.
24. člen
Potek zagovora diplomske naloge v okviru diplomskega izpita
Zagovor diplomske naloge je javen. Sestavljen je iz predstavitve diplomske naloge in zagovora
le-te.
Zagovor praviloma ne traja več kot 20 minut, od tega je za predstavitev namenjenih 10 minut.
Preostali čas je namenjen za pogovor o diplomski nalogi.
Prisotni člani izpitne komisije lahko zastavijo študentu največ po tri strokovna vprašanja v
kontekstu diplomske naloge.
Končna ocena diplomskega izpita je ocena, izračunana iz pozitivnih ocen posameznih delov
diplomskega izpita.
Ocena diplomskega izpita se vpiše v obrazec Zapisnik diplomskega izpita (VSŠ-D-5), v indeks
oziroma na potrdilo o opravljenih izpitih in se po zagovoru sporoči študentu.
Če izpitna komisija oceni zagovor diplomske naloge z negativno oceno, določi ravnateljica rok
za ponovni zagovor.
25. člen
Potrdilo o opravljenem diplomskem izpitu
Diplomantu izda šola po uspešno opravljenem diplomskem izpitu Potrdilo o uspešno
opravljenem diplomskem izpitu (VSŠ-D-6). Potrdilo velja kot uradni dokument do izdaje
diplomske listine.
26. člen
Način podelitve diplomskih listin
Ravnateljica podeli diplomske listine na svečan način enkrat letno.
27. člen
Objava diplomske naloge
Diplomant lahko objavi ugotovitve diplomske naloge v celoti ali po delih pod svojim imenom.
Elektronski izvod diplomske naloge se hrani v knjižnici Višje strokovne šole na Dobi.
28. člen
Evidenca o diplomiranju
Šola je dolžna voditi in ustrezno hraniti vse z zakonom predpisane evidence o diplomiranju.
29. člen
Veljavnost pravilnika
Ta pravilnik začne veljati dan po njegovem sprejemu na seji Študijske komisije Višje strokovne
šole in se objavi v virtualnih okoljih šole. Pravilnik z dne 3. 9. 2009 neha veljati.
V Mariboru, 7. april 2011
Predsednik Študijske komisije Ravnateljica Višje strokovne šole
Borut Valenti l. r. Irena Amič Ravnik l. r.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
mojstudij
Administrator foruma


Pridružen/-a: 03.07. 2009, 16:07
Prispevkov: 934

PrispevekObjavljeno: 17 Maj 2012 12:00    Naslov sporočila: PRAVILNIK O DIPLOMIRANJU: fakulteta za management Odgovori s citatom

Na podlagi 71. člena Statuta Univerze na Primorskem in 32. člena Pravil UP Fakultete za management Koper je Senat UP Fakultete za management Koper na 44. redni seji dne 21. 6. 2011 sprejel
PRAVILNIK O DIPLOMIRANJU: MAGISTERIJ ZNANOSTI
1. Splošne določbe
1. člen
UP Fakulteta za management Koper (v nadaljevanju UP FM) izvaja študijski program za pridobitev magisterija znanosti.
2. člen
Za pridobitev magisterija znanosti opravi kandidat vse obveznosti, določene s študijskim programom, in uspešno zagovarja magistrsko nalogo (v nadaljevanju naloga)
Naloga je študentova individualna intelektualna stvaritev, ki je pisno izražena. Naloga mora biti rezultat znanstvenoraziskovalnega dela kandidata ter pomeni prispevek k znanosti in stroki na izbranem področju.
Študent krši vsebinske zahteve pri pripravi naloge, če le –ta ne izpolnjuje pogojev iz prejšnjega odstavka ali če študent v nalogi prepiše besedila drugih avtorjev v celoti ali delno brez navedbe avtorja (plagiat).
3. člen
Ta pravilnik podrobneje določa pogoje in postopke za:
• prijavo naloge,
• izdelavo in oddajo naloge,
• zagovor naloge.
4. člen
Izrazi, ki so v tem pravilniku zapisani v moški slovnični obliki, so uporabljeni kot nevtralni za moške in ženske.
2. Prijava naloge
5. člen
Kandidat prijavi temo naloge (obrazec Mag. 1/2008), ko ima opravljene vse obveznosti, ki izhajajo iz študijskega programa, z izjemo zaključne študijske obveznosti (individualno raziskovalno delo študenta in magistrska naloga z zagovorom) v obsegu 40 KT.
Kandidat izbere temo naloge med temami, ki jih objavijo mentorji, ali pa temo predlaga sam.
6. člen
Kandidat si praviloma sam poišče mentorja (obrazec Mag. 2/2008).
Mentor kandidata je visokošolski učitelj z nazivom docent, izredni profesor ali redni profesor, zaposlen na UP FM, ki izpolnjuje naslednje pogoje:
• dosega minimalno 40 točk iz znanstvenih objav v zadnjih petih letih po metodologiji Javne agencije za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije (v nadaljevanju ARRS);
• izkazuje citiranost v sistemu SICRIS (Web of Science – WoS), kjer se upoštevajo citati člankov, za katere ima WoS poln bibliografski zapis. Za družboslovje lahko izkazuje tudi citiranost v monografiji, izdani pri mednarodni založbi (2. A, 3. A, B). Citirano delo mora biti znanstveno delo po metodologiji ARRS. Citat mora biti objavljen v zadnjih 10 letih. Avtocitat se ne upošteva. Dela, ki se citirajo v obdobju zadnjih 10 let, so lahko objavljena tudi prej;
• Namesto citiranosti lahko mentor izkazuje tudi dokazane prenose lastnih raziskav v prakso (patenti, implementirane tehnologije, prodani računalniški programi, izvedeni pomembni objekti ali izdelki ipd.; COBISS tip 2.02, 2.03, 2.04, 2.06, 2.07, 2.12, 2.13, 2.14, 2.15, 2.16, 2.17, 2.20, 2.21 in 2.24) ali dokazano delo na nacionalno pomembnem znanstvenem korpusu ali zbirki;
• izkazuje raziskovalno dejavnost s področja naloge tudi z nosilstvom ali članstvom v projektni skupini raziskovalnih programov in projektov v zadnjih petih letih.
7. člen
Če gre za interdisciplinarno temo, mentor lahko predlaga somentorja, ki mora izpolnjevati iste pogoje kot mentor.
8. člen
Mentor/ somentor je lahko z drugega visokošolskega zavoda ali iz druge organizacije, če na UP FM ni ustreznega mentorja (obrazec Mag. 3/2008). O tem odloča dekan na prošnjo kandidata pred prijavo naloge. Pri tem upošteva tako potrebo kandidata kot tudi interes UP FM. Prošnji je treba priložiti tudi soglasje mentorja ali somentorja (obrazec Mag. 2/2008).
9. člen
Prijava naloge je praviloma napisana v slovenščini. Prošnja za pisanje naloge in zagovor v tujem jeziku (obrazec Mag. 6/2008) je sestavni del prijave. O prošnji odloča dekan.
10. člen
Prijavo naloge (obrazec Mag. 1/2008) odda kandidat v referat za študentske zadeve (v nadaljevanju referat) v enem izvodu.
V prijavi naloge so navedeni:
• predlagani naslov naloge,
• predlagani mentor/somentor, ki s podpisom potrjuje, da je dispozicija oblikovana v skladu s tem pravilnikom.
• Prijava naloge vključuje tudi naslednje dokumente, ki morajo biti priloženi v tiskani in elektronski obliki:
• kratko dispozicijo (načrt raziskave) na enem listu (obojestransko) formata A4 (do 500 besed: ime in priimek kandidata in predlaganega mentorja, naslov, ključne besede, opis raziskovalnega problema, namen in cilji raziskave, metodologija, pet enot uporabljene literature),
• dispozicijo naloge v obliki, ki je opredeljena v 11. členu tega pravilnika,
• kratek strokovni življenjepis kandidata z najpomembnejšimi referencami (največ dve strani).
11. člen
Dispozicija naloge obsega do 1.500 besed (v obseg ni vključen seznam pomembnejše literature in virov) formata A4 in vsebuje:
• naslov, ki sme imeti vključno s presledki največ 125 znakov,
• opredelitev obravnavanega problema in teoretična izhodišča,
• namen in cilje raziskave,
• hipoteze (kvantitativna raziskava),
• raziskovalna vprašanja (kvalitativna raziskava),
• predstavitev raziskovalnih metod za doseganje ciljev naloge,
• omejitve in predpostavke pri obravnavanju problema,
• členjenost vsebine – kazalo,
• seznam relevantne literature in virov.
12. člen
Referat v sedmih dneh posreduje prijavo naloge KZRDŠ, ki v tridesetih dneh oceni primernost dispozicije in mentorja (priloga Mag. 1/2008).
KZRDŠ oceni:
• ali je dispozicija oblikovana v skladu z zahtevami 11. člena tega pravilnika;
• ali predlagani naslov ustreza predvideni vsebini naloge;
• ali je predložena tema jasno in smiselno opredeljena ter prispeva k znanosti in stroki na izbranem področju;
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
mojstudij
Administrator foruma


Pridružen/-a: 03.07. 2009, 16:07
Prispevkov: 934

PrispevekObjavljeno: 19 Maj 2012 08:06    Naslov sporočila: Tehnična navodila za oblikovanje diplome Fakulteta za manage Odgovori s citatom

ali predlagane metode raziskovanja ustrezajo merilom znanstveno-raziskovalnega dela in ali omogočajo doseganje namena in ciljev raziskave;
• ali je navedena ustrezna literatura in viri;
• ali predlagani mentor/somentor izpolnjuje pogoje za mentorstvo.
13. člen
KZRDŠ primernost dispozicije oceni kot primerno, primerno z dopolnitvami ali neprimerno.
Če dispozicijo oceni kot primerno, predlaga senatu UP FM, da jo potrdi.
Če dispozicijo oceni kot primerno z dopolnitvami, KZRDŠ predlaga senatu UP FM, da potrdi prijavo naloge, kandidatu, mentorju/somentorju pa pošlje seznam dopolnitev, ki jih je treba upoštevati pri pripravi naloge.
Če dispozicijo oceni kot neprimerno, pojasni razloge in poda priporočila za izboljšanje. Kandidata, mentorja in somentorja pozove, da najpozneje v treh mesecih dispozicijo dopolnijo. Če kandidat ne predloži popravljene dispozicije v predpisanem roku, se šteje, da je od teme odstopil.
Kandidat ob oddaji popravljene dispozicije KZRDŠ pošlje poročilo, iz katerega je razvidno, katere pomanjkljivosti so bile odpravljene in kako. Popravljeno dispozicijo obravnava KZRDŠ samo enkrat. Če KZRDŠ oceni, da dispozicija kljub popravkom ni primerna za potrditev, predlaga senatu UP FM, da prijavo naloge zavrne.
14. člen
KZRDŠ oceni, ali predlagani mentor/somentor izpolnjuje pogoje za mentorstvo.
Če oceni, da mentor/somentor izpolnjuje pogoje za mentorstvo, predlaga senatu UP FM, da mentorja/somentorja potrdi.
Če oceni, da mentor izpolnjuje pogoje za mentorstvo, somentor pa ne, predlaga senatu UP FM, da mentorja potrdi, somentorja pa zavrne.
Če oceni, da je mentor neustrezen, to sporoči kandidatu in mentorju/somentorju. Kandidatu istočasno predlaga, da si poišče novega mentorja. Kandidat odda dopolnjeno prijavo naloge, v kateri navede tudi novega mentorja. V tem primeru se šteje, da je prijava teme obravnavana prvič.
15. člen
Senat UP FM na predlog KZRDŠ lahko:
a) potrdi dispozicijo in mentorja/somentorja;
b) zavrne dispozicijo.
O odločitvi senata UP FM referat obvesti kandidata in mentorja/ somentorja.
Če senat UP FM zavrne prijavo naloge, o tem obvesti kandidata in mentorja/somentorja. Senat UP FM poda obrazložitev, zakaj zavrača dispozicijo oziroma zavrača potrditev mentorja/ somentorja. V tem primeru kandidat vloži novo prijavo naloge. To lahko stori samo enkrat. Na sejo KZRDŠ, na kateri se obravnava ponovna prijava naloge, je vabljen tudi mentor/somentor.
Če senat UP FM ne sprejme sklepa, s katerim KZRDŠ zavrača dispozicijo ali potrditev mentorja, vrne vlogo v vnovično obravnavo na KZRDŠ, ki lahko na naslednji seji predlaga enak ali drugačen sklep. Senat UP FM mora na vnovični obravnavi sprejeti dokončen sklep o dani vlogi.
3. Izdelava in oddaja naloge
16. člen
Rok za oddajo naloge je največ dve leti od dneva, ko je senat UP FM potrdil temo naloge.
Kandidat, ki iz upravičenih razlogov naloge ne more predložiti v roku dveh let, lahko zaprosi za podaljšanje. O podaljšanju odloča senat UP FM.
Če kandidat naloge ni predložil pravočasno in pred iztekom roka ni zaprosil za podaljšanje, se šteje, da je odstopil od prijave naloge in postopek se ustavi. Sklep o tem sprejme senat UP FM.
Če kandidat med izdelovanjem naloge ugotovi, da je ne more izdelati, lahko zaprosi za odstop od odobrene naloge.
Prošnjo naslovi na KZRDŠ, ki jo v tridesetih dneh posreduje senatu UP FM v odločanje. Če senat UP FM odstop od že odobrene naloge, sme kandidat prijaviti novo temo. V tem primeru se celoten postopek ponovi.
Kandidat sme samo enkrat prositi za odstop od odobrene naloge.
17. člen
Če kandidat ali mentor med izdelovanjem naloge ugotovita, da njuno medsebojno sodelovanje ni več mogoče, kandidat oz. mentor naslovi pisno prošnjo, ki vsebuje utemeljitev predloga za zamenjavo mentorstva, na KZRDŠ, ki jo v tridesetih dneh posreduje senatu UP FM v odločanje. Prošnja vsebuje predlog in soglasje novega mentorja. Senat UP FM o tej prošnji odloča na svoji naslednji seji.
Če senat UP FM prošnji o zamenjavi mentorja ugodi, se postopek nadaljuje.
Če senat UP FM prošnji o zamenjavi mentorja ne ugodi, študent nadaljuje izdelavo naloge z imenovanim mentorjem oziroma zaprosi za odstop od odobrene naloge in se celoten postopek prijave teme naloge ponovi.
18. člen
Naloga je napisana v skladu z navodili Mag. 1/2008 in navodili Mag. 2/2008.
Naloga, napisana v tujem jeziku, naj vsebuje razširjen povzetek v slovenščini, ki obsega vsaj 10 % celotnega besedila.
Za tehnično, oblikovno, jezikovno in slovnično čistost naloge je odgovoren kandidat.
Naloga je pokončnega formata A4, tiskana dvostransko in vezana.
Platnice in naslovna stran:
• platnice so modre;
• vsebino in obliko besedila na platnicah in hrbtišču kaže priloga 1;
• vsebino in obliko naslovne strani kaže priloga 2.
19. člen
Kandidat je odgovoren za kršitve v postopku za pripravo naloge.
Kandidat krši postopek za pripravo naloge, če prepiše ali povzame besedila drugih avtorjev v celoti ali delno brez navedbe avtorja oziroma vira.
Za sankcioniranje kršitev se uporabljajo določila pravilnika o preverjanju in ocenjevanju znanja študenta in določila. Pravilnika o disciplinski odgovornosti študentov Univerze na Primorskem.
Za sankcioniranje kršitev iz drugega odstavka tega člena se uporabljata 42. in 43. člen Pravilnika o preverjanju in ocenjevanju znanja na Univerzi na Primorskem in Pravilnik o disciplinski odgovornosti študentov Univerze na Primorskem.
20. člen
Kandidat odda v referat nevezan izvod naloge, ki ga je podpisal mentor, skupaj z obrazcem za oddajo magistrske naloge (obrazec Mag. 4/2008), z izjavo mentorja (in somentorja), da naloga izpolnjuje vsa merila, ki jih zahteva ta pravilnik in potrdilom o lekturi naloge. Obenem poda izjavo, da se strinja z objavo naloge na spletnih straneh.
21. člen
Referat v sedmih dneh presodi tehnično ustreznost naloge (obrazec Mag. 5/2008), knjižnica pa določi vrstilec UDK. Kandidat je sam odgovoren, da odpravi morebitne pomanjkljivosti, ki jih je ugotovil referat. Kandidat odda v referat še tri oziroma štiri mehko vezane izvode magistrske naloge, ki jih prejmejo člani KOZN, in elektronsko verzijo naloge v PDF zapisu.
Referat en tiskan izvod naloge posreduje KZRDŠ.
22. člen
Senat UP FM imenuje komisijo za oceno in zagovor (v nadaljevanju KOZN) na predlog KZRDŠ.
Člani KOZN so mentor in morebitni somentor ter še dva visokošolska učitelja. Senat UP FM med člani KOZN izbere tudi predsednika, ki ne sme biti mentor oziroma somentor.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
mojstudij
Administrator foruma


Pridružen/-a: 03.07. 2009, 16:07
Prispevkov: 934

PrispevekObjavljeno: 21 Maj 2012 12:01    Naslov sporočila: pravilnik o diplomiranju Odgovori s citatom

Referat o imenovanju KOZN obvesti kandidata. Članom KOZN pošlje poleg obvestila o imenovanju še:
• vsakemu po en izvod naloge,
• kopijo potrjene prijave naloge,
• kopijo morebitnih priporočil KZRDŠ za pripravo naloge,
• kopijo ocene tehnične ustreznosti naloge.
Vsak član KOZN oceni nalogo v skladu z elementi, ki so opredeljeni v 11. členu tega pravilnika. Nalogo lahko oceni kot:
a) primerna za zagovor,
b) primerna za zagovor z dopolnitvami,
c) neprimerna za zagovor, če so ugotovljene bistvene pomanjkljivosti.
V nadaljevanju vsak član navede seznam dopolnitev ali pomanjkljivosti z njihovo obrazložitvijo.
23. člen
Člani KOZN pošljejo svojo oceno naloge referatu v roku tridesetih dni, ta jih posreduje predsedniku KOZN. Predsednik KOZN v petnajstih dneh oblikuje predlog sklepa (Priloga Mag. 4/2008) o primernosti naloge (v nadaljevanju sklep).
Svojo odločitev pošlje referatu, ta pa o vsebini sklepa obvesti kandidata in mentorja/somentorja. Sklep se lahko glasi:
a) naloga je primerna za zagovor;
b) naloga je primerna za zagovor z dopolnitvami;
c) naloga ni primerna za zagovor.
Če je naloga primerna za zagovor, se razpiše zagovor.
Če je naloga primerna za zagovor z dopolnitvami, morajo te biti opravljene, preden se razpiše zagovor magistrske naloge. Kandidatu se določi rok do treh mesecev, da dopolni nalogo, in se mu posreduje seznam zahtevanih dopolnitev. Seznam dopolnitev posreduje kandidatu referat.
Kandidat dopolnjeno magistrsko nalogo posreduje referatu, ki jo takoj posreduje KOZN, ki jo v 15 dneh pregleda. Ta postopek se lahko izvede samo enkrat. Če KOZN ugotovi, da so bile dopolnitve ustrezne, se razpiše zagovor. Če dopolnitve niso bile ustrezno opravljene, predsednik KOZN izda sklep, da naloga ni primerna za zagovor. Če kandidat v določenem roku ne predloži dopolnjene naloge in ne prosi KOZN za podaljšanje roka, se šteje, da je odstopil.
Naloga ni primerna za zagovor, če so potrebni bistveni popravki oziroma če je eden od članov KOZN nalogo ocenil kot neprimerno za zagovor. V tem primeru KOZN v sklep zapiše tudi seznam pomanjkljivosti oziroma potrebnih popravkov ter določi rok (do enega leta), v katerem jih mora kandidat odpraviti. To lahko stori samo enkrat. Kandidat pri popravljanju naloge sodeluje z mentorjem/somentorjem. Popravljeno nalogo kandidat odda v referat in znova začne postopek za oddajo magistrske naloge.
Če kandidat v določenem roku ne predloži popravljene naloge in ne prosi za podaljšanje roka, se šteje, da je odstopil.
4. Zagovor naloge
24. člen
Referat sklep o primernosti naloge KOZN skupaj s predlogom datuma za zagovor naloge posreduje dekanu. Datum zagovora referat uskladi s kandidatom in člani KOZN.
Dekan na podlagi sklepa o ustreznosti naloge in predloga datuma za zagovor v petnajstih dneh izda sklep o zagovoru naloge (datum, čas in kraj zagovora). Zagovor je javen. Referat o tem obvesti kandidata in člane KOZN. Datum zagovora je objavljen vsaj sedem dni prej na spletni strani UP FM.
Zagovori magistrskih del potekajo praviloma od 1. septembra do 15. julija. Organizirani so na sedežu UP FM vsak mesec praviloma ob torkih, v študijskih središčih UP FM pa tako, da so v vsakem študijskem središču, najmanj štirikrat na leto.
25. člen
Kandidat zagovarja nalogo pred KOZN. Zagovor vodi predsednik KOZN.
Zagovor se začne s predstavitvijo kandidata (biografski podatki), postopka prijave teme naloge, postopka izdelave in oddaje naloge ter povzetka ocene naloge. V nadaljevanju predsednik KOZN pojasni kandidatu postopek za zagovor. Kandidat predstavi ključne ugotovitve naloge.
Po predstavitvi naloge člani KOZN postavijo kandidatu vprašanja. Pravico do vprašanj imajo tudi drugi navzoči.
26. člen
Po zagovoru se KOZN sestane ter sprejme sklep o oceni naloge in zagovora (s pozitivno oceno opravil/-a ali negativno oceno ni opravil/-a). KOZN oblikuje poročilo o zagovoru naloge, ki vsebuje zapis postavljenih vprašanj, seznam zahtevanih morebitnih popravkov ter rok za odpravo teh. KOZN lahko določi naslednje roke za odpravo morebitnih pomanjkljivosti: 1 mesec, 3 mesece ali 6 mesecev od datuma zagovora naloge. V primeru večjih pomanjkljivosti, za katere se zahteva rok za popravke 3 ali 6 mesecev, KOZN oblikuje samo predlog ocene. Kandidat pri odpravljanju pomanjkljivosti sodeluje z mentorjem/ somentorjem. Kandidat odda popravljeno nalogo v referat.
Predsednik KOZN seznani kandidata in navzoče pri zagovoru s sklepom o oceni naloge in zagovora. Če KOZN določi popravke, poročilo o zagovoru naloge podpiše tudi kandidat in hkrati prejme kopijo seznama popravkov.
KOZN lahko v izjemnih primerih določi vnovični zagovor.
Če sta naloga in zagovor ocenjena negativno oz. ni opravil, lahko kandidat začne nov postopek za prijavo naloge.
27. člen
V petnajstih dneh po uspešno opravljenem zagovoru odda kandidat v referat vezan izvod naloge in elektronsko verzijo naloge na zgoščenki v PDF zapisu.
28. člen
UP FM izda kandidatu začasno potrdilo o diplomiranju praviloma v sedmih dneh, ko kandidat odda vezan izvod naloge v referat.
29. člen
Referat za študentske zadeve o vsaki nalogi vodi evidenco.
30. člen
Slavnostna podelitev magisterija znanosti, ki jo opravi dekan UP FM, je praviloma dvakrat na leto. Datum določi senat UP FM kot sestavni del študijskega koledarja.
5. Prehodne in končne določbe
31. člen
Če se pojavi sum, da imetnik diplome ali potrdila o diplomiranju ni opravil vseh s študijskim programom predpisanih obveznosti ali da diplomsko delo ni njegova avtorska stvaritev, uvede UP v skladu z veljavnimi predpisi ustrezne postopke za odvzem strokovnega naslova.
Pri postopku za odvzem znanstvenega naslova se smiselno upoštevajo določila 46. in 47. člena Pravilnika o pripravi in zagovoru doktorske disertacije na Univerzi na Primorskem.
32. člen
V roke, ki so navedeni v postopkih tega pravilnika, se ne šteje čas od 1. julija do 31. avgusta.
33. člen
Obrazci in priloge, ki se uporabijo v postopku za pripravo naloge, so dostopni prek študentskega informacijskega sistema fakultete (ŠIS).
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
mojstudij
Administrator foruma


Pridružen/-a: 03.07. 2009, 16:07
Prispevkov: 934

PrispevekObjavljeno: 22 Maj 2012 08:33    Naslov sporočila: Obrazec Mag. 1/2010: Prijava naloge Odgovori s citatom

34. člen
Določbe tega pravilnika tolmači senat UP FM. Spremembe in dopolnitve tega pravilnika sprejema senat UP FM.
35. člen
Pravilnik velja od 1. 10. 2011.
Z dnem uveljavitve tega pravilnika preneha veljati Pravilnik o diplomiranju – magisterij znanosti, ki ga je sprejel senat UP FM na 25. redni seji 29. 6. 2010.
Z dnem uveljavitve tega pravilnika se postopki, ki tečejo na dan začetka uporabe teh pravil oziroma so se začeli pred uveljavitvijo tega pravilnika in so v fazi, ko je končna naloga že bila oddana v referat, končajo po določbah Pravilnika o diplomiranju – magisterij znanosti, ki je bil sprejet na 25. redni seji 29. 6. 2010.
36. člen
Pravilnik se objavi na spletnih straneh UP FM.
izr. prof. dr. Anita Trnavčević
dekanja
• Obrazci in priloge [na ŠIS]:
• Obrazec Mag. 1/2010: Prijava naloge
• Obrazec Mag. 2/2010: Soglasje mentorja (in somentorja) ter izjava o izpolnjevanju pogojev za mentorja (in somentorja)
• Obrazec Mag. 3/2010: Prošnja za odobritev mentorja z drugega zavoda
• Obrazec Mag. 4/2010: Oddaja naloge
• Obrazec Mag. 5/2010: Presoja tehnične ustreznosti naloge
• Obrazec Mag. 6/2010: Prošnja za pisanje naloge in zagovor v tujem jeziku
• Priloga Mag. 1/2010: Ocena primernosti naloge
• Priloga Mag. 2/2010: Ocena naloge
• Priloga 1: Platnice magistrske naloge
• Priloga 2: Naslovna stran magistrske naloge
• Navodila Mag. 1/2010: Navodila za izdelavo pisnih izdelkov (tehnična navodila za oblikovanje diplomskega dela)
• Navodila Mag. 2/2010: Osnovni napotki za rabo znanstvenega aparata
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
mojstudij
Administrator foruma


Pridružen/-a: 03.07. 2009, 16:07
Prispevkov: 934

PrispevekObjavljeno: 24 Maj 2012 12:17    Naslov sporočila: Pravilnik GEA College – Fakultete za podjetništvo Odgovori s citatom

Senat GEA College – Fakultete za podjetništvo je v skladu z določili Zakona o visokem
šolstvu na svoji 2. korespondenčni seji dne 3. in 4. julija 2008 ter spremembe na 23. seji
dne 1. junija 2009, na 29. seji dne 6. julija 2010 in 32. Redni seji dne 23.12.2010 sprejel
naslednji:
PRAVILNIK O DIPLOMSKEM DELU
I. Splošne določbe
1. člen
Ta pravilnik podrobneje določa pogoje in postopek prijave teme, izdelave in oddaje ter
zagovora diplomskega dela na visokošolskem strokovnem programu Podjetništvo prve
stopnje, ki ga izvaja GEA College – Fakulteta za podjetništvo (v nadaljevanju FP) po
Zakonu o visokem šolstvu, uradno prečiščeno besedilo (ZViS – UPB3, Uradni list RS, št.
119/2006).
2. člen
Diplomsko delo je skupni izraz za zaključno študijsko obveznost študenta na
visokošolskem strokovnem študijskem programu. Visokošolski strokovni študijski
program se konča z visokošolskim strokovnim diplomskim delom, ki se imenuje
diplomsko delo. V diplomskem delu študent praviloma obravnava konkretni problem iz
poslovne prakse. Diplomsko delo je vezano praviloma na organizacijo, v kateri študent
opravlja strokovno prakso oziroma je v njej zaposlen, ali je v zvezi z njo opravljal
projektno delo. Z diplomskim delom študent dokaže, da je sposoben pisno in ustno
obravnavati izbrani strokovni problem s področja študijskega programa.
3. člen
Diplomsko delo je pisni izdelek in mora biti rezultat samostojnega strokovnega dela
študenta. V njem študent celovito zajame obravnavano področje študijskega programa.
Diplomsko delo na slovenskem študijskem programu je praviloma napisano v
slovenščini. Za izdelavo in zagovor diplomskega dela na slovenskem študijskem
programu v angleškem jeziku je potrebno predhodno soglasje Komisije za študentske in
študijske zadeve. Študent na Komisijo za študentske in študijske zadeve naslovi prošnjo z
obrazložitvijo, ki jo je sopodpisal mentor.
Diplomsko delo na mednarodnem študijskem programu je obvezno napisano v angleškem
jeziku.
Če je diplomsko delo napisano v angleškem jeziku, mora vsebovati razširjeni povzetek v
slovenščini, ki obsega 10 odstotkov celotnega besedila diplomskega dela.
4. člen
Na podlagi uspešnega zagovora diplomskega dela pridobi študent strokovni naslov v
skladu z Zakonom o strokovnih in znanstvenih naslovih (Uradni list RS, št. 61/2006) –
diplomirani ekonomist (VS) / diplomirana ekonomistka (VS).
II. Prijava teme diplomskega dela
5. člen
Temo oziroma problem obravnave diplomskega dela predlaga študent na svojo pobudo
ali na pobudo podjetja ali druge organizacije.
Študent sam pridobi mentorja.
6. člen
Mentor diplomskega dela je habilitiran visokošolski učitelj FP z nazivom predavatelj,
višji predavatelj, docent, izredni profesor ali redni profesor, ki je vključen v študijski
proces pri predmetih študijskih programov prve stopnje.
Kandidat/ka lahko predlaga v soglasju z mentorjem somentorja, ki mora izpolnjevati
enake pogoje, kot so določeni v prvem odstavku tega člena.
7. člen
Študent lahko prijavi diplomsko delo, ko opravi vse študijske obveznosti po veljavnem
predpisanem programu in ima poravnane vse finančne obveznosti.
Popolno izpolnjeno prijavo diplomskega dela (OBR D1) študent odda v vložišče na
recepciji FP oziroma lahko pošlje po pošti.
8. člen
Prijava diplomskega dela (OBR D1) obsega:
a) Izpolnjeno in podpisano prijavo, ki vsebuje podatke o:
• študentu,
• o plačniku stroškov diplomskega dela (izredni študij)
• diplomskem delu,
• mentorju in njegovem soglasju,
• somentorju in njegovem soglasju,
• organizaciji in soglasju organizacije,
• potrditev referata, da je študent/ka opravil/a vse študijske obveznosti po programu
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
mojstudij
Administrator foruma


Pridružen/-a: 03.07. 2009, 16:07
Prispevkov: 934

PrispevekObjavljeno: 25 Maj 2012 09:30    Naslov sporočila: Dispozicijo diplomskega dela, ki obsega do tri strani format Odgovori s citatom

b) Dispozicijo diplomskega dela, ki obsega do tri strani formata A4 in vsebuje:
• predlagani delovni naslov diplomskega dela,
• opredelitev obravnavanega problema in teoretična izhodišča,
• namen in cilje diplomskega dela,
• predvidene metode za doseganje ciljev diplomskega dela,
• predvidene predpostavke in omejitve pri obravnavanju problema,
• predvideno členjenost vsebine – kazalo,
• seznam predvidene literature in virov (najmanj 10 enot).
9. člen
Prijavo teme diplomskega dela (v nadaljevanju prijava), ki jo je podpisal mentor, študent
odda v vložišče na recepciji FP oziroma lahko pošlje po pošti skupaj z dispozicijo, na
kateri je mentor s podpisom potrdil, da je dispozicija ustrezna.
Referat preveri, ali študent izpolnjuje pogoje za diplomiranje.
Prijava na slovenskem študijskem programu je praviloma napisana v slovenščini.
Prošnja za pisanje diplomskega dela v angleškem jeziku na slovenskem študijskem
programu je sestavni del prijave. O prošnji odloča dekan FP.
Prijava na mednarodnem študijskem programu je napisana v angleškem jeziku.
Dispozicija na slovenskem študijskem programu je praviloma napisana v slovenščini. V
kolikor dekan FP odobri izdelavo diplomskega dela v angleškem jeziku, je dispozicija
napisana v angleškem jeziku.
Dispozicija na mednarodnem študijskem programu je napisana v angleškem jeziku.
Dekan na Komisiji za študentske in študijske zadeve potrdi ali zavrne temo diplomskega
dela in/ali mentorja ter v štirinajstih dneh vrne potrjeno prijavo v referat, ki jo evidentira
in potrditev dispozicije diplomskega dela v treh dneh dostavi študentu in mentorju, en
izvod pa arhivira.
III. Izdelava in oddaja diplomskega dela
10. člen
Študent mora oddati diplomsko delo najpozneje v dvanajstih mesecih po potrditvi teme
diplomskega dela, sicer mora Komisijo za študentske in študijske zadeve prositi za
podaljšanje roka za izdelavo diplomskega dela. K prošnji priloži soglasje mentorja, da se
strinja s podaljšanjem roka izdelave diplomskega dela. Če Komisija za študentske in
študijske zadeve zavrne podaljšanje že odobrenega diplomskega dela, sme študent
prijaviti novo diplomsko delo. V tem primeru se celoten postopek prijave ponovi. Študent
sme enkrat prositi za novo temo diplomskega dela.
11. člen
Če študent med izdelovanjem diplomskega dela ugotovi, da ga ne more izdelati, lahko
zaprosi Komisijo za študentske in študijske zadeve za odstop od odobrenega diplomskega
dela. K prošnji priloži pisno mnenje mentorja k odstopu od potrjene teme diplomskega
dela.
Prošnjo za odstop Komisija za študentske in študijske zadeve obravnava v štirinajstih
dneh. Če Komisija za študentske in študijske zadeve odobri odstop od že odobrenega
diplomskega dela, sme študent prijaviti novo diplomsko delo. V tem primeru se celoten
postopek prijave ponovi. Študent sme enkrat prositi za odstop od odobrenega
diplomskega dela.
12. člen
Če študent med izdelovanjem diplomskega dela ugotovi, da sodelovanje z mentorjem ni
več mogoče, pisno zaprosi Komisijo za študentske in študijske zadeve, naj imenuje
drugega mentorja.
Mentor od mentorstva ne more odstopiti.
O upravičenosti zamenjave mentorja odloči Komisija za študentske in študijske zadeve
najpozneje v štirinajstih dneh. V tem primeru se celoten postopek prijave ponovi.
13. člen
Študent pripravi diplomsko delo, ki mora izpolnjevati naslednje pogoje in imeti naslednje
sestavine:
(1) Obseg diplomskega dela:
• Diplomsko delo (brez prilog), ki je lahko tudi projektna naloga, raziskava, poslovni
načrt, obsega praviloma 2,5 avtorski poli (75.000 znakov) oziroma 40 strani.
(2) Struktura diplomskega dela:
• Naslovna stran diplomskega dela je izdelana v skladu s Prilogo DIPL_B k temu
Pravilniku. Naslov diplomskega dela mora biti razumljiv, jedrnat in ne daljši od 48 črk,
brez imena obravnavane organizacije.
• Povzetek v slovenskem jeziku (do 500 besed) in Abstract v angleškem jeziku (do 500
besed) in ključne besede v slovenskem in angleškem jeziku (5–10 ključnih besed).
• Kazalo vsebine, ki vsebuje navedbo poglavij in podpoglavij z oznako strani.
• Kazalo slik, grafov, tabel z oznako strani.
• Seznam z navedbo in opredelitvijo najpogostejših okrajšav in simbolov.
• Uvod (približno 10 odstotkov), ki obsega razširjene navedbe dispozicije.
• Osrednji del (približno 80-85%) obsega analizo obravnavanega problema in snovanje
predlaganih ukrepov. Pri diplomskem delu je poudarek tudi na teoretičnih izhodiščih (z
izjemo diplomskega dela, katerega predmet je poslovni načrt).
• Zaključek (približno 5-10%) je povzetek najpomembnejših ugotovitev iz
obravnavanega problema, tudi glede na cilje, zastavljene v uvodu diplomskega dela.
• Seznam literature obsega literaturo in vire ter spletne vire, ki jih je študent uporabil pri
izdelovanju diplomskega dela in jih tudi navajal v besedilu (najmanj 10 enot).
• V kolikor je diplomsko delo napisano v angleškem jeziku, študent pripravi razširjeni
povzetek diplomskega dela v slovenskem jeziku (do 10% vsebine dela)
• Kazalo prilog, na katere se študent v diplomskem delu sklicuje in priloge.
• Izjava o avtorstvu diplomskega dela – priloga DIPL_I
• Soglasje k objavi diplomskega dela – priloga DIPL_J.
(3) Tehnični, oblikovni in jezikovni vidiki diplomskega dela:
• Za tehnično, oblikovno, jezikovno in slovnično čistost diplomskega dela je odgovoren
študent, ki mora k diplomskemu delu ob prvi oddaji v oblikovno-tehnični pregled
obvezno priložiti izjavo lektorja z ustrezno strokovno izobrazbo o lektoriranju
diplomskega dela.
• Glede tehničnih in oblikovnih vidikov diplomskega dela študent upošteva Tehnična
navodila za oblikovanje diplomskega dela
• Diplomsko delo je pokončnega formata A4, v enostranskem tisku in vezano
• Platnica diplomskega dela:
– vezava je za zagovor diplomskega dela klasična;
– pred zagovorom diplomskega dela odda študent dva klasično vezana izvoda
diplomskega dela, ki ima modro platnico in zlate črke ter elektronsko verzijo
diplomskega dela v pdf obliki na cd-ju (opremljeno z imenom in priimkom
diplomanta, metorja in naslovom diplomskega dela)
– vsebino in obliko platnice diplomskega dela kaže Priloga DIPL_A.
14. člen
Študenti so odgovorni za kršitve v postopku priprave diplomskega dela. Študent krši
postopek priprave diplomskega dela, če prepiše besedila drugih avtorjev v celoti ali delno
brez navedbe avtorja, ali če pri posameznih delih besedil, ki jih prepiše, ne citira avtorja.
Za sankcioniranje kršitev se uporablja Pravilnik o preverjanju in ocenjevanju znanja
študenta.
15. člen
Osnutek diplomskega dela izroči študent v pregled mentorju.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
mojstudij
Administrator foruma


Pridružen/-a: 03.07. 2009, 16:07
Prispevkov: 934

PrispevekObjavljeno: 26 Maj 2012 11:20    Naslov sporočila: Naslovna stran osnutka (Priloga DIPL_B1) vsebuje tudi oznako Odgovori s citatom

Naslovna stran osnutka (Priloga DIPL_B1) vsebuje tudi oznako o zaporednem številu
osnutka (1., 2. osnutek itn.) in datum oddaje osnutka mentorju.
Mentor posreduje študentu pisne napotke za spremembe in dopolnitve najpozneje v
tridesetih dneh po prejemu osnutka diplomskega dela. Pred oddajo diplomskega dela v
tehnični pregled potrdi mentor s svojim podpisom zadnjo z mentorjem usklajeno verzijo
diplomskega dela.
16. člen
Študent posreduje diplomsko delo v slovenskem oziroma v angleškem jeziku v
oblikovno-tehnični pregled v tiskanem izvodu v knjižnico FP.
Študent skupaj z obrazcem za oblikovno tehnični pregled Obr D4 odda v knjižnico FP:
• spiralno vezan izvod diplomskega dela s podpisom mentorja in lektorja, priloži pa tudi
izjavo lektorja in kopijo listine, s katero dokazuje ustrezno izobrazbo (slavist).
Strokovna oseba najpozneje v sedmih dneh po prejemu diplomskega dela študenta
obvesti o tehnični ustreznosti / neustreznosti diplomskega dela.
V kolikor diplomsko delo s tehničnega vidika ne ustreza, mora študent poslati
popravljeno diplomsko delo v ponovni tehnično oblikovni pregled, skupaj z novim
obrazcem D4.
Ko je diplomsko delo tehnično ustrezno, odda študent v referat, ustreznemu referentu, po
elektronski pošti diplomsko delo v pdf obliki. Referent diplomsko delo pošlje po
elektronski pošti komisiji. Le ta v 7 dneh poda mnenje oz. morebitne pripombe. Ko
referat pridobi pozitivno mnenje komisije, lahko prične z organizacijo zagovora
diplomskega dela. Ko je diplomsko delo ustrezno potrjeno, odda študent v referat
Obrazec D3 Oddaja diplomskega dela in ostalih dokumentov, z vsemi potrebnimi
dokumenti. Študent odda tudi soglasje k objavi diplomskega dela na spletu – priloga
DIPL_J. V primeru, da diplomant ne da soglasja k objavi diplomskega dela na spletu, bo
na spletu objavljen le povzetek diplomskega dela v slovenskem in v angleškem jeziku ter
ključne besede, ki jih pripravi diplomant.
17. člen
Komisija za študentske in študijske zadeve ob potrditvi dispozicije diplomskega dela
imenuje izmed visokošolskih učiteljev FP komisijo za zagovor diplomskega dela, ki je
sestavljena iz predsednika komisije in mentorja.
Na podlagi sklepa Komisije za študentske in študijske zadeve o imenovanju komisije za
zagovor diplomskega dela referat v sodelovanju s člani komisije določi datum zagovora
diplomskega dela in pripravi obrazec Zapis o diplomi.
Od prijave dispozicije do zagovora mora praviloma miniti dva meseca.
Referat posreduje študentu vabilo najmanj sedem dni pred zagovorom.
Referat pošlje članoma Komisije za zagovor diplomskega dela elektronsko obvestilo o
zagovoru, klasično vezana izvoda diplomskega dela in Zapis o diplomi.
IV. Zagovor diplomskega dela
18. člen
Zagovor je javen. Objavljen mora biti vsaj sedem dni prej na spletni strani FP.
19. člen
Zagovori diplomskih del potekajo od 1. septembra do 15. julija in so individualni.
Zagovor diplomskega dela poteka praviloma v slovenščini. V kolikor je Komisija za
študentske in študijske zadeve odobrila izdelavo diplomskega dela v angleškem jeziku,
poteka zagovor diplomskega dela v angleškem jeziku.
20. člen
Pred zagovorom predsednik Komisije za zagovor diplomskega dela na podlagi
dokumentacije ugotovi, ali so podani/izpolnjeni vsi pogoji za zagovor in odloči o začetku
zagovora.
Dokumentacija za zagovor vsebuje:
• Diplomsko delo
• Zapis o diplomi
• Pisno poročilo mentorja o delu s študentom in o diplomskem delu
• Vprašanja mentorja in predsednika komisije za študenta, pripravljena na posebnem listu
21. člen
Zagovor diplomskega dela poteka tako, da predsednik komisije po predhodni preveritvi
pogojev za zagovor pojasni študentu postopek zagovora.
Zagovor diplomskega dela poteka individualno, lahko pred drugimi kandidati za zagovor.
Študent predstavi svoje diplomsko delo.
Čas za predstavitev z elektronskimi prosojnicami je največ 15 minut.
Po predstavitvi predsednik Komisije pozove mentorja h kratkemu poročilu o sodelovanju
s študentom in k postavitvi enega do dveh vprašanj. Nato postavi eno do dve vprašanji
študentu predsednik komisije. Ostali navzoči praviloma postavijo študentu skupaj do 2
vprašanji. Študent odgovarja na prejeta in morebitna dopolnilna vprašanja navzočih (do
10 minut).
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
mojstudij
Administrator foruma


Pridružen/-a: 03.07. 2009, 16:07
Prispevkov: 934

PrispevekObjavljeno: 27 Maj 2012 08:49    Naslov sporočila: Oblikovno tehnični pregled diplomskega dela Odgovori s citatom

Pri ocenjevanju diplomskega dela se upošteva:
• težavnost obravnavane teme oziroma problema,
• uspešnost uporabe pridobljenega znanja pri reševanju primera,
• ustvarjalni prispevek študenta,
• uporabno vrednost ugotovitev za organizacijo,
• kakovost predstavitve diplomskega dela in
• kakovost odgovorov na zastavljena vprašanja.
24. člen
Če se v diplomskem delu ugotovijo napake, lahko predsednik Komisije zagovor izpelje in
od študenta zahteva, da diplomsko delo dopolni oziroma odpravi napake. Zahtevane
spremembe zapiše v zapisnik zagovora.
Popravljeno diplomsko delo odda študent v referat najpozneje v petnajstih dneh po
zagovoru, sicer referat ne izda potrdila o diplomiranju.
Predsednik Komisije v sedmih dneh po prejetju popravljenega diplomskega dela pregleda
popravke in dopolni zapisnik zagovora.
25. člen
Če je končna ocena diplomskega dela nezadostna (5), lahko študent še enkrat pristopi k
zagovoru istega dela.
Študent sme v času študija največ enkrat pristopiti k ponovnemu zagovoru istega
diplomskega dela.
Mentor praviloma s podpisom diplomskega dela in poročilom odgovarja, da je delo zrelo
in ustrezno za zagovor.
Če je končna ocena diplomskega dela tudi po vnovičnem zagovoru nezadostna (5), se
celoten postopek prijave diplomskega dela ponovi.
26. člen
Če se študent ne strinja z oceno diplomskega dela, lahko poda pisni ugovor v 24 urah po
zagovoru. Pisni ugovor z obrazložitvijo odda Komisiji za študentske in študijske zadeve.
Pritožba se rešuje v skladu s Pravilnikom o preverjanju in ocenjevanju znanja študenta.
27. člen
FP izda študentu začasno potrdilo o diplomiranju praviloma sedem dni po uspešnem
zagovoru diplomskega dela. Potrdilo podpiše dekan.
28. člen
Referat vodi o vsakem diplomskem delu arhiv z vsemi v tem Pravilniku določenimi
dokumenti.
29. člen
Po uspešnem zagovoru diplomskega dela referat en izvod diplomskega dela v vezani
obliki opremi z žigom in ga predloži knjižnici FP. Hkrati referat v knjižnico FP posreduje
elektronsko verzijo diplomskega dela v pdf obliki na CDju.
Knjižnica določi vrstilec UDK in arhivira klasično vezan izvod diplomskega dela.
Elektronsko verzijo diplomskega dela ob soglasju diplomanta objavi na spletnih straneh
FP, v primeru, da diplomant ne soglaša z objavo celotnega dela, pa objavi na spletnih
straneh le povzetek diplomskega dela v slovenskem in v angleškem jeziku ter ključne
besede, ki jih pripravi diplomant.
30. člen
Slavnostna podelitev diplom je praviloma enkrat na leto. Datum določi senat FP kot
sestavni del študijskega koledarja.
V. Prehodne in končne določbe
31. člen
Za avtorstvo in soavtorstvo diplomskega dela ter pravice in dolžnosti, ki iz tega izhajajo,
se smiselno uporabljajo določila Zakona o avtorskih in sorodnih pravicah (Uradni list RS,
št. 21/1995, 9/2001, 30/2001, 58/2001, 85/2001).
32. člen
Obrazci in priloge, ki se uporabijo v postopku priprave diplomskega dela, so dostopni na
spletni strani FP.
33. člen
Določbe tega Pravilnika tolmači senat FP. Spremembe in dopolnitve tega Pravilnika
sprejema senat FP.
34. člen
Pravilnik začne veljati z naslednjim dnem po potrditvi na senatu FP.
Z dnem uveljavitve tega Pravilnika preneha veljati Pravilnik o diplomiranju na 1. stopnji
študija, ki je bil sprejet 8. redni seji senata FP dne 25. maja 2001.
Z dnem uveljavitve tega Pravilnika se postopki, ki tečejo na dan začetka uporabe tega
Pravilnika oziroma so se začeli pred uveljavitvijo tega Pravilnika, končajo po določbah
Pravilnika o diplomiranju na 1. stopnji študija, ki je bil sprejet na 8. redni seji senata FP,
dne 25. maja 2001.
35. člen
Pravilnik se objavi na spletni strani FP v slovenskem in angleškem jeziku.
Datum: 23.12.2010
Izr. prof. dr. Jaka Vadnjal
predsednik senata FP
Obrazci in priloge:
Obrazci:
Obr. D1: Prijava diplomskega dela
Obr. D4: Oblikovno tehnični pregled diplomskega dela
Obr. D3: Oddaja diplomskega dela in ostalih dokumentov
Priloge:
DIPL_A: Platnica diplomskega dela
DIPL_B: Naslovna stran diplomskega dela
DIPL_C: Zahvala
DIPL_D: Povzetek in ključne besede, Summary / Abstract and key words
DIPL_E: Kazalo diplomskega dela
DIPL_F: Seznam slik, seznam grafov, seznam tabel, seznam kratic in simbolov
DIPL_G: Primeri tabele, grafa in slike
DIPL_H: Priloge
DIPL_I: Izjava o avtorstvu
DIPL_J: Soglasje k objavi diplomskega dela na spletnih straneh FP
Tehnična navodila za oblikovanje diplomskega dela
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Lektura, pomoč in vezava diplom, diplomska naloga, magistrska Seznam forumov -> Magistrska naloga Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4  Naslednja
Stran 2 od 4

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.